Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Knijpfruit

<<

Anoniem281

Bericht 21 Apr 2018 19:52

Re: Knijpfruit

Hier zo'n 'Ah oh.. vieeeess!' Joh :') En als je 'm dan een doekje geeft, wordt alles afgeveegd, behalve daar waar hij vies is!

Heerlijk :heart: Nooit gedacht zoveel te genieten van een kind en het moederschap! Zelfs al die viezigheid en gekwijl dus.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 21 Apr 2018 19:53

Re: Knijpfruit

Vergeet de kusjes met snottebellen niet!
<<

Anoniem281

Bericht 21 Apr 2018 19:56

Re: Knijpfruit

Jaa en dan je gezicht in plooi houden, want 't is zo lief! Ik heb zelfs troep op m'n rug af en toe, als-ie achterop zit op de fiets, trekt-ie graag m'n shirt omhoog om zich eronder te verstoppen. 'Maaamma... Hihihi' en dan veegt-ie zo z'n kwijl en zooi af aan m'n rug. Gelukkig draag ik vaak hemdjes :nerd:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 21 Apr 2018 19:59

Re: Knijpfruit

Haha! Zit ie al achterop de fiets ja? Lijkt me heerlijk die handjes om je heen.
<<

Anoniem281

Bericht 21 Apr 2018 20:01

Re: Knijpfruit

Ja, ik vind 'm loeizwaar om voorop de fiets te hebben! Voorop was wel heel gezellig, omdat je dan kan kletsen en zo, maar de handjes tegen me aan of z'n koppie tegen m'n rug is wel heel fijn!
<<

Anoniem234

Bericht 21 Apr 2018 20:56

Re: Knijpfruit

Vandaag toevallig een paar gekocht van Olvarit gewoon voor de handigheid. Geef het meeste toch gewoon fruit.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43578

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Apr 2018 21:53

Re: Knijpfruit

Ik geef 't trouwens gewoon nog met een lepeltje. Knijp ik het zelf wel op een lepeltje. Voor die kleine kindjes werkt dat prima.
Let's discover the world together.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 21 Apr 2018 22:59

Re: Knijpfruit

Hier een dochter van 7 jaar oud die nog steeds knijpfruit eet. Niet ter vervanging van fruit zelf, want op school moeten ze elke dag fruit mee voor de kleine pauze. In N. haar geval elke dag een banaan. Maar ik stop zo'n 2 keer per week een knijpfruit zakje in haar brooddoos, als 'toetje' na haar brood voor de lunch. Komkommer, augurkjes, een bifi worstje of knijpfruit wisselen elkaar af als extraatje bij haar brood. Heerlijk vindt ze dat. En ik vind het prima. Snoep lust ze niet, dus dan maar dit.

Ook voor even snel onderweg is het handig om mee te nemen. Doen wij dus nog steeds. Overigens hebben wij altijd de AH variant, appel-banaan. Iets anders of van een ander merk weigert ze. N. is echt een onwijs slechte eter, dus we zijn al blij met dit.
<<

ChiQ

Bericht 21 Apr 2018 23:04

Re: Knijpfruit

Julian eet gewoon fruit, goed ook. Maar soms als hij keelpijn heeft gooi ik er een in de vriezer, 30/45 minuutjes. Dan slurpt hij lekker dat koude goedje naar binnen. Soms pakt hij er zelf ook één voor de lekker. Prima hoor.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 22 Apr 2018 06:43

Re: Knijpfruit

Ik maak ze zelf, beter voor het milieu en zeker weten zonder toegevoegde rotzooi. We hebben 3 hervulbare knijpzakjes en die vul ik dan net vers gepureerd fruit. Maar S vind een stuk fruit gewoon veel lekkerder dus ze liggen nu al een tijdje ongebruikt in de kast. Ik ga ze binnenkort eens vullen met een yoghurt-fruit mengsel, misschien dat ze dat wel lekker vind.

Afbeelding
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 22 Apr 2018 06:50

Re: Knijpfruit

Mijn zoon eet alleen banaan en krijgt dit regelmatig om eens wat anders te eten dan banaan als fruit. We kopen eigenlijk alleen Goodies.
L2014 & H2017
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 22 Apr 2018 06:52

Re: Knijpfruit

Fiwen schreef:Ik maak ze zelf, beter voor het milieu en zeker weten zonder toegevoegde rotzooi. We hebben 3 hervulbare knijpzakjes en die vul ik dan net vers gepureerd fruit. Maar S vind een stuk fruit gewoon veel lekkerder dus ze liggen nu al een tijdje ongebruikt in de kast. Ik ga ze binnenkort eens vullen met een yoghurt-fruit mengsel, misschien dat ze dat wel lekker vind.

Afbeelding



Ik wil ze ook graag. Krijg je ze goed schoon?
10-08-2017 ♥
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 22 Apr 2018 06:55

Re: Knijpfruit

Ja hoor, de achterkant kan helemaal open. Ik zet ze met dop erop op z'n kop in een hoog glas en giet er dan heet water en afwasmiddel in. Laat ze zo een half uurtje 'weken' en daarna maar ik ze schoon met een flessenborstel.
Ze mogen ook in de vaatwasser maar naar mijn idee worden ze dan minder goed schoon.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 22 Apr 2018 06:56

Re: Knijpfruit

Ah top! Dan ga ik ze ook kopen.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem236

Bericht 22 Apr 2018 07:22

Re: Knijpfruit

Oh die dingen ga ik ook kopen. Mijn jongste eet geen fruit meer helaas, misschien zo wel
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 24 Apr 2018 09:26

Re: Knijpfruit

Ik heb er ook altijd wel een paar in huis als tussendoortje als we ergens heen gaan. Ik geef het sowieso niet thuis als vervanging van fruit ofzo.
2012 & 2016
<<

cy_80

Noob

Berichten: 16

Geregistreerd: 13 Apr 2018 09:03

Bericht 24 Apr 2018 09:41

Re: Knijpfruit

Fiwen schreef:Ik maak ze zelf, beter voor het milieu en zeker weten zonder toegevoegde rotzooi. We hebben 3 hervulbare knijpzakjes en die vul ik dan net vers gepureerd fruit. Maar S vind een stuk fruit gewoon veel lekkerder dus ze liggen nu al een tijdje ongebruikt in de kast. Ik ga ze binnenkort eens vullen met een yoghurt-fruit mengsel, misschien dat ze dat wel lekker vind.

Afbeelding


Dei zakjes ziet er leuk uit. ZIjn ze makkelijk te vullen? Waar kan je ze kopen?
<<

Anoniem236

Bericht 24 Apr 2018 10:41

Re: Knijpfruit

Oa bij bol.com
Even squiz bij Google intypen
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 24 Apr 2018 10:57

Re: Knijpfruit

cy_80 schreef:
Fiwen schreef:Ik maak ze zelf, beter voor het milieu en zeker weten zonder toegevoegde rotzooi. We hebben 3 hervulbare knijpzakjes en die vul ik dan net vers gepureerd fruit. Maar S vind een stuk fruit gewoon veel lekkerder dus ze liggen nu al een tijdje ongebruikt in de kast. Ik ga ze binnenkort eens vullen met een yoghurt-fruit mengsel, misschien dat ze dat wel lekker vind.

Afbeelding


Dei zakjes ziet er leuk uit. ZIjn ze makkelijk te vullen? Waar kan je ze kopen?


De onderkant kan helemaal open en heeft dubbele ziplock strips als sluiting. Ik hou ze met 1 hand open en dan met de andere hand giet ik het fruit mengsel erin. Het laatste beetje uit de blender erin krijgen is soms wel een beetje knoeien maar ik doe het altijd boven de wasbak dus dan is het ook zo weer opgeruimd.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers