Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


hoe gaat het nu met Sterremaan,

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 31 Dec 2017 10:13

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Het adres staat op facebook, dus iedereen die haar als facebook vriend heeft kan het daar terug vinden.

Diegene die dat niet hebben mogen het kaartje wel naar mij sturen, dan stuur ik ze in 1 keer door. Moeten we maar even kijken op welk moment dat is. Als je mijn adres hiervoor wilt, graag even een pm sturen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 31 Dec 2017 11:09

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Yes :thumbup:
#teammaple🍁
<<

Patsy

Bericht 31 Dec 2017 11:12

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Wat fijn!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 31 Dec 2017 12:57

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Wat fijn dat het beter gaat!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem315

Bericht 31 Dec 2017 14:04

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Oh wat een fijne update! Go for it Sterremaan!
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 31 Dec 2017 14:18

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Wat fijn een positieve update te lezen, hopelijk zet de verbetering verder door.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Jan 2018 16:14

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Zijn er nog meiden die in de planning hadden om via mij een kaartje naar Sterremaan te sturen? Dan kan ik gaan bepalen wanneer ik ze ga versturen.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 16 Jan 2018 19:04

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Weet iemand hoe het nu met Sterremaan gaat?
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 16 Jan 2018 19:20

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Nee, de laatste update op Facebook was op 6 januari dat ze het fijn vindt om weer thuis te zijn en haar hond weer bij zich te hebben. Daar stond verder niet zo veel informatie in over hoe het verder met haar gaat.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 17 Feb 2018 22:42

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Ik zag dat er weer een nieuwe update op Facebook stond:

Lieve allemaal

Het is weer even geleden dat er een update is geweest over Sterremaan.

Langzaam gaan er kleine stapjes voor uit, de dagen voor en na de coma blijven een leeg iets en kan ze zich niets meer van herinneren.

Lichamelijk gaat het goed geestelijk valt er nog winst te behalen

Ook voor ons blijft natuurlijk nog steeds de vraag wat is er gebeurd en wat is er nu nog aan de hand

Eindelijk eindelijk na 2 maanden hebben we iemand gevonden bij het nah die ons kan helpen met deze situatie.
De bestaande problemen en alles hier rondom heen komt hun zo bekend voor. En ze zien het zeker zitten om zo snel mogelijk een traject op te gaan zetten voor begeleiding in dit proces.
En het geluk was nog steeds even aan onze zijde want ook de gemeente zag meteen in dat deze therapie nodig is en mag zsm gestart worden.

Eindelijk een positief licht puntje waar we zo lang na gezocht hebben.

Ook wordt er een nieuwe aanvraag gedaan voor een elektrische rolstoel want dan zou Sterremaan de momenten waar op er nog niemand is om storm uit te laten dit ook zelf eens op kunnen pakken maar hier gaat natuurlijk wel weer even tijd over heen

Is er misschien iemand die straks als mijn ouders weer na [woonplaats] gaan savonds het laatste moment storm uit zouden willen laten tot Sterremaan hier zelf weer een rol in kan gaan betekenen?

Jullie krijgen allemaal de lieve groetjes van Sterremaan

Liefs zusje van Sterremaan
<<

Anoniem231

Bericht 18 Feb 2018 02:42

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Ik was toevallig vandaag aan het denken hoe het met haar zou zijn. Fijn dat er een therapie gestart kan worden, hopelijk helpt het haar. Ik weet niet wat nah is maar dat er iets gedaan wordt, dat is fijn.
Sterkte sterremaan!
<<

Anoniem231

Bericht 18 Apr 2018 06:42

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Is er nog een update geweest? Ben benieuwd hoe het nu gaat.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 18 Apr 2018 17:30

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Sterremaan gaat.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Apr 2018 17:51

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Dit is het laatste bericht op Facebook, van 2 april:

Lieve allemaal.

Nu een berichtje van mijzelf. Het zijn onrustige tijden geweest. En we komen nu langzaamaan in rustige vaarwateren terecht. Voor mijzelf ligt er nog de grote vraag "wat is er gebeurd". Zelf heb ik nu een gat van zo 'n twee jaar. Gelukkig gaat er nu een MRI Scan gemaakt worden. Maar weet zelf niet wat ik daar van verwachten moet? Voor mijn ouders broers en zussen is dit een hele onrustige tijd geweest. En Storm uiteraard ook, ik ben blij dat ik hem had, anders had ik dit bericht niet meer kunnen typen. Mijn Storm in een glas water. Ik ben er alleen nog niet helemaal, de dag doorkomen vraagt veel energie van mij, waardoor ik nog niet elke dag op Facebook te vinden ben, dat moeten jullie mij ook niet kwalijk nemen. Inmiddels heb ik een leen elektrische rolstoel van de gemeente om toch mobieler door het leven te kunnen. Het gehoor is alleen nog wel een punt. Vanwege de antibiotica dat ik heb gehad, is er blijvende schade ontstaan. Plus dat sommige geluiden extreem binnenkomen wat het juist lastig maakt. Maar ik hoor nog voor 40%, (ach heb die man van de test wel een fijne dag bezorgd, moest korte woordjes herhalen, en ik maakte er natuurlijk weer heel wat van. Doordenkertje) maar och wat zou ik blij zijn als ik de normale klanken weer zou horen. Ook omdat ik de muziek zo mis. Maar het buiten zijn en wandelen maakt zoveel goed. En dan straks met de muziek erbij, ik zeg feestje. Weet dat ik aan jullie denk, ook nu ik hier minder aanwezig ben. Ik heb jullie lief. Liefs
<<

Anoniem301

Bericht 18 Apr 2018 18:47

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Ach, wat is het toch een lieve schat. Zo positief ook steeds, daar kan ik een hoop van leren.
<<

Anoniem231

Bericht 18 Apr 2018 19:30

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Wat heeft ze toch een heftige tijd door gemaakt. En idd er klinkt nog zoveel positiviteit in dat bericht. Mooi dat ze dat kan.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 18 Apr 2018 20:24

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Carrie schreef:Ach, wat is het toch een lieve schat. Zo positief ook steeds, daar kan ik een hoop van leren.

Dat heb je mooi gezegd en ik sluit me daar bij aan.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Geel

Bericht 18 Apr 2018 20:32

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Tjongejonge zeg, wat een ellende ze moet doormaken. Arme zij <3
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 18 Apr 2018 20:34

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Ook ik sluit me bij die mooie woorden aan, heel veel sterkte en bedankt voor je update.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 12 Aug 2018 10:53

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

De laatste update is alweer een tijd geleden. Weet iemand hoe het intussen met Sterremaan gaat?
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 13 Aug 2018 13:56

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Ik zag dat ze eind april is gaan winkelen met haar zus, op de foto's zag ze er goed uit! Ze is niet meer zo actief op facebook, dus hoe het nu gaat weet ik niet.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 13 Aug 2018 16:25

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Dat zijn goede berichten, fijn. Hopelijk is ze die lijn blijven volgen de voorbije maanden. Bedankt voor de update!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Aug 2018 12:12

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Ik weet niet hoe goed die berichten zijn hoor. Die laatste update was gedaan namens haar zus, en daarna vanaf april dus niets meer. Sterremaans telefoon lijkt ook niet meer in werking (Whatsapp iig niet).
Ik hoop zeker dat het goed gaat maar ik zie daar weinig bewijs voor.

Exit: en in mei heeft ze nog gewandeld met iemand, zie ik op dr Facebook.
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 24 Aug 2018 15:09

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Omdat ze niet meer reageerde op Whatsapp heb ik via Facebook contact gezocht met haar zus. Die heeft sterremaan gevraagd mij een bericht te sturen en zo kreeg ik toch weer contact.
Het volgende bericht kreeg ik onder andere en dat deel ik hier op het forum:

“Hier gaat het gelukkig steeds weer met kleine stapjes beter. Ik ben wel een half jaar volledig kwijt. En daarvoor komt weer terug als ik foto's zie, of verhalen hoor of lees. Maar weet wel dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn. Mijn gehoor speelt wel enorm parten, en baal daar stevig van ook omdat het mij zo moe maakt, dat constante gesuis. En dat niemand weet wat er nou precies gebeurd is. Dat weet ook niemand. Maar mag voor de rest niet klagen. Hoe gaat het bij jou? Zou je voor mij de andere dames de groetjes willen doen. Lieve groetjes sterremaan alias Alma en een high five van Storm”

Ze schrijft verder dat ze zeker van plan is om in de toekomst weer eens op het forum te komen schrijven. Gelukkig maar!
#teammaple🍁
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 24 Aug 2018 15:23

Re: hoe gaat het nu met Sterremaan,

Fijn dat ze weer vooruit gaat, zeg!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers