Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


GoPro/actioncam

<<

Anoniem248

Bericht 17 Apr 2018 06:11

GoPro/actioncam

Wie heeft er een GoPro of een ander merk actioncam? Wij hebben onze zinnen gezet op een GoPro en dan bij voorkeur de Hero 5 of anders de Hero 2018, maar ik twijfel of we hem nu echt veelvuldig zullen gebruiken of dat het nou vooral een leuke gadget ‘voor de heb’ zal zijn (ik denk dat we hem voornamelijk op vakanties/citytrips/weekendjes weg zullen gebruiken en verder voor huis, tuin en keuken gebruik, maar voor dat laatste pak je misschien toch weer sneller je telefoon). En hoewel ik de kwaliteit van GoPro echt wel heel goed vind, heb ik het idee dat je bij GoPro vooral voor de naam betaalt. Dus een goedkoper merk sluit ik dan ook niet uit.

Daarom een paar vraagjes:
- welke actioncam hebben jullie?
- hoe duur en waar gekocht?
- zijn jullie er tevreden over? Hoe is de beeldkwaliteit, geluidskwaliteit, batterijduur?
- gebruiken jullie hem vaak? Wanneer en waarvoor bijvoorbeeld?
- Kun je er losse accu’s bij kopen zodat je van accu kunt wisselen als hij leeg is bijvoorbeeld? Of heeft hij een ingebouwde accu?
- zijn er nog andere dingen waar ik op zou kunnen letten?
<<

Anoniem231

Bericht 17 Apr 2018 07:00

Re: GoPro/actioncam

Volgens mij is er een topic over geweest bij vrije tijd. Misschien vind je het in dr zoekmachine?
<<

Anoniem248

Bericht 17 Apr 2018 17:18

Re: GoPro/actioncam

Ik had al gezocht of er zo’n topic was inderdaad, maar heb niets gevonden :)
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 17 Apr 2018 17:24

Re: GoPro/actioncam

post1060682.html?hilit=Go%20pro#p1060682

Dit is de meest recente. Misschien heb je er nog iets aan.
<<

Anoniem231

Bericht 17 Apr 2018 18:57

Re: GoPro/actioncam

Het is ook zo'n moeilijke zoekterm, had het ook geprobeerd maar dan krijg je heel veel hits op go en veel op pro. Dus was idd heel lastig. Maar misschien heb je iets aan de link?

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers