Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #3

<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 26 Apr 2018 20:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ow zo herkenbaar...zulke domme filmpjes en dan keihard lachen. Vervolgens aan mij laten zien, ik lach niet, hij lacht weer kei hard.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem248

Bericht 27 Apr 2018 18:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal ervan dat ik om 17:45 eten besteld heb en ik het nu nog niet heb en het waarschijnlijk pas rond 20:00 komt. Maargoed, toen ik belde gaf hij aan dat drie man van z’n personeel niet op is komen dagen vanwege Koningsdag dus ik vind het ook wel weer heel sneu voor die mensen die zich nu een slag in de rondte moeten werken. Maar ik heb gewoon honger.
<<

Anoniem306

Bericht 29 Apr 2018 09:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik kan wel janken. Mijn jongste zoon heeft even getest hoe flexibel de pootjes van mijn bril zijn. 1 pootje afgebroken. Morgen gaan we op vakantie, dus ik kan er niet meer mee naar de opticiën. Ik baal verschrikkelijk.
<<

Anoniem231

Bericht 29 Apr 2018 09:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ow nee julia! Wat een ramp. Is er vandaag geen opticien in de stad open die jou even kan helpen?

Ik baal dat beide kinderen zo jammeren vandaag. Ze liggen nu alweer op bed. En dochter was pas een uur op!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 29 Apr 2018 09:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Er is inderdaad vast wel ergens een opticien open Julia! Weet niet hoe het afgebroken is?
<<

Anoniem306

Bericht 29 Apr 2018 09:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Pollepel dat is een goeie opmerking, daar had ik nog niet eens aan gedacht.

Lejow, het scharniertje is afgebroken. Kunsstof bril met een metalen scharniertje.

Ik ga eens kijken of het mogelijk is om naar de stad te gaan, wie weet kunnen ze er iets mee.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 29 Apr 2018 10:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Die hebben ze daar vast wel liggen toch? Hans Anders.. Pearl.. iets in die richting.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 29 Apr 2018 10:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat ik niet mee kan met de bockbiertocht.
Laatst gewijzigd door MissBitchy op 30 Apr 2018 07:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 29 Apr 2018 20:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik verdraaide mijn nek vanochtend toen ik mij omdraaide in bed.
Alles is nu stijf en ik lig met een pittenzak in mijn nek in bed.
Ik heb niets kunnen doen vandaag en morgen moet ik ook nog eens werken.
2016
<<

Anoniem313

Bericht 30 Apr 2018 06:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oeh Salome, dat lijkt me pijnlijk! En MB, dat is sneu. Zo’n tocht klinkt heel gezellig.

Ik baal van weer een nacht niet voldoende slaap. Beide kinderen waren aan het spoken. Dit is nu al de zoveelste nacht op rij dat ik, vanwege diverse redenen, te weinig slaap. Ik krijg er een heel kort lontje van.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 30 Apr 2018 07:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Komt het misschien ook door volle maan Caulfield? Ik heb echt totaal niet geslapen en kwam er bij toeval achter dat het volle maan was.

Ik baal van m’n vermoeidheid en dat m’n collega enorm veel rookt en een hele zware muskgeur draagt waardoor het hele kantoor misselijkmakend stinkt naar haar.
<<

Anoniem313

Bericht 30 Apr 2018 09:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Feline schreef:Komt het misschien ook door volle maan Caulfield? Ik heb echt totaal niet geslapen en kwam er bij toeval achter dat het volle maan was.

Ik baal van m’n vermoeidheid en dat m’n collega enorm veel rookt en een hele zware muskgeur draagt waardoor het hele kantoor misselijkmakend stinkt naar haar.


Weet ik niet, in maanstanden heb ik me nog nooit verdiept. De oorzaken die ik zie zijn wat oppervlakkiger van aard: spokende kinders, een snurkende man, onweer en zelf te laat naar bed gaan :palm:
Je collega klinkt vies!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 30 Apr 2018 11:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

En die spookten wellicht door de volle maan ;)
<<

Anoniem298

Bericht 30 Apr 2018 15:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Feline, ik dacht dat het om een mannelijke collega ging door de combi roken en zware muskuslucht, haha! Vies als je in die lucht moet zitten, bah!

Ik baal enorm, zoals het er nu naar uitziet wordt mijn verjaardagscadeau pas ná mijn verjaardag geleverd. Ik had zo gehoopt dat het er op tijd zou zijn :(
<<

Anoniem231

Bericht 30 Apr 2018 20:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal een beetje van mijn man, nou ja ben een beetje teleurgesteld. Het zijn gewoon allemaal kleine dingetjes bij elkaar waardoor ik nu wat teleurgesteld ben.
Ben dus maar naar bed gegaan en morgen een nieuwe dag. Ga het er nu niet met hem over hebben want hij heeft de hele dag gewerkt en was laat thuis.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 01 Mei 2018 08:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Haha ik dacht ook dat het om een man ging! Vies.
Wat is het voor cadeau Jet? Jammer.
Hoop dat je lekker geslapen hebt Pollepel, en dat de teleurstelling wat gezakt is. Anders wellicht toch nog even met je man over hebben.

Ik baal omdat ik nu een dag of 4 mega aan het hoesten ben, op zich niet zo erg, maar vooral als ik ga liggen. Ik doe geen oog dicht, hou mijn vriend wakker en heb een mega drukke week op werk. Meh.
<<

Anoniem231

Bericht 01 Mei 2018 08:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Balen harrison!
Ja het is hier weer gezakt hoor. Goed geslapen, waren beide moe. Hij had een drukke dag gehad wat niet lekker liep dus reageerde hij het een beetje op ons af. Ik had andere plannen voor de avond dus ja.
Vanavond nieuwe poging.
<<

Anoniem298

Bericht 01 Mei 2018 13:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Pollepel, vervelend he zulke situaties. Gelukkig vandaag al wat beter, succes vanavond.

Wat irritant, Harrison. Overdag valt het hoesten dan zeker nog wel mee? En dan ga je liggen en begint de pret. Hopelijk snel over, kun je weer lekker slapen.
Mijn cadeau (dat ik van mijn man krijg) is een mooie hanger voor aan mijn ketting, het staat symbool voor onze kinderen (ook die niet mochten komen). Als ik ‘m heb plaats ik wel een foto. En ik blijf nog hopen dat het er toch nog op tijd (uiterlijk zaterdag) is!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Mei 2018 15:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Balen Harrison.
Succes vanavond Pollepel.
Jammer Jet dat het niet optijd binnen is.

Ik baal van de steken in mijn rug en borst. Deze komen ineens opzetten en wat ik ook probeer het trekt niet echt weg. Behoorlijk irritant. Het lijkt erop dat het hyperventilatie is maar het is zo irritant.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 02 Mei 2018 11:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat ik onze boxmobiel had uitgeleend aan mijn schoonzus en dat we deze kapot hebben terug gekregen en zonder muziekdoosje (kwijt). Mijn ouders willen hem graag lenen voor ons nichtje.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 02 Mei 2018 11:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat ik voor de duizendste keer baal van mijn vreselijk niet attente moeder. Vorig jaar zei ze het bedje van R te betalen als geboorte cadeau. Super! Toen ik het gekocht had zei ze opeens dat het een bijdrage was en of ik rest kon terugstorten. Lees wel: mijn moeder is alleenstaand en heeft veel geld. Ze zei dit op de dag dat ik verzoop in de medische rekeningen van zoon. Dat was al pijnlijk. Maar nu wordt R 1 volgende week. Ik heb haar nog niet terug kunnen betalen en net kreeg ik sms dat ik ‘wat leuks mag kopen voor R van het geld dat ik haar nog verschuldigd ben’. Ze was ook niet bij mijn bruiloft (opeens vliegangst) en vroeg ook nooit naar de bruiloft en ook nu stopt ze nul moeite in ons. Ik zou eraan gewend moeten zijn maar bah, het raakt me toch elke keer weer, zeker omdat ik zo anders ben.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem316

Bericht 02 Mei 2018 11:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Jeetje wat naar Marsy. Ik snap best dat je daar door geraakt wordt. Heb helaas geen advies voor je.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 02 Mei 2018 11:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hè Marsy, wat naar. Snap heel goed dat je je zo voelt. Ondanks dat je denkt dat je er wel aan gewend kan raken, zal dit toch elke keer weer een teleurstelling blijven en je blijven raken inderdaad. Het is je moeder, hoe verschillend jullie ook zijn en je het niet zal begrijpen.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 02 Mei 2018 12:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal dat mijn huis heerlijk rook naar vers gewassen was en heerlijk wasmiddel. Nu is buurmeisje hier aan het spelen en ruik ik alleen maar bak-/frituurlucht door heel het huis. Bij hen hangt altijd een enorme kooklucht in huis, voornamelijk olie. N. had daar gisteren gespeeld en stonk toen ze weer terug was. Doe haar altijd gelijk onder de douche. Maar nu is buurmeisje hier en hangt die lucht door mijn eigen huis.. bah!
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 02 Mei 2018 13:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Harrison schreef:Haha ik dacht ook dat het om een man ging! Vies.
Wat is het voor cadeau Jet? Jammer.
Hoop dat je lekker geslapen hebt Pollepel, en dat de teleurstelling wat gezakt is. Anders wellicht toch nog even met je man over hebben.

Ik baal omdat ik nu een dag of 4 mega aan het hoesten ben, op zich niet zo erg, maar vooral als ik ga liggen. Ik doe geen oog dicht, hou mijn vriend wakker en heb een mega drukke week op werk. Meh.



Misschien kun je codeïne tabletjes halen bij de huisarts? dan kun je tenminste normaal slapen. Beterschap
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers