Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


TOMS

<<

Nienke1992

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 02 Mrt 2018 17:58

Bericht 02 Mrt 2018 18:00

Re: TOMS

.
Laatst gewijzigd door Burgemeester Sil op 04 Mrt 2018 11:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
Reden: aangepast wegens reclame
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 02 Mrt 2018 19:33

Re: TOMS

Spam.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem239

Bericht 13 Apr 2018 13:34

Re: TOMS

Ik heb net 2 paar besteld met een leuk motiefje!

In de winkel waren ze 60 euro per paar. Nu online heb ik 2 paar voor 60 euro.

Even een slechte print screen met de schoenen:
Afbeelding
<<

Anoniem248

Bericht 19 Apr 2018 11:47

Re: TOMS

Wie heeft ervaring met shoptoms.nl? Dat is toch de officiële webshop van Toms? Ik heb er afgelopen weekend twee paar Toms besteld maar inmiddels is het donderdag en mijn bestelling staat nog altijd op ‘wordt verwerkt’ en er is dus ook nog niets verzonden mijn kant op. Ik heb gisteren klantenservice gebeld maar zij konden mij verder ook niets vertellen behalve dat mijn bestelling inderdaad nog in het verwerkingsproces zat, dat met de sale te maken heeft, maar ze me verder niet konden zeggen hoe lang dit nog ging duren. Ik was wel ‘de enige (??) die nog in dat proces zat dus lang kon het vast niet meer duren’ :confused: Dat is wat mij letterlijk gezegd werd. Ik baal hier wel een beetje van, ik hoef ze echt niet de volgende dag al in huis te hebben maar ik vind vier werkdagen na bestelling en er dan nog steeds niets verzonden is, wel erg lang duren.

Keshi, aan jouw screenshot te zien heb jij ze bij dezelfde site besteld, heb jij ze al binnen? Hoe lang duurde het bij jou?
<<

Anoniem248

Bericht 19 Apr 2018 12:04

Re: TOMS

Oh, ik krijg twee minuten terug ineens een mail dat m’n bestelling verzonden is. Ik had dit bericht eerder moeten plaatsen :) Het track&trace nummer wordt alleen niet herkend maar misschien heeft DHL ‘m nog niet ingevoerd. Afwachten dus.
<<

Anoniem239

Bericht 19 Apr 2018 14:59

Re: TOMS

Maple, hier hetzelfde. Duurde ook even voordat de bestelling verzonden was en ook het DHL nummer pakt niet. Maar dat is vaker bij DHL . Ik wacht maar (on)rustig af...

Stom vind ik het wel!
<<

Anoniem239

Bericht 19 Apr 2018 15:42

Re: TOMS

Ze zijn zojuist bezorgd!
<<

Anoniem248

Bericht 19 Apr 2018 16:46

Re: TOMS

Dat geeft hoop! Ik wacht het nog even af. De ondersten die jij genomen hebt, heb ik ook besteld. En dan nog een paar oranje-achtige.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 19 Apr 2018 18:10

Re: TOMS

Je DHL nummer zal het vanavond wel doen.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Sapphire

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 16 Mei 2017 10:53

Bericht 19 Apr 2018 19:32

Re: TOMS

Hier duurde het ook best lang. Afgelopen zaterdag besteld en heb ze vandaag ontvangen.
<<

Anoniem248

Bericht 20 Apr 2018 21:02

Re: TOMS

Ik heb ze binnen! Ook meteen de verklaring waarom het DHL-nummer het niet deed: het pakket was met UPS verzonden :palm:
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers