Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Anticonceptie zonder menstruatie

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 25 Apr 2018 15:36

Anticonceptie zonder menstruatie

Na hele lange tijd (september '15 gok ik), word ik weer ongesteld. En ik vind het zo vreselijk :thumbdown: Echt pijn van mijn tenen tot mijn kin en hartstikke chagrijnig.

Ik wil dus iets aan anticonceptie waardoor ik niet meer ongesteld word, waar ik niet van aankom en zonder het risico op een paar maanden bloedverlies.

Wat zou de beste optie zijn? Tips? :hulde:
R. 2013
D. 2016
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 25 Apr 2018 15:55

Re: Anticonceptie zonder menstruatie

Volgens mij heb je de meeste kans bij een spiraaltje op geen menstruatie maar het is geen garantie.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 25 Apr 2018 15:57

Re: Anticonceptie zonder menstruatie

Siep schreef:Volgens mij heb je de meeste kans bij een spiraaltje op geen menstruatie maar het is geen garantie.


Idd totaal geen garantie, na 1.5 jaar wordt ik nog stipt iedere maand ongesteld met meer klachten dan met de pil. :( En in het begin heb je vaak heel lang of vaak bloedverlies. Zou geen spiraaltje aanraden maar gewoon de pil doorslikken.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 25 Apr 2018 16:00

Re: Anticonceptie zonder menstruatie

Ja he? Hmm was ik al bang voor. Ik wil echt echt echt niet op de meest onverwachte momenten opeens ongesteld worden, daar zit ik echt niet op te wachten. Maar van de pil kom ik aan en ik ben net zo lekker afgevallen. Dilemma's haha.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem304

Bericht 25 Apr 2018 16:04

Re: Anticonceptie zonder menstruatie

Het is toch zo dat je van de pil an sich niet aankomt, maar dat er een stofje in dit wat 'hongergevoel' opwekt? Dan is het natuurlijk aan de vrouw in kwestie of zij daar aan toe geeft.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 25 Apr 2018 16:06

Re: Anticonceptie zonder menstruatie

Oh echt? Dan wordt het al een ander verhaal.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem304

Bericht 25 Apr 2018 16:08

Re: Anticonceptie zonder menstruatie

Mja dat heb ik altijd gehoord. Misschien weet iemand het fijne ervan. Als ik niet aan de pil ben heb ik iig ook geen vreetzin. Tenminste niet zo erg.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 25 Apr 2018 16:13

Re: Anticonceptie zonder menstruatie

Ik heb alleen vreetzin als ik brood eet :palm:
R. 2013
D. 2016
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 25 Apr 2018 16:41

Re: Anticonceptie zonder menstruatie

Ik kreeg heel erg honger van de pil (en dus flink aangekomen). Niet aan toegeven is makkelijker gezegd dan gedaan denk ik. Bij mij werkte spiraaltje goed, niet meer ongesteld. Alleen kreeg ik giga acne. Ook niet grappig :thumbdown:
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem309

Bericht 26 Apr 2018 00:11

Re: Anticonceptie zonder menstruatie

Ik gebruik de minipil en ben daar heel tevreden over. Wellicht is dat ook iets voor jou. 1 hormoon i.p.v. 2 en die heeft geen stopweek waardoor je dus ook geen bloedingen hebt. Wat betreft aankomen, daar heb ik geen ervaring mee. Ik ben van de pil overgegaan op de minipil maar ben met beide niet aangekomen. De grootste verandering die ik wel ervaarde was dat ik met de minipil veel minder emotionele schommelingen heb en me veel beter in m'n vel voel.
<<

Anoniem236

Bericht 26 Apr 2018 08:57

Re: Anticonceptie zonder menstruatie

Een lichte pil denk ik, en die doorslikken. Deed ik eerst ook, stopte ongeveer twee keer per jaar. Dit is zeker 14 jaar goed gegaan, alleen de laatste tijd niet meer, nu gestopt met de pil maar ik vind menstrueren geen ramp.
<<

Anoniem257

Bericht 26 Apr 2018 09:02

Re: Anticonceptie zonder menstruatie

Ik slik al jaren de pil door en nooit geen problemen gehad. Nu heb ik de mini pil om,dat ik ook minder hormonen wilde. Bevalt prima! Ik ben wel aangekomen maar ik geloof niet dat dat door de pil komt.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers