Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #3

<<

Ikknutsel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 185

Geregistreerd: 17 Aug 2017 06:47

Bericht 17 Apr 2018 09:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Marie schreef:
Ik baal van heel veel op het moment. Over een uurtje is dé operatie. Omdat ik zo ver van huis af lig, zie ik mijn man vanavond pas weer. Ik heb honger, maar mag niets eten. Ik heb dorst, maar mag ik drinken. En dan is mijn kamer ook nog tegenover de afdelingskeuken. Mijn neussonde zit er al in en irriteert me mateloos. En als ik vanavond wakker word, is alles anders. Dus eigenlijk vind ik gewoon alles stom en wil ik gewoon even lekker klagen.


:hug:
Ik voel me raar.
Ben blij als je weer uit narcose bent en alles zonder grote comlicaties verlopen is.
Gaat een lange dag worden :(
2010☆☆☆☆☆☆20162017 2017
<<

Anoniem231

Bericht 17 Apr 2018 15:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Beterschap! Hopelijk gaat het herstel voorspoedig!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 22 Apr 2018 08:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hoe is het gegaan Marie?

Ik baal van het feit dat mijn man flink de griep heeft. Hij klapte vrijdagavond met een week vakantie in het vooruitzicht zijn werklaptop dicht en hij begon meteen te rillen, echt bizar! Ook mijn dochter is niet fit. We hebben al onze plannen voor dit weekend gecanceld en zouden morgen dus op vakantie gaan. Hopelijk kan dat wel doorgaan. Gelukkig gewoon binnen Nederland dus we zouden eventueel ook later kunnen gaan. Maar toch, ik vind het sneu voor hem en best pittig om mijn mijn dikke buik nu thuis even alles op te vangen.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Apr 2018 08:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ah wat rot Teun. Hopelijk voelt iedereen zich gauw beter en kan je wel gewoon op vakantie. Kan jij er evt nog naar toe rijden als hij zich niet lekker voelt morgen of gaat dat niet meer met je buik?
Let's discover the world together.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 22 Apr 2018 09:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hè wat vervelend Teun! Voor je man, maar zeker ook voor jou, dat alles op jou neerkomt. Hopelijk kan de vakantie doorgaan.

Ik baal een beetje dat we zometeen rond 12.00 u afgesproken hebben te gaan varen met de boot van mijn vader en stiefmoeder. Zie alleen op buienradar dat er net daarvoor even een flinke regen-/onweersbui daar aankomt. Wel kort, daarna is het als het goed is gewoon droog en weer zonnig. Kunnen niet veel later gaan, want mijn vader en vriend gaan naar de bekerfinale van Feyenoord vanmiddag. Hoop zo dat we toch nog even lekker kunnen varen! Had me erg verheugd op weer het eerste ritje van het vaarseizoen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Apr 2018 09:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ah balen Parisienne. Ja met onweer zou ik niet gaan varen. Wij willen misschien vanmiddag ook nog even, want de boot ligt er ook net weer, maar hier wordt ook later regen verwacht. Hopelijk gaat het nog lukken voor je!
Let's discover the world together.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 22 Apr 2018 09:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat vervelend Teun, hopelijk gaat het snel beter!

Het weer geeft wat wisselende dingen aan vandaag, bij mij staat dat het droog blijft, bij mijn man geeft hij regen aan :P


Ik baal van mijn stomme, stomme lijf... Had in lichaam en gezondheid een bericht gezet dat uit bloedonderzoek gekomen is dat ik een ernstig vitamine D tekort heb. Ik voel me er ZO ellendig door. Ben doodmoe, heb pijn in mijn hele lijf en ieder virusje etc duikt bovenop me.
Gister zijn we een dagje naar Drievliet geweest en vandaag moet ik daar dan zo'n enorme prijs voor betalen. Alles doet me zeer, ben doodmoe en heb hoofdpijn :(
Gelukkig hoef ik nog maar 3 dagen te werken en heb ik dan 2 weken vrij, waarvan we de laatste week wel naar Disney gaan, dus dat wordt nog een uitdaging.
Ik heb er medicijnen voor gekregen, maar heb al een enorm hoge dosis, dus daar kan niet veel aan veranderd worden. Volgens de dokter zou het zomaar nog 2/3 maanden kunnen duren voordat ik verbetering merk...
En ik voel me al 4 maanden zo, ben er zo GODSGRUWELIJK klaar mee :(
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Apr 2018 09:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh bah Lejow, klinkt zwaar. Zo rot dat je dan iets leuks doet en daar dagenlang daarna nog last van hebt. Hoop dat het gauw beter wordt voor je. Heeft het ook met je hypermobiliteit te maken?

Ik merk dat ik door onduidelijke redenen (fibromyalgie? Heaven knows what/why) echt enorme last van m'n gewrichten al weken. M'n knieen doen echt enorme pijn en m'n handen en polsen ook. Wandelen doet echt zeer momenteel en andere standaard dingen zoals opstaan als ik op de grond zit (en dat zit ik nogal eens met zo'n kleine dreumes) gaan echt met moeite. Helpt ook niet dat ik vorige week m'n voet/teen waarschijnlijk gekneusd heb met keihard tegen de deur stoten dus ik loop al niet zo lekker en gisteren ook nog eens m'n andere voet opengehaald met stoten. Ik ben ook echt onhandiger omdat ik meer pijn heb. Lekkere combi dus.
Let's discover the world together.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 22 Apr 2018 09:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ja, daardoor kosten dingen zoals een dag pretpark natuurlijk al wel meer energie, maar dat was normaal wel te handelen. In Disney neem ik altijd standaard pijnstilling in 's morgens. Maar dit is gewoon echt helemaal k*t eigenlijk.

Ben je er al voor naar een dokter geweest, Marin? Dat onhandige dat herken ik wel hoor. Alsof het meer moeite kost om je lichaam 'in bedwang' te houden ofzo. Ik stoot me vaker, laat dingen vallen enz.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Apr 2018 09:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ja al jaren geleden, maar daar kwam niet echt iets uit. Het is met weerswisselingen vaak extra erg dus ik hoop dat het over een paar weekjes weer normaal is. Ik heb er eigenlijk een paar jaar weinig last van gehad maar het is nu ook van best koud naar warm gegaan ineens. Zal er wel mee te maken hebben.
Let's discover the world together.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 22 Apr 2018 09:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ja, dat is killing voor gewrichten :(
En dan volgende week weer naar kouder weer. Ik vind dit warme echt lekker, maar de verschillen tussen deze en vorige week zijn gewoon zo groot :/
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 22 Apr 2018 10:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ergens voel ik me ook gewoon een soort van aansteller. Ergens in mijn hoofd is er een stemmetje die zegt: 'Joh kom op zeg, je hebt tekort aan 1 kleine vitamientje.. Doe even lekker normaal ofzo, stel je niet zo aan, ga gewoon door'.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 22 Apr 2018 23:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh echt niet hoor Lejow!
Mijn vriend had 2 jaar geleden een ernstig vitamine D tekort, waar hij echt heel veel last van heeft gehad. Hij zeurt echt nooit, maar het was zo naar om hem zo met pijn te zien.

Ik baal dat ik gigantisch veel vocht vast houd de laatste weken. Na een werkdag kan ik bijna niet meer op mijn voeten staan van de pijn daardoor. Ze zijn weer net zo dik als in de laatste weken van mijn zwangerschap. Toen was mijn bloeddruk te hoog, die is nu weer te laag (heb ik altijd "last" van)
Maar hoe het nu opeens toch komt?
10.04.17
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 23 Apr 2018 05:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat vervelend :( misschien door t warme weer? Heb geen idee of t werkt en of je t lust, maar je hebt ook vochtafdrijvenfe thee toch?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 23 Apr 2018 08:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik hou ook echt alles vast momenteel. Ben net een soort ballon. Bij mij helpt bleekselderij altijd goed in smoothies maar zelfs dat doet nu helemaal niks.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 23 Apr 2018 08:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik heb er andere jaren nooit last van gehad met die hitte, maar wie weet is dat nu wel de reden inderdaad.

Ik eet veel bleekselderij, vind ik sowieso erg lekker
Vochtafdrijvende thee heb ik besteld!
En ik douche twee keer per dag en sluit dat af met ijskoud water, moest ik ook tijdens mijn zwangerschap.
10.04.17
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 23 Apr 2018 08:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hopen dat het nu wat minder gaat worden Saga nu het weer minder warm is!
⁠♡♡♡
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 23 Apr 2018 10:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hopelijk is het snel minder Saga!

Ik baal dat alles en iedereen zijn afspraken met mij afzegt terwijl ik juist aan sommige afspraken zo veel behoefte heb.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 23 Apr 2018 11:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Marin schreef:Ah balen Parisienne. Ja met onweer zou ik niet gaan varen. Wij willen misschien vanmiddag ook nog even, want de boot ligt er ook net weer, maar hier wordt ook later regen verwacht. Hopelijk gaat het nog lukken voor je!

Zijn jullie nog gaan varen gisteren? Wij hebben, iets eerder dan verwacht, een heel kleine bui gehad. Konden erna gewoon varen en mennnn... wat was dat genieten! Met 26 graden op de boot, heerlijk!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 25 Apr 2018 13:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik had nog een bestelling openstaan bij een webshop die afgelopen week failliet is verklaard. Nu de vraag of ik de betaling nog terug krijg en anders ben ik bijna 200 euro kwijt...
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem336

Bericht 25 Apr 2018 13:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

O wat balen taeda :( dat is wel een flink bedrag.
Waarschijnlijk kun je achter in de rij aansluiten.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 25 Apr 2018 14:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat rot Taeda! Ik hoop dat je je geld terug krijgt.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Apr 2018 16:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Balen Taeda, maar ik ben bang dat jij je geld kwijt bent. Ik had ooit een telefoon besteld en in de week van levering werd het bedrijf failliet verklaard. Dag 300-400 euro. Wij als consument zijn maar een kleine schuldeiser en die staan als laatste op de lijst.
Misschien heb je nog geluk dat ze de bestelling die nog open staan moeten versturen, maar het is vooral afwachten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 25 Apr 2018 20:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Balen Taeda!

Ik baal ervan dat mijn vriend het druk heeft en we weinig tijd samen hebben.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 26 Apr 2018 19:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Van mij man en zijn irritante dumpert filmpjes.
Zet dan gewoon een koptelefoon op ofzo. Eeuwige discussie hier.
2016
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers