Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #8

<<

Anoniem253

Bericht 25 Apr 2018 18:43

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Oh hopelijk helpt het... gelukkig worden jullie doorverwezen, kinderartsen pakken meestal wel door. Wat vond hij van jouw gedachte over coeliakie?
<<

Anoniem315

Bericht 25 Apr 2018 19:02

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Dat leek hem niet aannemelijk. Maar hij begreep de gedachte wel. De opties worden opengehouden. Hij denkt in eerste instantie dat het puur obstipatie is.
<<

Anoniem253

Bericht 25 Apr 2018 19:14

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ooo wat hoop ik voor jullie dat hij gelijk heeft! Mocht het niet werken dan kan je forlax jr vragen, daar wordt de ontlasting dunner van en is niet schadelijk voor de darmen om langdurig te gebruiken.
<<

Anoniem231

Bericht 25 Apr 2018 19:24

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Fijn exo meteen een doorverwijzing. Onze zoon heeft ook forlax jr. Werkt goed. Hij had ook obstipatie en nu iedere dag ontlasting met de zakjes. Nog wel wat harder en daarom een tweede zakje erbij. En sindsdien niet meer geklaagd over buikpijn. Dus dat zou je nog altijd kunnen vragen als lactulose niet werkt.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Apr 2018 21:52

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Hopelijk hebben jullie snel antwoorden Exo en weten jullie wat jullie kunnen doen voor jullie kleine.

Ik wil kwijt dat ik het spannend vind om morgen naar de kapper te gaan. Ik hoop zo dat mijn haar lang genoeg is om te donderen voor stichting haarwens en dat mijn haren er ook gezond genoeg voor zijn. Zo ja, dan gaat er 25 cm vanaf en dan heb ik ipv lang haar ineens een bobline. Is mijn haar niet lang genoeg dan gaat er wel een stuk af, maar niet zoveel want ik wil het nog wel een keer doneren.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem231

Bericht 26 Apr 2018 07:17

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik hoop dat het lukt so. Mooi doel!
<<

Anoniem315

Bericht 26 Apr 2018 07:45

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Spannend Silly-one! Laat je ons het resultaat ook zien?
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2527

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 26 Apr 2018 08:16

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Silly-One schreef:Hopelijk hebben jullie snel antwoorden Exo en weten jullie wat jullie kunnen doen voor jullie kleine.

Ik wil kwijt dat ik het spannend vind om morgen naar de kapper te gaan. Ik hoop zo dat mijn haar lang genoeg is om te donderen voor stichting haarwens en dat mijn haren er ook gezond genoeg voor zijn. Zo ja, dan gaat er 25 cm vanaf en dan heb ik ipv lang haar ineens een bobline. Is mijn haar niet lang genoeg dan gaat er wel een stuk af, maar niet zoveel want ik wil het nog wel een keer doneren.

Wat mooi dat je dat wilt doen, Silly! En spannend! Ik zie dat je 25 centimeter schrijft, maar de eis is door een andere manier van knopen al een aantal jaar 30 centimeter. Misschien weet je dat al, maar het zou zonde zijn anders. Hier lees je er meer over: https://haarwensen.nl/steun-ons/doneer-je-haar
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Apr 2018 08:22

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Dat ia het meeste rare June. Ik ben ook websites tegen gekomen die 18cm voldoende vinden. Ik ga het zien.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2527

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 26 Apr 2018 08:24

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ah oké, dat zou kunnen hoor, maar omdat je zelf stichting Haarwens noemt, wilde ik het in elk geval zeggen, omdat dit bij hen in elk geval de eisen zijn!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Apr 2018 08:34

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Klopt,maar anders gaat er wel iets vanaf en dan over een jaar een nieuwe poging. Het gaat dan niet extreem kort, want ik dit nu op mijn 'emmerlijst' staan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 26 Apr 2018 08:53

Re: Wat wil je even kwijt? #8

June schreef:Ah oké, dat zou kunnen hoor, maar omdat je zelf stichting Haarwens noemt, wilde ik het in elk geval zeggen, omdat dit bij hen in elk geval de eisen zijn!


Wow wordt steeds meer! Ik overweeg dit ook al een tijdje maar wil wel ook nog wat lengte overhouden.. :(
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 26 Apr 2018 09:36

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik zou sowieso naar een andere stichting kijken. Stichting haarwens is de grootste en krjjgt daardoor redelijk wat haar binnen. Volgens de jaarverslagen meer dan ze in een jaar gebruiken.

Ik doneer daarom liever aan een kleinere stichting. De laatste keer is mijn haar naar Toupim gegaan. Mocht het ooit nodig zijn zou ik ook graag een Toupim van eigen haar willen ( voor wie het niet kent: een toupim is geen vollidige pruik maar een soort haarband voor onder hoofdbedekking. Daardoor kan dit van eigen haar worden gemaakt. Voor een pruik is er meer haar nodig )
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Apr 2018 09:40

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik zal het er straks bij de kapper over hebben. Mijn zus heeft het via hun gedaan en daar gaat het naar stichting haarwens. Gisterenavond nog even aan het zoeken geweest, wat uitgebreider en toen kwam ik meerdere website tegen.. Ik zal eens met haar overleggen wat het beste is. Net mijn haren opgemeten, maar in een vlecht kom ik op 28 cm. Dus het zal er om hangen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2527

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 26 Apr 2018 09:44

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Silly-One schreef:Ik zal het er straks bij de kapper over hebben. Mijn zus heeft het via hun gedaan en daar gaat het naar stichting haarwens. Gisterenavond nog even aan het zoeken geweest, wat uitgebreider en toen kwam ik meerdere website tegen.. Ik zal eens met haar overleggen wat het beste is. Net mijn haren opgemeten, maar in een vlecht kom ik op 28 cm. Dus het zal er om hangen.

In een staart moet het 30 cm zijn, niet in een vlecht. De vlecht is korter.

@ Elska: wat goed die organisatie! Ik wil nog een keer doneren misschien, maar 30 centimeter duurde heel lang om te sparen. Daar willen ze dus inderdaad vanaf 18 centimeter al.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Apr 2018 09:48

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Klopt dat een vlecht kort is, maar dit in dan met dode punten. Dus als die er niet bij mogen zitten ( staat ook bij de stichting op de website) dan zal het er om spannen.

Ik zal Toupim straks even benoemen kijken of zij ze kent en hoe of wat. In elk geval extra bedankt dat je mij aan deze nog even hebt helpen herinneren.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Apr 2018 16:03

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Er is uiteindelijk 23 cm af gegaan en ik heb nu een bob. De 23cm stuur ik op naar toupim in de hoop dat ze er iets mee kunnen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Apr 2018 16:47

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Silly-One schreef:Er is uiteindelijk 23 cm af gegaan en ik heb nu een bob. De 23cm stuur ik op naar toupim in de hoop dat ze er iets mee kunnen.


Je hoopt dat ze er wat mee kunnen en dat hoop ik ook vooral voor jou anders is het zo zonde
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 26 Apr 2018 16:52

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Wat een tranentrekker he, die picknickreclame met die voetballer uit Aleppo...
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Apr 2018 17:06

Re: Wat wil je even kwijt? #8

caribbeanlover schreef:
Silly-One schreef:Er is uiteindelijk 23 cm af gegaan en ik heb nu een bob. De 23cm stuur ik op naar toupim in de hoop dat ze er iets mee kunnen.


Je hoopt dat ze er wat mee kunnen en dat hoop ik ook vooral voor jou anders is het zo zonde


Nee hoor, het moest toch kort en ik heb nu een maand langer wacht met naar de kapper gaan in de hoop dat het lang genoeg was. Want ik had het niet vooraf bedacht om te doen. Het was een soort spontane actie.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Apr 2018 19:40

Re: Wat wil je even kwijt? #8

We zijn vandaag getrouwd! Nu niet vergeten dat ik hem nu mijn 'man' mag noemen.
08/2018
05/2021
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 26 Apr 2018 19:42

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Gefeliciteerd!!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2527

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 26 Apr 2018 19:42

Re: Wat wil je even kwijt? #8

MissEnergy schreef:We zijn vandaag getrouwd! Nu niet vergeten dat ik hem nu mijn 'man' mag noemen.

Wat leuk, gefeliciteerd!!

Wat mooi dat je 23 centimeter kunt doneren, Silly!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Apr 2018 21:38

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Dankjulliewel
08/2018
05/2021
<<

Anoniem244

Bericht 26 Apr 2018 21:49

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Gefeliciteerd MissEnergy
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers