Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #8

<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 19 Apr 2018 10:40

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Koffiezaak. Had ik maar een koffiezaal in mijn huis :eyes:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 19 Apr 2018 11:23

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Reva schreef:Koffiezaak. Had ik maar een koffiezaal in mijn huis :eyes:
Het klonk al zo lekker decadent, even naar de koffiezaal :smile:

Ik wil even kwijt dat ik voor het eerst sinds tijden een t-shirt aan heb dat mijn armen bedekt zonder dat ik de mouwen elke vijf minuten naar beneden moet trekken. Het voelt zoveel luchtiger aan dan wat ik normaal draag.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 19 Apr 2018 12:17

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Haha, wat is dat voor t-shirt dan Girli?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 19 Apr 2018 15:46

Re: Wat wil je even kwijt? #8

ChiQ schreef:
Zora schreef:Ja helpt uierzalf zo goed Chiq? Ik besef me door dit topic dat ik misschien gewoon juist moet smeren i.p.v. het moet behandelen als eelt haha. Heb echt droge hielen, maar niet echt kloven. Geloof ik.


Ja, echt fantastisch helpt het.


Nou, ik heb uierzalf gekocht. Heb grootste verwachtingen voor mijn droge voeten nu :smile:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 19 Apr 2018 16:44

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik ben sowieso groot fan van uierzalf. Het is mijn wondermiddel tegen alles wat met de huid te maken heeft!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 19 Apr 2018 17:12

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Harrison schreef:Haha, wat is dat voor t-shirt dan Girli?


Deze: Afbeelding

Het zijn blijkbaar halflange vlinder mouwen. Ik heb dikke armen en bij t-shirts zijn de mouwen vaak te strak en/of te kort. De kleding zit dan goed bij mijn bovenlichaam, maar bij mijn armen niet. Dan kan ik wel een maat groter pakken, maar dan valt het vaak weer te ruim.

*edit* oeps, beetje groot! Ik weet alleen niet hoe ik de afbeelding kleiner kan maken.
<<

Anoniem246

Bericht 19 Apr 2018 19:23

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Mijn man ligt nog steeds in het ziekenhuis. Ik ben geen fan van het streekziekenhuis, zeker niet gezien onze ervaring, maar wat is dit een geweldige afdeling! Als het goed is, dan mag dat ook gezegd worden. Gisteren belde de arts mij en ik zei dat ik in het ziekenhuis bij mijn man was, hij kwam er gelijk even aan. Zo vriendelijk, zo anders dan de afdeling cardiologie. Over het algemeen is de afdeling voor dagopname, zoals gisteren waren er twee vrouwen die een nieuwe heup hadden gekregen en zijn vandaag al naar huis gegaan, maar mijn man ligt er nog zeker tot maandag. En dan ben je zo te spreken over het streekziekenhuis en hun betrokkenheid, hoor je vandaag dat het ziekenhuis hun deuren moet sluiten. :laughcry: Met mijn man gaat het elke dag iets beter gelukkig, maar hij is er nog lang niet. :(
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 19 Apr 2018 19:33

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Heel nutteloos maar ik kijk een vlog van Josh V en ik vind haar zo overdreven praten. Krijg er de kriebels van.

Fijn RS.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 19 Apr 2018 19:58

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik voel me genaaid door een verfwinkel. Ik kwam daar omdat ze een bepaald merk verkopen waarvan ik een kleur mooi vond. Die verkochten ze voor dezelfde prijs als online dus dat was mooi. Toch adviseerde ze mij de kleur te laten namaken in een betere kwaliteit lak.
Prima doen we! Nou blijkt dat ik die kleur, in die betere en exact dezelfde lak online 30! Euro goedkoper kan bestellen. Ik betaal graag wat meer bij een kleine zelfstandige met een winkel, maar dit is echt te gek. Morgen maar even contact opnemen...
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 19 Apr 2018 20:22

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Caro schreef:Ik ben sowieso groot fan van uierzalf. Het is mijn wondermiddel tegen alles wat met de huid te maken heeft!

Dat heb ik met vaseline ja.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 19 Apr 2018 21:42

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Caro schreef:Ik ben sowieso groot fan van uierzalf. Het is mijn wondermiddel tegen alles wat met de huid te maken heeft!


Nou lekker spul vind ik het nu al! Fijn subtiel geurtje en trekt ook iets beter in dan vaseline terwijl het wel lekker vet blijft. Jammer van de zeer seksloze pot.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 19 Apr 2018 22:28

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik ben vandaag op schoolreisje geweest en ik.ben.helemaal.kapot! Haha.

Het was heel erg leuk en de kinderen waren echt super lief. Ik kreeg alleen zo ontzettend veel aandacht dat ik mezelf soms gewoon in tienen moest splitsen en dat ging niet. Dus ik ben echt van hot naar her gesjeest om ieder kind die ergens in wilde met mij een plezier te doen. Heb 13.000 stappen gezet, ben kotsmisselijk geweest door de zweefmolen, heb een parcours in een tuigje aan touwen en weet ik het wat afgelegd, ben in de langste houten achtbaan van Europa geweest die echt tering (sorry voor mijn taalgebruik) snel ging. Ben in een achtbaan geweest waar ik ook weer misselijk van werd, tientallen keren in een soort bobslee, boomstammen in het water.. Ik weet het allemaal niet meer. Maar ik ben wel de stoerste juf die overal in ging 'Jaa echt! Je moet met Juf Frankie meegaan, die durft echt ALLES!'

Nu lig ik compleet gesloopt op de bank haha. Ervaring rijker.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 19 Apr 2018 22:42

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Haha Frankie wat cool!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem231

Bericht 20 Apr 2018 05:35

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Haha frankie wat leuk dat je overal mee in ging en alles gewoon deed. Schoolreisje is sowieso al vermoeiend, laat staan als je ook nog eens overal mee in moet. Respect!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 20 Apr 2018 06:20

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Wat leuk Frankie! Actieve juf, klinkt heel gezellig!

Ik zit op mijn gastkindje te wachten die altijd standaard te laat is.
En ik ga straks helpen bij de koningsspelen bij mijn dochter op school.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

ChiQ

Bericht 20 Apr 2018 07:25

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Zora schreef:
Caro schreef:Ik ben sowieso groot fan van uierzalf. Het is mijn wondermiddel tegen alles wat met de huid te maken heeft!


Nou lekker spul vind ik het nu al! Fijn subtiel geurtje en trekt ook iets beter in dan vaseline terwijl het wel lekker vet blijft. Jammer van de zeer seksloze pot.


Ik smeer het werkelijk overal op. Droge hielen, droge benen, schrale wangen van Julian in de winter, ellebogen, mijn nagelriemen. Het heet ook uierzalf omdat boeren de uiers van de koe insmeren omdat die zo groot worden. Je kan er echt alles mee. Het werkt ook licht ontsmettend waardoor je dichte wondjes ook lekker kunt insmeren.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 20 Apr 2018 08:02

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ja, uierzalf en vaseline zijn echt simpele, goedkope wondermiddeltjes. Ik kies altijd voor vaseline omdat uierzalf zo vind stinken maar is dat bij alle soorten zo of had ik meestal net de verkeerde?

Frankie, wat leuk! Ik was vroeger dol op stagejuffen zoals jij!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

ChiQ

Bericht 20 Apr 2018 08:20

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Lady schreef:Ja, uierzalf en vaseline zijn echt simpele, goedkope wondermiddeltjes. Ik kies altijd voor vaseline omdat uierzalf zo vind stinken maar is dat bij alle soorten zo of had ik meestal net de verkeerde?

Frankie, wat leuk! Ik was vroeger dol op stagejuffen zoals jij!


Ja alleen vaseline doet niet zoveel voor je huid Lady.
Hmm, mijne ruikt naar citroen.. heel lichtjes.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 20 Apr 2018 08:22

Re: Wat wil je even kwijt? #8

ChiQ schreef:
Lady schreef:Ja, uierzalf en vaseline zijn echt simpele, goedkope wondermiddeltjes. Ik kies altijd voor vaseline omdat uierzalf zo vind stinken maar is dat bij alle soorten zo of had ik meestal net de verkeerde?

Frankie, wat leuk! Ik was vroeger dol op stagejuffen zoals jij!


Ja alleen vaseline doet niet zoveel voor je huid Lady.
Hmm, mijne ruikt naar citroen.. heel lichtjes.


Welke heb jij dan? Vaseline werkt bij mij altijd heel goed maar voor mijn niet zo poezelige voetjes moet ik maar uierzalf gaan proberen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 20 Apr 2018 08:34

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Vaseline sluit je huid af dus schijnt idd niet zo goed te zijn.
Ik ga ook eens uierzalf op mijn voeten proberen, thanks voor de tip!
10.04.17
<<

ChiQ

Bericht 20 Apr 2018 08:41

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Lady schreef:
ChiQ schreef:
Lady schreef:Ja, uierzalf en vaseline zijn echt simpele, goedkope wondermiddeltjes. Ik kies altijd voor vaseline omdat uierzalf zo vind stinken maar is dat bij alle soorten zo of had ik meestal net de verkeerde?

Frankie, wat leuk! Ik was vroeger dol op stagejuffen zoals jij!


Ja alleen vaseline doet niet zoveel voor je huid Lady.
Hmm, mijne ruikt naar citroen.. heel lichtjes.


Welke heb jij dan? Vaseline werkt bij mij altijd heel goed maar voor mijn niet zo poezelige voetjes moet ik maar uierzalf gaan proberen.


Ik koop altijd de gele blik! Probeer maar, you’ll like it!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 20 Apr 2018 08:47

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik vind het een vrij geurloos middeltje eigenlijk! Ik smeer het inderdaad ook op wondjes van de kinderen (of mezelf ;-)), droge plekjes, jeukende plekjes, alles!

Heb gewoon een pot van het huismerk geloof ik van de DA.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 20 Apr 2018 08:52

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Die gele pot ruikt idd lekker, heel lichtjes naar citroen. Wie weet verjaagt het muggen ook nog wel!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 20 Apr 2018 09:08

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Oh ik word hier helemaal kriebelig van. Mijn schoonmoeder komt altijd bij elk plekje, gaatje of bultje aandraven met een klodder uierzalf alsof het een wondermiddel is.
Niks mis met mijn schoonmoeder verder, maar ik heb een uierzalf allergie ontwikkeld inmiddels en nu beginnen jullie ook al.

Verder wil ik nog een heel naar piepje kwijt, er gaat hier buiten ergens een alarm af, volgens mij gisteren ook al de hele dag en ik word er crazy van.
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:41

Bericht 20 Apr 2018 09:53

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ooh wat leuk Frankie! Ik kan uit je beschrijving halen dat je bij mij op het werk bent geweest :)
En ik kan je vertellen dat schoolreisjes voor ons ook altijd extra vermoeiend zijn, haha.

Ik heb tentamen week gehad en hoef vandaag even helemaal niets, behalve wachten op de uitslagen. Maar natuurlijk ben ik al vanaf 7 uur wakker. Wordt een lange dag zo!
09-07-2018
11-07-2021
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers