Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


verkeerde bijlage meesturen

<<

Anoniem113

Bericht 06 Nov 2013 14:18

verkeerde bijlage meesturen

:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Ik heb net een mail aan al onze managers gestuurd met daarin een verkeerde bijlage.. Zucht. In plaats van de notulen van hun eigen bijeenkomst heb ik een MT verslag meegestuurd.

Echt zo ontzettend stom! Heb nu geprobeerd om het bericht in te trekken maar ik krijg maar geen reactie van outlook dat het gelukt is :thumbdown:

Jullie ook wel eens van dit soort stomme acties gehad?
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:06

Bericht 06 Nov 2013 14:19

Re: verkeerde bijlage meesturen

Mijn eerste reactie is dat een foutje kan gebeuren... Toch?
<<

Anoniem113

Bericht 06 Nov 2013 14:20

Re: verkeerde bijlage meesturen

Ja dat weet ik, en die reacties krijg ik ook. Maar oh wat stom! Niet echt de bedoeling dat iedereen dat andere verslag te lezen krijgt namelijk. *zucht*
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 06 Nov 2013 14:21

Re: verkeerde bijlage meesturen

Dan stuur je toch een mail erachteraan met de goede bijlage? Als je nu een document hebt meegestuurd dat de ontvanger niet mag lezen dan zou ik me zorgen maken, maar dit is een erg onschuldig foutje.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem12

Bericht 06 Nov 2013 14:21

Re: verkeerde bijlage meesturen

In plaats van intrekken zou ik direct er achteraan een e-mail sturen met 'excuses, nu met juiste bijlage'. 90% kans dat ze dan die andere gewoon verwijderen.

Ik heb wel eens de factuur voor A, naar B gestuurd. En toen kreeg ik van B een reactie dat het bedrag niet juist was. Dus eerst maakte ik een fout, kreeg ik ook nog een halve gare reactie terug.
<<

Anoniem186

Bericht 06 Nov 2013 15:11

Re: verkeerde bijlage meesturen

Van de week mailde ik een sollicitatie. Was ik vergeten om m'n brief en cv in de bijlage te doen. Echt lomp!
<<

Anoniem100

Bericht 06 Nov 2013 16:32

Re: verkeerde bijlage meesturen

Ik ben ook wel eens vergeten m'n brief of CV mee te sturen met een sollicitatie...heel suf idd!
<<

Anoniem113

Bericht 06 Nov 2013 16:43

Re: verkeerde bijlage meesturen

Intrekken werkt dus niet bij ons op het werk.. Heb natuurlijk wel een mail nagestuurd met het juiste bestand.

Ohja mail versturen en dan geen bijlage sturen dat is ook een veel voorkomende hier op het werk. Maar een sollicitatiebrief is wel een oeps ja!
<<

Anoniem178

Bericht 06 Nov 2013 19:09

Re: verkeerde bijlage meesturen

Ooit eens salarisstrookje meegestuurd inplaats van mijn cv bij een sollicitatie. Wilde toen net een mooie sprong maken in salaris. Is ook niks geworden, maar ik wilde die baan zelf gelukkig liever ook niet.
<<

Anoniem318

Bericht 06 Nov 2013 20:28

Re: verkeerde bijlage meesturen

Rovine schreef:Ooit eens salarisstrookje meegestuurd inplaats van mijn cv bij een sollicitatie. Wilde toen net een mooie sprong maken in salaris. Is ook niks geworden, maar ik wilde die baan zelf gelukkig liever ook niet.


Haha! Oei, dat is best wel erg, ja...
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6113

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 06 Nov 2013 20:31

Re: verkeerde bijlage meesturen

Oh joh, ik heb pas een verkeerde klant ge-CC't. Een totaal andere klant weet nu precies hoeveel ton omzet zij jaarlijks draaien. Zeer vertrouwlijke informatie dus.

Mijn werkgever vond het zo stom dat ie niet eens boos was. :nopompom:
<<

Anoniem124

Bericht 06 Nov 2013 21:07

Re: verkeerde bijlage meesturen

Mijn psycholoog mailde me laatst het verslag van een patiënt van hem ipv een oefening. Ik heb t geboeid gelezen, dacht dat t over mij ging en zei tegen m'n vriend jeeeeee bizar het klopt tot in de puntjes! Later bleek dat verslag helemaal niet over mij te gaan maar over een schizofrene kleptomaan :laughcry: .
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:08

Bericht 06 Nov 2013 21:26

Re: verkeerde bijlage meesturen

Cheese schreef:Mijn psycholoog mailde me laatst het verslag van een patiënt van hem ipv een oefening. Ik heb t geboeid gelezen, dacht dat t over mij ging en zei tegen m'n vriend jeeeeee bizar het klopt tot in de puntjes! Later bleek dat verslag helemaal niet over mij te gaan maar over een schizofrene kleptomaan :laughcry: .

:lol:
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 07 Nov 2013 00:31

Re: verkeerde bijlage meesturen

Cheese schreef:Mijn psycholoog mailde me laatst het verslag van een patiënt van hem ipv een oefening. Ik heb t geboeid gelezen, dacht dat t over mij ging en zei tegen m'n vriend jeeeeee bizar het klopt tot in de puntjes! Later bleek dat verslag helemaal niet over mij te gaan maar over een schizofrene kleptomaan :laughcry: .

:lol:
Geeft hoop toch?
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem318

Bericht 07 Nov 2013 08:35

Re: verkeerde bijlage meesturen

Haha Cheese!

SoGood, dat is wel een pijnlijke fout...zijn de klanten concurrenten van elkaar? Laatst gebeurde er iets soortgelijks bij ons op 't werk, toen hadden we dus dezelfde dag nog een schreeuwende advocaat aan de lijn, die dreigde met een rechtszaak. Gelukkig wel met een sisser afgelopen.
<<

Anoniem185

Bericht 07 Nov 2013 11:37

Re: verkeerde bijlage meesturen

Ik vergeet juist altijd bijlages mee te sturen. Dan komt er altijd nog een mail van mij achterna met 'en nu met de bijlage'.

Laatst had ik ook een schoolopdracht ontvangen van iemand. Was voor een ander persoon met mijn voornaam bedoeld.
<<

Anoniem178

Bericht 07 Nov 2013 20:24

Re: verkeerde bijlage meesturen

Heb het ook weleens andersom gehad, toen had iemand me inplaats van wat vacatures een profiel van een andere kandidaat doorgestuurd. Soortgelijke werknemer als ik, maar dan met wat jaar meer ervaring. Vond ik wel interessant te lezen, zeker de salariseisen enzo. Leuk om te zien wat ik over een paar jaar zou kunnen bereiken.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers