Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat eten we vanavond? #11

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 20 Apr 2018 16:45

Re: Wat eten we vanavond? #11

Vast wel minoessepoes! Het klinkt goed iig.
Ik heb Surinaamse bb gemaakt en die eten we straks met rijst en zoetzure komkommer.
#teammaple🍁
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 20 Apr 2018 16:50

Re: Wat eten we vanavond? #11

Wij gaan barbecueën. Mijn man heeft kip chippotle gemaakt en een kant en klare langzaam gegaarde procureur gehaald, om pulled pork mee te maken. Daarbij eten we stokbrood, gepofte aardappel, wat rauwkost en als toetje gemarineerde ananas van de barbecue.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 20 Apr 2018 17:03

Re: Wat eten we vanavond? #11

Mijn vriend heeft mij weten te verrassen met kip madras van Knorr ( normaal is het lasagne of pizza ). Ik heb hier net even een salade bij gemaakt met sla, komkommer, tomaatjes, druiven, witte kaas.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 20 Apr 2018 17:04

Re: Wat eten we vanavond? #11

UN, hoe maak jij zoetzure komkommer?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Apr 2018 17:14

Re: Wat eten we vanavond? #11

Teun schreef:Wij gaan barbecueën. Mijn man heeft kip chippotle gemaakt en een kant en klare langzaam gegaarde procureur gehaald, om pulled pork mee te maken. Daarbij eten we stokbrood, gepofte aardappel, wat rauwkost en als toetje gemarineerde ananas van de barbecue.


Ik heb ananas zo een keer gegeten, maar dan met kokosijs erbij echt heerlijk. Lijkt een beetje op pina colada,maar dan zonder alcohol
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 20 Apr 2018 21:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 20 Apr 2018 17:58

Re: Wat eten we vanavond? #11

Burn schreef:UN, hoe maak jij zoetzure komkommer?
Ik los wat suiker op in azijn en dat gooi ik over een kommetje dungesneden komkommer. Ik zou er nog liever rode peper aan toevoegen maar dat doe ik niet met het oog op m’n zoontjes.
#teammaple🍁
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 20 Apr 2018 20:42

Re: Wat eten we vanavond? #11

Urban Naked schreef:
Burn schreef:UN, hoe maak jij zoetzure komkommer?
Ik los wat suiker op in azijn en dat gooi ik over een kommetje dungesneden komkommer. Ik zou er nog liever rode peper aan toevoegen maar dat doe ik niet met het oog op m’n zoontjes.

Ik maak het ook zo en doe er ook nog wat water vrij. Goed idee van die pepertjes!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Apr 2018 09:14

Re: Wat eten we vanavond? #11

Wij gaan bij (nieuwe) vrienden eten. Best spannend. Ze zijn gek op de Italiaanse keuken en hadden het over een zelfgemaakte pasta, dus ik ben erg benieuwd.
Let's discover the world together.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 21 Apr 2018 11:55

Re: Wat eten we vanavond? #11

Ik hoop barbecueën, maar ligt eraan of mijn man een beetje op tijd is vanavond. Anders wordt het sla met een schnitzel en aardappeltjes.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem282

Bericht 21 Apr 2018 14:38

Re: Wat eten we vanavond? #11

Ik denk dat ik ga voor een pastasalade met tonijn, rode ui, zongedroogde tomaatjes, sperziebonen, gele paprika, Kalamata olijven, feta en heel misschien ei (maar ik twijfel of dat er lekker bij is). Dressing houd ik simpel: olijfolie, citroensap, mosterd, honing, peper en half knoflookteentje. Ik houd van pastasalades als het lekker weer is!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 21 Apr 2018 16:07

Re: Wat eten we vanavond? #11

Bbq! Heerlijk, zin in
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 21 Apr 2018 16:27

Re: Wat eten we vanavond? #11

Elro schreef:Bbq! Heerlijk, zin in


Wij ook weer, heerlijk!
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 21 Apr 2018 17:05

Re: Wat eten we vanavond? #11

Hier een pangafilet, gemarineerd met chili. En daarbij een salade met vanalles: zakje sla, zakje rauwkost, stuk komkommer, tomaatjes, mais en augurken. Salade was eigenlijk ook voor morgen bedoeld, maar dat is niet gelukt....
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Apr 2018 17:08

Re: Wat eten we vanavond? #11

Guattari schreef:Ik denk dat ik ga voor een pastasalade met tonijn, rode ui, zongedroogde tomaatjes, sperziebonen, gele paprika, Kalamata olijven, feta en heel misschien ei (maar ik twijfel of dat er lekker bij is). Dressing houd ik simpel: olijfolie, citroensap, mosterd, honing, peper en half knoflookteentje. Ik houd van pastasalades als het lekker weer is!


Ei kan er prima bij hoor, want tonijn wordt wel eens gecombineerd met ei. Ik zou zelf niet feta met pasta combineren is niet echt een kaas voor in de pasta. Parmezaanse kaas , mozzarella, blauwe kaas vind ik betere opties. Verder klinkt het zonder de tonijn lekker hoor.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Apr 2018 17:09

Re: Wat eten we vanavond? #11

Ik eet een avocadoprutje/prakje/smeersel en een franse kaas op toastjes. Daarbij mini loempia's en uienringen...............heel gezond! :razz:
<<

Anoniem282

Bericht 21 Apr 2018 18:10

Re: Wat eten we vanavond? #11

Haha, klinkt als een goede 'ik-eet-alleen' maaltijd! :-D

Doordat ik lactose intolerant ben, vind ik veel kaasjes te heftig en kan ik jouw suggesties niet opvolgen. Ik laat de feta eruit en doe er extra veel groente in! Ei vind ik denk ik lekkerder erin als ik geen pasta erbij maak. Wordt vast lekker! Ga het nu maken. :)
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Apr 2018 18:33

Re: Wat eten we vanavond? #11

Guattari schreef:Haha, klinkt als een goede 'ik-eet-alleen' maaltijd! :-D

Doordat ik lactose intolerant ben, vind ik veel kaasjes te heftig en kan ik jouw suggesties niet opvolgen. Ik laat de feta eruit en doe er extra veel groente in! Ei vind ik denk ik lekkerder erin als ik geen pasta erbij maak. Wordt vast lekker! Ga het nu maken. :)



Maaltijd? Snacks ;). Oh je mag van mij zoveel feta erin doen als je wilt hoor, maar persoonlijk vind ik dat niet zo'n lekkere combi bij de pasta. Als ik dat zie op een menukaart denk ik hoe kunnen ze dat nou doen?

Avocadoprutje is met oa ei en mayo dus weet niet of je dat mag.

Morgen lekker indiaas!
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 21 Apr 2018 19:49

Re: Wat eten we vanavond? #11

Moussaka van zoete aardappel. De zoete aardappel die overbleef gekookt en gepureerd voor A.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 21 Apr 2018 20:34

Re: Wat eten we vanavond? #11

Wij hadden sushi besteld.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Apr 2018 22:20

Re: Wat eten we vanavond? #11

GeKKiE schreef:Wij hadden sushi besteld.


Wij hebben dat 1x gedaan, maar het vult niet. We hadden de frituur erbij aangezet voor mini loempia's. Wil je dat het vult, dan moet je wel behoorlijk wat bestellen en da's duur! In verhouding kan je beter all you can eat sushi gaan eten. Voor ons nooit meer bestellen en we hebben dan veels te weinig. Zonde!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 22 Apr 2018 06:06

Re: Wat eten we vanavond? #11

Ik bestel geregeld sushi en heb daar geen last van hoor!
#teammaple🍁
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 22 Apr 2018 07:38

Re: Wat eten we vanavond? #11

Hadden wij ook geen last van en kregen maar met moeite alles op. En ik wil er best wat aan uitgeven, als het lekker is. Zo vaak gaan wij niet meer uit eten!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Apr 2018 07:42

Re: Wat eten we vanavond? #11

Ik vind sushi juist enorm vullen met al die rijst. Wel lekker! Vind het wel duur inderdaad en bestel het niet zo heel vaak maar als ik het doe, vind ik 't erg lekker.

Wij maken vanavond zelf pizzaatjes, van die kleine uit de oven met hele dunne bodem. M'n zus komt eten en logeren. Vroeger als wij gingen logeren bij onze tante en oom gingen we ook pizza maken dus daarom is het een soort van verwijzing daar naar. En gewoon lekker.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem248

Bericht 22 Apr 2018 08:04

Re: Wat eten we vanavond? #11

Ik eet niet vaak sushi maar ik zit er inderdaad ik altijd vrij snel vol van.

Vanavond eet ik alleen (vriend moet werken) en maak ik dit:
https://www.wellplated.com/avocado-pesto/
En als het lekker is, maak ik het voor morgen gewoon nog een keertje want dan moet vriend ook werken en eet ik ook alleen. Vind t altijd zo lastig te verzinnen wat ik na een werkdag wil eten als ik in m’n eentje ben.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Apr 2018 10:26

Re: Wat eten we vanavond? #11

Urban Naked schreef:Ik bestel geregeld sushi en heb daar geen last van hoor!


Wij hadden opzich niet zo veel besteld omdat het vrij duur is. We hadden nog trek dus vandaar die loempia's. Als we echt gevuld willen zijn, dan zouden we veel moeten bestellen wat we te duur vinden.
Sushi is nou eenmaal niet voordelig. Wij eten dat altijd in een all you can eat restaurant, onbeperkt eten incl. eten en in verhouding is dat dan voordeliger.
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers