Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eerste foto van je kind

<<

Anoniem280

Bericht 26 Apr 2018 10:39

Re: Eerste foto van je kind

Mooi die kleine mensjes.

Ik heb wel foto's van mijn kleine meisjes.
Plaats ze niet, want ze waren echt mini.
Heb een foto van mijn hand over 1 van de meiden, toen ze een dag oud waren.
Door mijn hand/arm is dochter bijna helemaal verdwenen.
Dan weten jullie wel wat ik bedoel met klein :wink:
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 27 Apr 2018 02:19

Re: Eerste foto van je kind

1 uur oud:
Afbeelding

Bijna 1 jaar oud:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 07:14

Bericht 27 Apr 2018 15:31

Re: Eerste foto van je kind

Jeetje Marsy, al een echt mens lijkt hij zo! Nou ja, dat staat een beetje raar haha maar ik bedoel dat hij bijna baby af is. Dat dat zo snel gaat in 1 jaar zeg...

Hier de 1e foto van J, beetje slechte kwaliteit, maar gelukkig hebben we nog genoeg van betere kwaliteit erna gemaakt :-).

Afbeelding
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers