Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Showbizz nieuws en foto's!

<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6196

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 04 Apr 2018 11:51

Re: Showbizz nieuws topic!

Nee Claire zo werkt het niet :P
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 04 Apr 2018 11:57

Re: Showbizz nieuws topic!

Ah dat vind ik juist leuk nieuws, ik wissel nu af tussen radio 10 en radio 2. Dus goede combi dit!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6196

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 04 Apr 2018 11:57

Re: Showbizz nieuws topic!

Maar even serieus. Ik vind de commerciële vervelender om naar te luisteren. Meer reclame, populairdere muziek. Ik hou van radio 2 vanwege de variatie in de muziek en ik vond Ekdom daar zo perfect bij passen. Meestal mogen DJ's niet echt zelf bepalen wat ze draaien.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Apr 2018 12:09

Re: Showbizz nieuws topic!

Ja precies, Joey!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 04 Apr 2018 12:53

Re: Showbizz nieuws topic!

Natuurlijk kun je dan naar een andere radiozender luisteren maar daar is vaak de muziek anders, of inderdaad meer reclame. Snap je dat echt niet Claire?

Ik vind het echt jammer dat Gerard weggaat! Jeetje, had ik niet verwacht. Helemaal weg bij de publieke omroep.
<<

Anoniem249

Bericht 04 Apr 2018 15:10

Re: Showbizz nieuws topic!

Nee dat snap ik niet echt, maar ben ook niet zo'n radio luisteraar. Ik snap hem wel, ik zou ook een andere baan zoeken als ik de helft van m'n salaris zou moeten inleveren.
<<

Anoniem301

Bericht 04 Apr 2018 17:36

Re: Showbizz nieuws topic!

Lejow schreef:Channing Tatum en zijn vrouw hebben bekend gemaakt te gaan scheiden.

Sneu. Schijnt een dikke dikke vreemdganger te zijn:

http://blindgossip.com/?p=86054
<<

Anoniem244

Bericht 04 Apr 2018 18:23

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik baal ook echt dat Ekdom weg gaat bij radio2.
Mijn favo radiozender en m’n favo ochtendprogramma.
Dokter pop blijft op radio 2 begreep ik, maar vind Ekdom gewoon echt heel leuk als radio dj.
Ja gewoon balen!
<<

Anoniem316

Bericht 04 Apr 2018 22:10

Re: Showbizz nieuws topic!

Ja daar baal ik ook echt enorm van :(
<<

Anoniem247

Bericht 20 Apr 2018 19:49

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik lees net op Facebook dat Avicii is overleden. Hij was nog maar 28.

https://www.nu.nl/muziek/5232200/zweeds ... leden.html
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12142

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Apr 2018 19:53

Re: Showbizz nieuws topic!

bizar 28 jaar zo jong vreselijk
Afbeelding
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 20 Apr 2018 19:54

Re: Showbizz nieuws topic!

Ja echt bizar!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem248

Bericht 20 Apr 2018 20:03

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik kreeg een melding van RTL. Zo jong nog.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Apr 2018 20:05

Re: Showbizz nieuws topic!

Ja ik schrok er ook van, inderdaad nog zo jong! Volgens m'n vriend was hij regelmatig depressief. Ben benieuwd wat de doodsoorzaak is. Heel triest in elk geval!
❤ 7 juni 2018
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 20 Apr 2018 20:07

Re: Showbizz nieuws topic!

Ja ik las het ook, niet te bevatten! Super triest zo jong.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem239

Bericht 20 Apr 2018 20:12

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik schrok ook van het nieuws! Hij was toch wel een van mijn favoriete dj's. Zo zonde. Ben ook benieuwd naar de doodsoorzaak.
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Apr 2018 20:18

Re: Showbizz nieuws topic!

Bah wat naar. Hij zat al een tijd niet lekker in zijn vel dus ik vermoed zelfmoord aangezien hij aangetroffen is. Als dat zo is heel naar dat hij geen andere uitweg kon vinden, maar hopelijk heeft hij nu rust.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Apr 2018 22:55

Re: Showbizz nieuws topic!

Ook als je een natuurlijke dood sterft kun je aangetroffen worden, dus dat zegt niets.

Heftig hoor :(
<<

Anoniem249

Bericht 21 Apr 2018 18:12

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik denk dat hij een overdosis heeft genomen, of dat een orgaan het heeft begeven vanwege zijn vele alcohol misbruik. Hij was daar op vakantie met vrienden, lijkt me een gekke locatie om zelfmoord te plegen.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Apr 2018 18:23

Re: Showbizz nieuws topic!

Claire**** schreef:Ik denk dat hij een overdosis heeft genomen, of dat een orgaan het heeft begeven vanwege zijn vele alcohol misbruik. Hij was daar op vakantie met vrienden, lijkt me een gekke locatie om zelfmoord te plegen.


Hoezo? Wellicht is het per ongeluk gegaan en anders kan hij het juist bewust op die dag hebben willen doen ongeacht de locatie.
<<

Anoniem301

Bericht 22 Apr 2018 07:39

Re: Showbizz nieuws topic!

Claire**** schreef:Ik denk dat hij een overdosis heeft genomen, of dat een orgaan het heeft begeven vanwege zijn vele alcohol misbruik. Hij was daar op vakantie met vrienden, lijkt me een gekke locatie om zelfmoord te plegen.

Dat zegt toch helemaal niks? Dat iemand van buiten lacht en zelfs op vakantie gaat met vrienden betekent niet dat je niet depressief of doodongelukkig kunt zijn.
<<

ChiQ

Bericht 22 Apr 2018 07:42

Re: Showbizz nieuws topic!

Carrie schreef:
Claire**** schreef:Ik denk dat hij een overdosis heeft genomen, of dat een orgaan het heeft begeven vanwege zijn vele alcohol misbruik. Hij was daar op vakantie met vrienden, lijkt me een gekke locatie om zelfmoord te plegen.

Dat zegt toch helemaal niks? Dat iemand van buiten lacht en zelfs op vakantie gaat met vrienden betekent niet dat je niet depressief of doodongelukkig kunt zijn.


Ja, eens met Carrie. Je kan het echt niet zien en helemaal niet herleiden naar vakantie etc.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Apr 2018 09:13

Re: Showbizz nieuws topic!

Uiteraard kan hij wel depressief zijn en op vakantie gaan, maar ben het met Claire eens dat op vakantie een gek moment zou zijn voor zelfmoord. Zoiets is geen impuls volgens mij, en ik kan me voorstellen dat je zoiets niet 'plant' als je met vrienden weg bent. Maar goed, het blijft gissen natuurlijk.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem248

Bericht 22 Apr 2018 09:17

Re: Showbizz nieuws topic!

Wie weet heeft hij het wel helemaal niet gepland en kreeg hij een vervelend bericht/ruzie/inzinking wat de druppel was.
Waarmee ik niet wil zeggen dat hij zelfmoord gepleegd heeft, maar er kan gewoon van alles gebeurd zijn en we weten het gewoon niet. Feit blijft wel dat het gewoon verdrietig is, wat er ook gebeurd is. Zo jong.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Apr 2018 09:19

Re: Showbizz nieuws topic!

Dat kan ook, Maple. Erg triest inderdaad.

Ik hoorde trouwens gisteren dat Verne Troyer (Mini Me) ook overleden is. Had ook al jaren een drankprobleem en kampte met depressies.
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers