Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


BMR prik

<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 24 Jul 2017 08:42

Re: BMR prik

Hier hebben beide nooit last van de prikken (gehad). De jongste krijgt volgende maand de 14 maanden prik maar bij de vorige prikjes heeft ze nergens last van gehad.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 24 Jul 2017 12:07

Re: BMR prik

Ooh La La! schreef:Hier hebben beide nooit last van de prikken (gehad). De jongste krijgt volgende maand de 14 maanden prik maar bij de vorige prikjes heeft ze nergens last van gehad.


Wat fijn zeg! Vorige prikken had hij alleen wat verhoging. Maar nu is hij wel echt ziek.
2016
<<

Anoniem281

Bericht 24 Jul 2017 12:33

Re: BMR prik

Tobias heeft afgelopen donderdag z'n prik gehad, maar er komt ook weer een kies door. Hij had gister 38 graden verhoging en was wat hangerig, maar weet dus niet waarvan. Lekker vertroetelen en knuffelen!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 24 Jul 2017 13:11

Re: BMR prik

Bazinga schreef:Tobias heeft afgelopen donderdag z'n prik gehad, maar er komt ook weer een kies door. Hij had gister 38 graden verhoging en was wat hangerig, maar weet dus niet waarvan. Lekker vertroetelen en knuffelen!


Nou hij kwijt ook zo enorm dus misschien heeft hij wel gewoon last van beide. Hopelijk slaapt hij nog een tijdje vanmiddag.
2016
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:24

Bericht 24 Jul 2017 13:27

Re: BMR prik

Onze meiden hebben nooit last gehad van de inentingen, behalve van de BMR-prik. Flinke week ziek en hoge koorts. Ik vrees dus ook een beetje voor onze jongste, ze krijgt hem in oktober. Blijft vervelend en sneu, sterkte!!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

ChiQ

Bericht 24 Jul 2017 14:06

Re: BMR prik

Julian heeft uiteindelijk nergens last van gehad!
<<

Anoniem253

Bericht 17 Apr 2018 07:32

Re: BMR prik

Ik up dit topic even. Mijn dochter heeft donderdag de bmr vaccinatie gehad, zaterdag en zondag 40 graden koorts. Niet willen eten/drinken en slapen is ook drama. Gisteren is er bij de huisarts bloed geprikt, lage ontstekingswaarden (11) dus geen bacterie maar een virus. Uitzieken is het advies. Ze zeggen dat de reactie op de bmr na 5 tot 10 dagen komt. Gisteren had ze vlekjes vandaag zijn die weg maar nog steeds veel huilen en slecht slapen. Sinds de bmr ook stinkende ontlasting en dun.

Herkenbaar voor iemand? Ik vind het zo zielig :-(.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 17 Apr 2018 09:51

Re: BMR prik

Ik denk dat het toeval is, volgens mij duren de bijwerkingen van zo'n prik niet dagenlang, en als de reactie op de BMR pas na vijf tot tien dagen komt is het daarvoor ook nog te vroeg. Dus ik denk dat ze gewoon een virusje heeft dat toevallig net na die prik is gekomen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

ChiQ

Bericht 17 Apr 2018 11:45

Re: BMR prik

Denk ik ook Champagne. Ik denk combinatie.. wel heel zielig allemaal en zo rot dat ze het nog niet kunnen vertellen.
<<

Anoniem253

Bericht 22 Apr 2018 17:27

Re: BMR prik

Ja ik denk het ook.. ze is nog steeds ziek, koorts :(. Nu 10 dagen na bmr dus zal daarvan zijn (hoop ik).
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers