Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Smalle schoenen

<<

Jena

Noob

Berichten: 84

Geregistreerd: 23 Apr 2014 15:41

Bericht 26 Apr 2018 22:11

Smalle schoenen

Mijn dochter van net 4 jaar heeft denk ik smalle voeten. Bij veel schoenen die qua lengte prima zitten, schuift ze heen en weer. Schoenen zonder veter zijn helemaal een ramp, instapschoentjes vallen zo van haar voet.
Ze heeft maat 27/ 28 en kan helaas nog geen veters strikken. Welk merk zouden we kunnen proberen?
<<

Anoniem244

Bericht 26 Apr 2018 22:48

Re: Smalle schoenen

Herkenbaar van vroeger, schoenen voor mij vinden was altijd drama.
Sowieso vanwege mijn smalle voeten (maar ik was erg lastig met schoenen, de veter was niet goed of de zool te dik of te dun etc)
En als je er een zooltje in doet?

En schoentjes met gespjes? Die je dan op het strakste gaatje kan doen?
Veterschoenen (vooral de smalle sneakers) werkt bij mij het beste, maar goed die hebben allemaal beters
<<

Anoniem291

Bericht 27 Apr 2018 07:42

Re: Smalle schoenen

Hier hetzelfde probleem met mijn zoontje van 2. Tot nu toe slagen we bij de schoenenwinkel hier in het dorp daar hebben ze een grote kinderafdeling. Heb niet 1 merk wat past ofzo dus zoek eerst de smalle modellen met veters eruit en dan maar passen of het wat is.
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 27 Apr 2018 10:02

Re: Smalle schoenen

Mijn kinderen hebben beide smalle voeten. Dochter heeft schoenen van Keq en zoon van Munich. Shoesme valt ook smal, hebben ze beide ook schoenen van gehad.
19-12-2012
04-07-2015
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 27 Apr 2018 13:15

Re: Smalle schoenen

Hier ook hele smalle voeten, schoenen kopen is echt wel een beetje gedoe. Soms hebben ze Keq en develab valt ook wel smal.
:heart: :heart: 2011
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 27 Apr 2018 13:37

Re: Smalle schoenen

Ik heb vaak hetzelfde probleem. Merken die bij dochters wel vaak goed zitten zijn Keq en Muyters.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers