Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat eten we vanavond? #11

<<

caribbeanlover

Bericht 26 Apr 2018 16:47

Re: Wat eten we vanavond? #11

Urban Naked schreef:Nee hoor. We eten wel veel vegetarisch hier. Veganistisch eigenlijk nooit.



https://www.veganjunkfoodbar.com/locati ... ringplein/

Deze ken je denk ik wel. Misschien leuk om eens te gaan eten?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 26 Apr 2018 16:54

Re: Wat eten we vanavond? #11

Nee die kende ik nog niet! Eerlijk gezegd trekt het me niet zo.. ik hou niet zo van ‘nepvlees’, ik eet graag vegetarisch maar dan niet met nagemaakt vlees zoals vega hamburgers.
Ben jij er wel eens geweest?
#teammaple🍁
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Apr 2018 16:58

Re: Wat eten we vanavond? #11

Urban Naked schreef:Nee die kende ik nog niet! Eerlijk gezegd trekt het me niet zo.. ik hou niet zo van ‘nepvlees’, ik eet graag vegetarisch maar dan niet met nagemaakt vlees zoals vega hamburgers.
Ben jij er wel eens geweest?


Dat kan. Nee ben er nog nooit geweest, want zowel mijn man als een vriendin van me haten A'dam dus voor geen goud dat ze daarheen willen. Eerlijk gezegd vind ik het ook niks. Hier in Utrecht komt de 1e vegansnackbar waar geen frituur is. Die had al open moeten zijn, maar het ziet er verlaten uit. Zal wel te maken hebben met vergunningen zoals altijd als iets als open had moeten zijn.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 26 Apr 2018 17:03

Re: Wat eten we vanavond? #11

Wow is er iets ergs met ze gebeurd in amsterdam dat ze het haten?
#teammaple🍁
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Apr 2018 17:15

Re: Wat eten we vanavond? #11

Urban Naked schreef:Wow is er iets ergs met ze gebeurd in amsterdam dat ze het haten?


Mijn man is een echte utrechter.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 26 Apr 2018 17:37

Re: Wat eten we vanavond? #11

Ik snap het niet helemaal geloof ik.

Maar goed wel jammer want anders zou ik jullie willen aanraden een keer bij restaurant Bak te gaan eten. Daar heb ik echt zo fantastisch gegeten! Echt een aanrader. Maar ja daarvoor moet je wel die vreselijke stad in :)
#teammaple🍁
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Apr 2018 18:17

Re: Wat eten we vanavond? #11

Urban Naked schreef:Ik snap het niet helemaal geloof ik.

Maar goed wel jammer want anders zou ik jullie willen aanraden een keer bij restaurant Bak te gaan eten. Daar heb ik echt zo fantastisch gegeten! Echt een aanrader. Maar ja daarvoor moet je wel die vreselijke stad in :)



Ik zal je een hint geven Ajax en Fc Utrecht.
<<

Anoniem313

Bericht 26 Apr 2018 18:36

Re: Wat eten we vanavond? #11

caribbeanlover schreef:
Urban Naked schreef:Ik snap het niet helemaal geloof ik.

Maar goed wel jammer want anders zou ik jullie willen aanraden een keer bij restaurant Bak te gaan eten. Daar heb ik echt zo fantastisch gegeten! Echt een aanrader. Maar ja daarvoor moet je wel die vreselijke stad in :)



Ik zal je een hint geven Ajax en Fc Utrecht.


Dat zijn toch helemaal geen concurrenten van elkaar? En al waren ze dat wel.

Oh, mijn asperges waren echt zo lekker. En ik vond nog een Riesling die ik een paar jaar geleden mee heb genomen uit de Elzas, die smaakt er prima bij.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Apr 2018 19:38

Re: Wat eten we vanavond? #11

Caulfield schreef:
caribbeanlover schreef:
Urban Naked schreef:Ik snap het niet helemaal geloof ik.

Maar goed wel jammer want anders zou ik jullie willen aanraden een keer bij restaurant Bak te gaan eten. Daar heb ik echt zo fantastisch gegeten! Echt een aanrader. Maar ja daarvoor moet je wel die vreselijke stad in :)



Ik zal je een hint geven Ajax en Fc Utrecht.


Dat zijn toch helemaal geen concurrenten van elkaar? En al waren ze dat wel.

Oh, mijn asperges waren echt zo lekker. En ik vond nog een Riesling die ik een paar jaar geleden mee heb genomen uit de Elzas, die smaakt er prima bij.



Ik heb het toch niet over concurrenten? Ajax is nou eenmaal niet bepaald geliefd bij velen voetbalclubs en Utrecht en A'd am gaat niet echt bepaald goed samen.

Riesling is overigens een van de bekendste wijnen die juist bij asperges horen.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 26 Apr 2018 19:43

Re: Wat eten we vanavond? #11

Caulfield schreef:
caribbeanlover schreef:
Urban Naked schreef:Ik snap het niet helemaal geloof ik.

Maar goed wel jammer want anders zou ik jullie willen aanraden een keer bij restaurant Bak te gaan eten. Daar heb ik echt zo fantastisch gegeten! Echt een aanrader. Maar ja daarvoor moet je wel die vreselijke stad in :)



Ik zal je een hint geven Ajax en Fc Utrecht.


Dat zijn toch helemaal geen concurrenten van elkaar? En al waren ze dat wel.

Oh, mijn asperges waren echt zo lekker. En ik vond nog een Riesling die ik een paar jaar geleden mee heb genomen uit de Elzas, die smaakt er prima bij.


Haha jawel hoor. Ik ken ook wel wat kennissen met utrecht amsterdam voetbalrivaliteit. Maar goed, om de stad dan af te zweren is een beetje flauw maar hey, het gebeurt.

Ik had de italiaanse kip maaltijdsalade van de appie. Straks lekker vroeg naar bed.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 26 Apr 2018 20:11

Re: Wat eten we vanavond? #11

Ajax en FC Utrecht is wel zeker rivaliteit, maar vooral van Utrecht kant. Ik ben voetballiefhebber en volg het ook. Fans, ik ken ze ook, die zo ver gaan dat ze liever niet in een bepaalde stad komen, mogen zich na laten kijken van mij.

Ik heb mihoen met Sjanghai paksoi, wortel en ui gegeten. Had er wat kruiden en ketjap door, maar het was vrij smaakloos. Lange leve de sambal.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Apr 2018 20:16

Re: Wat eten we vanavond? #11

Joey schreef:Ajax en FC Utrecht is wel zeker rivaliteit, maar vooral van Utrecht kant. Ik ben voetballiefhebber en volg het ook. Fans, ik ken ze ook, die zo ver gaan dat ze liever niet in een bepaalde stad komen, mogen zich na laten kijken van mij.

Ik heb mihoen met Sjanghai paksoi, wortel en ui gegeten. Had er wat kruiden en ketjap door, maar het was vrij smaakloos. Lange leve de sambal.


Wat betreft met je na laten kijken overdrijf je wel erg hoor! Ieder zijn mening toch?!
Ik vind Spanje echt een rotland en wil er nog niet dood gevonden worden. Ik moet maar gauw naar de dokter gaan, want ik dien mij volgens jou na te laten kijken.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 26 Apr 2018 20:19

Re: Wat eten we vanavond? #11

Ja maar... Dat is míjn mening! :smile:
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Apr 2018 20:23

Re: Wat eten we vanavond? #11

Joey schreef:Ja maar... Dat is míjn mening! :smile:


Dat mag hoor ieder haar ding, maar je overdrijft. Rivaliteit komt echt niet vooral van Utrecht. Ajax is niet voor niks niet bepaald geliefd bij anderen dus dat zegt genoeg.
Mijn man komt niet voor zijn lol in A'dam, maar is er laatst en vorig jaar geweest ivm werk aangezien dat gewoon belangrijk is. Mijn favo vegarestaurant zit in R'dam, maar zat die in A'dam dan was mijn man heus wel mee gegaan dat doet hij uit liefde. Je maakt hem alleen niet gelukkig ermee dus ik zal never nooit vragen of hij er een dagje heen wil met mij, maar dat hoeft van mij evengoed niet.
Vorig jaar kwamen we een stel tegen en hij is voor PSV. Hij is net zoals mijn man, maar misschien net een stapje verder. Wel zei hij dat als het voor zijn werk moet hij er wel heen zal gaan uiteraard met tegenzin. Zijn vriendin mag er niet heen van hem,maar zij heeft er geen behoefte aan. Bovendien zijn er genoeg andere steden die leuker zijn.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 26 Apr 2018 20:27

Re: Wat eten we vanavond? #11

Dat laatste ben ik met je eens, zoals Utrecht :thumbsup:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Apr 2018 20:34

Re: Wat eten we vanavond? #11

Lekker, Caulfield, Riesling bij de asperges. Welk wijnhuis?
Wij trokken gisteren een Mosel wijntje open maar die was zo zo ranzig. Urine.
Maar een goede Riesling, heerlijk.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Apr 2018 20:56

Re: Wat eten we vanavond? #11

Marin schreef:Lekker, Caulfield, Riesling bij de asperges. Welk wijnhuis?
Wij trokken gisteren een Mosel wijntje open maar die was zo zo ranzig. Urine.
Maar een goede Riesling, heerlijk.


Klinkt niet goed die Mosel en kan me niks erbij voorstellen dat er mensen zijn die hun eigen urine drinken............gatver!
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Apr 2018 20:57

Re: Wat eten we vanavond? #11

Joey schreef:Dat laatste ben ik met je eens, zoals Utrecht :thumbsup:


Nou dan mag jij je net zo goed laten nakijken. Niet oordelen over anderen als je zelf net zo denkt!
<<

Anoniem244

Bericht 26 Apr 2018 21:06

Re: Wat eten we vanavond? #11

caribbeanlover schreef:
Joey schreef:Dat laatste ben ik met je eens, zoals Utrecht :thumbsup:


Nou dan mag jij je net zo goed laten nakijken. Niet oordelen over anderen als je zelf net zo denkt!



Huh ze zegt toch dat ze het laatste met je eens is.
Jij zegt dat er genoeg andere leuke steden zijn.
Waarop Joey aangeeft dat met je eens te zijn, zoals Utrecht
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Apr 2018 21:08

Re: Wat eten we vanavond? #11

caribbeanlover schreef:
Marin schreef:Lekker, Caulfield, Riesling bij de asperges. Welk wijnhuis?
Wij trokken gisteren een Mosel wijntje open maar die was zo zo ranzig. Urine.
Maar een goede Riesling, heerlijk.


Klinkt niet goed die Mosel en kan me niks erbij voorstellen dat er mensen zijn die hun eigen urine drinken............gatver!


Haha ik denk ook niet dat mensen hun eigen urine drinken (althans, ik iig niet) maar dit rook echt naar kattenpis.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Apr 2018 21:23

Re: Wat eten we vanavond? #11

Marin schreef:
caribbeanlover schreef:
Marin schreef:Lekker, Caulfield, Riesling bij de asperges. Welk wijnhuis?
Wij trokken gisteren een Mosel wijntje open maar die was zo zo ranzig. Urine.
Maar een goede Riesling, heerlijk.


Klinkt niet goed die Mosel en kan me niks erbij voorstellen dat er mensen zijn die hun eigen urine drinken............gatver!


Haha ik denk ook niet dat mensen hun eigen urine drinken (althans, ik iig niet) maar dit rook echt naar kattenpis.


Er zijn serieus mensen die dat doen. Vroeger paste ik altijd op kinderen. Toen kwam ik bij een gezin waar hun opa ook was (blijkbaar hadden ze zich daar verzamelt). Later zag een programma waar mensen hun eigen urine dronken en zag ik die opa ook of het was een zeer goede dubbelganger.
Krijg de kriebels ervan, maar er bestaan dus echt mensen die dat doen!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 27 Apr 2018 14:25

Re: Wat eten we vanavond? #11

Ik maak de bekende tomatensoep. We hebben de afgelopen dagen niet heel gezond gegeten en ik vind deze soep altijd de ideale manier om heel makkelijk heel veel vitaminen binnen te krijgen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem313

Bericht 27 Apr 2018 16:04

Re: Wat eten we vanavond? #11

Marin schreef:Lekker, Caulfield, Riesling bij de asperges. Welk wijnhuis?
Wij trokken gisteren een Mosel wijntje open maar die was zo zo ranzig. Urine.
Maar een goede Riesling, heerlijk.


Jean Dietrich - volgens mij destijds heel haastig meegenomen want met een dreumes en een kleuter viel er weinig uitgebreid te proeven :smile: maar gelukkig toch heel behoorlijk.

Vanavond eten de jongens een restje van de salade van gisteren, mijn vriend haalt Chinees en ik eet een van mijn lievelingsgerechten, paneer al jalfrezi met garlic nan, uit de vriezer.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 27 Apr 2018 16:13

Re: Wat eten we vanavond? #11

Wij eten stamppot andijvie met een gehaktbal.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem273

Bericht 27 Apr 2018 16:53

Re: Wat eten we vanavond? #11

Ik maak witvis uit de oven, met tomaatjes, paprika, knoflooksaus en peterselie. Daar dippen we dan stokbrood in.
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers