Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar word je blij van vandaag?

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Apr 2018 18:02

Re: Waar word je blij van vandaag?

Wat fijn Coco. Nu snel dat roze pasje nog.

Ik ben blij vandaag, omdat ik net mijn balkon mos vrij gemaakt hebt. bistrosetje weer neergezet. Dus woensdagochtend kan ik lekker op het balkon ontbijten in de zon. Aangezien ik die op het noorden heb zitten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 16 Apr 2018 19:13

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik ben blij omdat ik nog aan het nagenieten ben van een weekend Efteling met mijn schoonfamilie en alle kinderen (5 stuks). Het was echt gezellig en de kinderen hebben zo ontzettend genoten.
Ik word ook blij van mijn zoontje die helemaal gelukkig is met zijn nieuwe drakensloffen die hij zelf heeft uitgezocht in de eftelingwinkel toen oma zei dat ze allemaal wat mochten uitzoeken. Hij wilde ze eigenlijk aanhouden in bed (maar vond het toch een beetje onhandig geloof ik want hij heeft ze uit gedaan) en kwam me vanmorgen wakker maken om te laten zien dat hij zijn drakensloffen aan had en toen hij thuis kwam deed hij zijn schoenen uit en zei hij: “ik ga mijn drakensloffen aan doen!” en net kwam hij van zolder naar beneden om zijn drakensloffen te halen want die wilde hij weer aan. Zo lief!

En ik ben blij dat ik vandaag ons minimensje heb mogen zien bewegen en het hartje voor het eerst heb gehoord, dat is dan wel weer een leuke bijkomstigheid van extra controle vanwege bloedverlies. En daarnaast kwam ik er toevallig achter dat de uitslag van de NIPT goed is, ik merk dat ik sinds ik dat weet echt met een grote grijns op mijn gezich loop, heb het gevoel dat ik er nu echt in kan gaan geloven dat er een kindje komt ergens in oktober (en hopelijk niet eerder).
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Apr 2018 21:42

Re: Waar word je blij van vandaag?

Urban Naked schreef:Oef Chiq klinkt pittig!

Thanks voor de birthdaywishes iedereen!
Het is ook wel pittig. Hij heeft erg grote zorgen (over de wereld, over zichzelf, over vriendschappen) en wil smorgens niet meer naar school. Gelukkig heeft hij een superfijne school met veel meedenkende mensen. Hij krijgt extra begeleiding (een soort plusjuf die hem extra uitdaagt en gesprekken met hem voert).
De verjaardag was uiteindelijk super!


Serieus jochie dus. Wel een uitdaging voor jullie... je hebt natuurlijk lang niet altijd een antwoord op zoveel grote zorgen. Fijn dat er op school oog voor is, en dst de dag super was!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 17 Apr 2018 01:39

Re: Waar word je blij van vandaag?

Na alle shit even positief vandaag:
1) ik zit nu bij de kapper. Eindelijk weer eens na 1.5 jaar. Helemaal niks bijzonders, ben altijd wel blij met mijn blonde look, maar gewoon het getut, masker en dat masseren, zó relaxt.
2) zoon sliep van 18.30 tot 7.15 vanmorgen (al geweldig) en toen zei F: ‘ik ga er wel uit, blijf jij maar even liggen’. Dus lekker nog half uur liggen lezen en toen hoorde ik ze opeens deur uitgaan. Dus ik opgestaan, lekker lang gedoucht, ontbeten met een show en toen ik ze buiten ging meeten zaten daar al mijn leuke nieuwe vriendinnen mama’s en waren onze kiddos aan het spelen én had man even koffie voor me gehaald bij café.
3) we hebben allebei vrij vandaag, de zon schijnt maar eindelijk niet meer zo heet.

Oh echt today is a good day!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 17 Apr 2018 08:46

Re: Waar word je blij van vandaag?

Wat fijn marsy. Je begint weer een beetje op te bloeien lijkt het. Hopelijk zie je weer steeds vaker het zonnetje schijnen!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 17 Apr 2018 16:15

Re: Waar word je blij van vandaag?

Van mijn vriend die aan onze nieuwe tafel is begonnen. Hij gaat een boomstamtafel maken. We hebben vorige week het hout uitgezocht, en hij is vandaag begonnen met schaven en schuren. En dan daarna het stalen onderstel. Wordt heel gaaf (denk ik :smile: ).
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 18 Apr 2018 13:02

Re: Waar word je blij van vandaag?

Dat eerlijkheid beloond werd vandaag! Ik was vanmorgen uit mijn broek gescheurd (althans het was gewoon kapot gegaan bij de kontzak) en toen moest ik tussendoor snel een broek kopen. Maar ik wilde geen dure.
Enfin, ik moest 35 euro afrekenen en die dame slaat 25 aan. Dus ik zei dat ze het niet goed deed, en toen mocht ik m toch voor 25 hebben omdat ik eerlijk was!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem245

Bericht 18 Apr 2018 14:04

Re: Waar word je blij van vandaag?

Dat is netjes Jip!
Ik wordt blij van dat m'n zoon met twee vrienden is gaan zwemmen en ik nu in de tuin in de zon zit en straks bij m'n ouders ga bbqen!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 18 Apr 2018 18:21

Re: Waar word je blij van vandaag?

De schuifdeuren van de kledingkast zijn geplaatst, wat geeft dat een rustig beeld in de slaapkamer! Niet meer tegen een open kast aankijken (en minder ergernis dat de kledingstapels van mijn man vreselijk scheef liggen en allerlei kledingsoorten door elkaar heen :laughcry: )
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 18 Apr 2018 18:56

Re: Waar word je blij van vandaag?

Wat een rust Taeda! Lekker :)

Ik ben blij omdat m’n oudste vandaag zn kinderfeestje vierde en alles ging super soepel. M’n man had eigenlijk alles georganiseerd want ik moest de hele dag werken, maar omdat een paar collega’s wat lessen met mij wilden ruilen kon ik eerder maar huis en kon ik er vanmiddag gewoon bij zijn.
We gingen met 5 kindjes en m’n zoon naar een bouwspeelplaats in het park vlakbij ons huis en daar hebben ze de hele middag lopen hameren, spijkeren en zagen in de zon. We hadden cake, slagroom, hagelslag, limonade en zonnebrand en aan het eind vd middag patat bij ons thuis en het ging echt super.
#teammaple🍁
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 18 Apr 2018 19:12

Re: Waar word je blij van vandaag?

Dat klinkt ook als een leuk feestje UN! Hebben ze nog iets gemaakt met elkaar?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 18 Apr 2018 19:21

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ja er stonden al een hoop getimmerde hutten en ze hebben verder gebouwd aan een paar van die hutten. Mijn zoon en zn beste vriend hebben echt de hele middag zitten klussen, de meiden gingen halverwege de speeltuin in :)
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Apr 2018 08:52

Re: Waar word je blij van vandaag?

Dat klinkt als een echt geslaagd kinderfeestje UN.

Ik word blij van de enorme bak fruitsalade die ik heb gemaakt en nu staat te wachten in de koelkast voor vanavond als toetje. Ik geef m'n zoon straks ook wel een bakje al denk ik niet dat ie het lust. Ik liet 'm elk ingredient proeven zonet en hij spuugde alles uit. Raar kind, fruit is zo lekker.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem306

Bericht 20 Apr 2018 09:09

Re: Waar word je blij van vandaag?

Dat klinkt als een erg geslaagd feestje.

Heerlijk is dat he Marin, dat je dan de hele dag kan verheugen op dat ene lekkers.

Ik word erg blij van de zon. De oudste naar school gebracht en daarna heerlijk in de tuin een kopje thee gedronken, terwijl de jongste lekker rondscharrelt.
<<

Anoniem236

Bericht 20 Apr 2018 09:34

Re: Waar word je blij van vandaag?

De zon, ik word zo blij van de zon..

Gister heerlijk gebarbecued, nu zitten de kids al in het badje te spelen en zit ik heerlijk in het zonnetje. Dit weer mag blijven tot half november
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 20 Apr 2018 14:45

Re: Waar word je blij van vandaag?

Van het lekkere weer! En geniet ervan dat mijn zoontje samen met een vriendinnetje heerlijk aan het spelen is hier in de tuin.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2655

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:28

Bericht 20 Apr 2018 20:29

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik heb een toetsenbord gekocht voor bij de iPad, handig zeg!

Maar echt blij werd ik vandaag van N, hij mocht voor het eerst op een kinderfeestje komen, en nog wel bij zijn beste vriend. Hij kwam zo vrolijk thuis.
En L had genoten van de Koningsspelen, met de hele school levend stratego spelen in de bossen. En daarna met zijn tweeën frietjes gegeten buiten op het gras.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 20 Apr 2018 20:53

Re: Waar word je blij van vandaag?

Lekker weer maakt mensen zijn gelukkig, kinderen lekker naar buiten en buiten leven!

Ik heb een haarspeldje voor F. gewonnen voor koningsdag, slaat nergens op maar toch word ik er blij van!
⁠♡♡♡
<<

Ikknutsel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 185

Geregistreerd: 17 Aug 2017 06:47

Bericht 21 Apr 2018 07:20

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik ben op mijn gewicht van voor mijn zwangerschap :cheering:

En wij gaan vandaag voor een bakfiets kijken. :love:
2010☆☆☆☆☆☆20162017 2017
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 21 Apr 2018 12:00

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik word zo blij van het feit dat mijn dochter morgen jarig is en ik een 2e hands (maar gewoon helemaal nieuw) stepje via Marktplaats heb gekocht. Scheelde de helft, heb geboden en ben hem meteen gaan halen. Hij is echt nog zo mooi, geen beschadiging ofzo, niks. Daar kan ik dan blij van worden.
Ze krijgt ook een tipi, ben benieuwd wat ze daarvan vindt!
<<

Geel

Bericht 21 Apr 2018 12:40

Re: Waar word je blij van vandaag?

Heel leuk als dat lukt Gekkie!
<<

Anoniem245

Bericht 21 Apr 2018 12:47

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik ben blij met zo'n dag als vandaag. Lekker vrij, beetje uitgeslapen, lekker in de zon wakker geworden, met zoon het dorp in geweest. Zo even thuis rommelen en koken, vanavond concert met de fanfare en daarna nog even ergens wat drinken.
<<

Anoniem316

Bericht 21 Apr 2018 12:58

Re: Waar word je blij van vandaag?

Succes Kira!

Ik werd blij van de verjaardag van ons buurjongetje. We zaten allemaal in de tuin en de kindertjes liepen lekker rond. Heerlijk.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 21 Apr 2018 16:21

Re: Waar word je blij van vandaag?

Van de zon en van het gevoel dat ik helemaal niets hoef vandaag :)
<<

Anoniem246

Bericht 21 Apr 2018 16:23

Re: Waar word je blij van vandaag?

Dat ik voor de rest van de dag een 'vrije dag' heb. Ik heb mijn man zijn natje, zijn droogje en honderdduizend kusjes al gebracht. Het hoog/laagbed is alweer besteld en wordt maandag gebracht. En verder mag mijn man maandag naar HUIS!!!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers