Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar word je he-le-maal kriegel van?

<<

Anoniem321

Bericht 25 Apr 2018 13:22

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

O ja haha, supermarktergernissen.. Laatst had ik mijn boodschappen afgerekend en was ze nog in mijn karretje aan het laden, raust de volgende klant de boodschappen die nog bij de kassa stonden aan de kant en zet demonstratief zijn tas er neer. Dus ik zei: mag ik soms even op een normale manier mijn boodschappen opruimen?
Kijkt hij me verstoord aan en zegt: ja, maar ik heb haast! Tja, meneer, haast hebben we allemaal..

Of als de rij bij de kassa bijvoorbeeld lang is en er maar 1 kassa open is en dat mensen dan demonstratief beginnen te zuchten en op hun horloge te kijken. Je gaat niet dood van een paar minuten langer wachten hoor!
<<

Anoniem321

Bericht 25 Apr 2018 13:24

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Bazinga schreef:Zo'n nummer dat hip is, 'Crazy', met dat geoehoeh aan t begin en tussendoor. Ik word er agressief van, wat een klerenunmer!!



Helemaal eens. En waar ik nog het meest kriegel van word is dat ik het mezelf steeds hoor zingen! :palm:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Apr 2018 14:01

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Het gehei aan de overkant bij een nieuwbouwproject. Logisch dat het moet gebeuren, ik vind het ook niet écht erg, maar ik word er wel onrustig van en het duurt nu al twee weken. Maar ik ben allang blij dat ik geen nachtdiensten meer heb en overdag moet slapen. Dan was ik wel lichtelijk gek geworden. Nu apprecieer ik des te meer dat ik dat niet meer heb.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem272

Bericht 27 Apr 2018 23:13

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Dat mijn zoon een spoor achterlaat overal waar hij geweest is. Kan vanalles zijn:

- vuile onderbroeken
- Donald Ducks
- yoghurt
- tissues (mét snot)
- knex
- schoenen
- zand
- tandpasta
- open deuren

Gekmakend! Vooral dat er boos om worden he-le-maal niet helpt.
<<

Anoniem245

Bericht 27 Apr 2018 23:25

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Ohh Filoria, vreselijk he? Daar word ik dus ook kriegel van.
Maar ik laat hem gewoon alles zelf opruimen, doekjes vol snot, sokken (als ik niks zeg ligt eind van de week 7 paar sokken in de woonkamer) en hopelijk leert hij dan hoe irritant het is.
Laatst gewijzigd door Anoniem245 op 28 Apr 2018 00:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem248

Bericht 27 Apr 2018 23:45

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Oh Olifant, dat van die kassa herken ik, al erger ik me er dan vooral aan dat de caissières van tegenwoordig niet meer lijken te weten dan er een verdeler op de achterband zit (de band waar je je boodschappen weer inpakt). Schuif die stang even naar de andere kant en ineens is er gewoon ruimte voor twee mensen om boodschappen in te pakken zonder dat ze last van elkaar hebben en de boodschappen door elkaar gaan.
<<

Anoniem244

Bericht 28 Apr 2018 00:10

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Smakken / eet geluiden

Mensen die na ipv naar (of andersom) en ma ipv maar (of andersom) typen

Mensen die voordringen (vandaag bij de ijssalon een oudere vrouw die zoveel moeite deed om eerder aan de beurt te zijn... Ahgr)

Dat ik altijd in de traagste rij ga staan bij de kassa :-D
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 28 Apr 2018 00:20

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Raphanus Sativus schreef:Karma is dan echt een bitch. Good for her!

Ik snap trouwens ook echt niet waarom, vooral ouderen, hun karretje tegen mijn kont duwen. Ik kan niet naar voren, dus wat is het nut? Of wanneer iemand een steekproef krijgt bij de zelfscan en ze boos worden, omdat ze kennelijk zelf iets niet goed of gewoon niet hebben gescand. Of wanneer ik boodschappen doe en uit handigheid, en gebrek aan boodschappentas, mijn gescande spullen in mijn tas doe en ik een steekproef krijg. Ze voelen zich zo bezwaard dat ze in mijn tas moeten grijpen. Maar hè, ik heb het er zelf ingestopt. Als ik niet wil dat je in mijn tas zit, had ik dan niet een andere tas mee moeten nemen? En dan zo verschrikkelijk voorzichtig en met rood hoofd. Je doet echt niets fout hoor, ik heb het zelf in mijn tas gestopt. Relax!


Ik haal dan zelf een voor een de items uit mijn tas zodat ze ze kunnen scannen. Vind het zelf ok ongemakkelijk als ze die zelf uit mijn tas gaan halen.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 28 Apr 2018 00:21

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Mensen die achter je tegen je aan gaan staan als je moet pinnen, of nog erger... naast je gaan staan!
Mensen die uitgebreid gaan staan kletsen in smalle paden in de supermarkt, hun karretje breeduit en vaak ook nog met een bak koffie in de handen.

Op mijn werk: Arts assistenten die in een brede kudde door een gang je tegemoet lopen en het vertikken een stukje opzij tegaan. Hallo?!! Ik kan niet door je heen en ik kan ook niet in de muur verdwijnen! Ik loop dan altijd gewoon door ze heen dus krijgt er vanzelf iemand een beuk.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 28 Apr 2018 04:44

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Dat ik tegenwoordig zo vaak wakker lig midden in de nacht, zoals nu dus ook weer. En soms ook nog met rammelende maag, dus ik zit nu beneden een cracker te eten.

Verder met stip op 1: klepperende deuren! Woest word ik daarvan.
Of Bert Haandrikman op Radio 2, ik trek zijn stem op de een of andere manier gewoon niet en zap meteen naar een ander station als zijn programma erop is.
❤ 7 juni 2018
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 28 Apr 2018 07:43

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

De gierende v-snaar van de overburen. Ik word helemaal gek van dat geluid en zijn het nou met mensen die alles met de auto doen.

Ik kan niet tegen tikjes/geluidjes bij nieuwe dingen. Nu is dat het geval bij mijn nieuwe fiets en naaimachine. Ik denk dan meteen dat er wat mis is een ga me volledig focussen op die geluidjes in de hoop dat ze verdwijnen of dat ik precies weet wat het vandaan komt. (Vaak horen die geluidjes er gewoon bij een raak ik er vanzelf aan gewend.)

Banden die aanlopen en een geluidje maken. Ik heb wel eens niet verder met de wandelwagen willen lopen, omdat hij een raar geluidje maakte, haha.

Conclusie: ik word dus gewoon kriegel van bijgeluiden.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 28 Apr 2018 07:50

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Ik kan heel slecht tegen mensen die fluiten.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Apr 2018 07:52

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Ik bedacht me vandeweek een goede... en nu weet ik het niet meer. Ook om kriegel van te worden. :palm:
<<

ChiQ

Bericht 28 Apr 2018 08:58

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Van mijn kind dat een waterijsje eet. Sluuuurp, sluuuuuurp, kauwen kauwen (op ijs!!) sluuuurp. Echt, rustig!
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 28 Apr 2018 09:21

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Gekkie: mijn vriend fluit altijd! Ik vind dat wel gezellig klinken, lekker vrolijk!

Ik kan niet tegen herhalende, ritmische geluiden zoals een prullenbak die net niet recht staat en dan heen en weer blijft wiebelen op de tegels. (Snappen jullie het nog?)
<<

Anoniem260

Bericht 28 Apr 2018 09:23

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Marsy31 schreef:
Ik heb onwijs veel dingen waar ik kriegelig van wordt:

* Soelfouten die zo simpel zijn dat ik twijfel aan iemands intelligentie, dus geen typfouten of dyslexie: na en naar, wil en wilt, zowiezo of nog erger: zoiezo.



:laughcry:
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 28 Apr 2018 09:32

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Hahaha oh shit!
Maar denk dat je wel snapd wad ik bedoel. De populaire gangbare fouten. Grammar nazi’s worden natuurlijk extra gecontroleerd. Dit verdien ik ;)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 28 Apr 2018 09:33

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Bliss schreef:Dat ik tegenwoordig zo vaak wakker lig midden in de nacht, zoals nu dus ook weer. En soms ook nog met rammelende maag, dus ik zit nu beneden een cracker te eten.

Ja ik ook! Ben vaak ook al heel vroeg wakker en dan duurt de dag zo lang...
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Apr 2018 09:34

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

ChiQ schreef:Van mijn kind dat een waterijsje eet. Sluuuurp, sluuuuuurp, kauwen kauwen (op ijs!!) sluuuurp. Echt, rustig!


AAAHHHHH!!!! Ja! Bijten en kauwen op ijs. Alleen de gedachte er aan bezorgt me al kippenvel van hier tot aan het dak.. BRRRRRRRR :face: :face: :face: :palm: :palm: :cry: :omg:
<<

Anoniem245

Bericht 28 Apr 2018 09:51

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Chiq, daar kun je toch gewoon wat van zeggen?

Ik heb al gereageerd maar nu komt er een lijstje:
-Fluitende/neurieënde mensen. Vooral op openbare plekken.
-Mensen die in je zone komen staan, heb zo'n collega die gaat echt letterlijk tegen je aan staan als ze wat wil vertellen.
-Repeterende geluiden.
-Het geluid van een zakdoekje tussen je handen, mijn zoon moet zijn doekje altijd meteen weer weg leggen.
-Traagheid bij mensen.
-Auto's die net iets harder rijden dan ik, en dan gaan inhalen en rustig voor me blijven rijden.
-Sowieso veel dingen in het verkeer, zoals geen richting aangeven op rotondes.
-Snurkende mannen, kon er met mijn ex niet van slapen, en mijn date snurkt ook maar die wil niet dat ik er last van heb. Als het moet gaat hij zelfs er voor naar huis en daar verder slapen :) Mijn hond snurkt ook gigantisch maar dat vind ik schattig.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 28 Apr 2018 10:05

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Kira schreef:-Mensen die in je zone komen staan, heb zo'n collega die gaat echt letterlijk tegen je aan staan als ze wat wil vertellen.

Oh ja, die kan ook op mijn lijstje. Net als mensen dier hey nodig vinden je vast te pakken als ze wat tegen je zeggen.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 28 Apr 2018 10:06

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Voordringers waar dan ook. Als je bv op de lift staat te wachten. Want met een kinderwagen kan ik ook niet de trap op. Dat er dan van die oudjes komen die dan vinden dat ze eerst mogen en dan voor je gaan staan.
Die ruimte laat ik open zodat de mensen ook nog uit de lift kunnen.

Mensen die bij het transferium snel voordringen als ze de bus aan zien komen. En daardoor de mensen die slecht ter been zijn moeten gaan vragen of ze aub mogen zitten.
Toen ik zwanger was heb ik daar een paar vrouwen pissig op aangesproken. Want als je zo kan dringen en duwen kun je ook best wel staan in de bus.
Ik hoefde toen trouwens niet perse te zitten, maar een oude man die had echt wel een zitplek nodig wij stonden net die oude man vrij vooraan totdat iedereen begon te dringen.

Oude mensen die hijgen vaak bij ademen. Ik weet dat ze er vrij weinig aan kunnen doen, maar toch wordt ik daar kriegelig van.

Mensen die roken voor de ingang /uitgang van het ziekenhuis. Daar zijn speciale rookzones voor die ver genoeg van de ingang liggen.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem231

Bericht 28 Apr 2018 10:35

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Ja roken inderdaad!
Voor de ingang van een ziekenhuis, in het hokje voor het kopen van een parkeerkaart, gisteren op de oranjemarkt met veel kinderen, zodra je ook maar 1 stap buiten de winkel zet, op het terras.
Verschrikkelijk!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 28 Apr 2018 10:36

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Dat hijgen bij ademhalen, daar word ik altijd spontaan zelf benauwd van. Zo'n naar gezicht/gehoor is dat!
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 28 Apr 2018 10:43

Re: Waar word je he-le-maal kriegel van?

Joey schreef:Dat hijgen bij ademhalen, daar word ik altijd spontaan zelf benauwd van. Zo'n naar gezicht/gehoor is dat!

Ja idd. Ook al kunnen ze er helemaal niets aan doen.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron