Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #3

<<

widko

Noob

Berichten: 229

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:20

Bericht 14 Apr 2018 22:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

He dat klinkt naar Emma, beterschap.

Ik baal van de hele dag mijn vriend en ik waren allebei zo onredelijk tegen elkaar en onze peuterzoon ging er ook nog eens in mee, bah zo niet onze dag.
Onze stoere bink 20-08-2015
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Apr 2018 09:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Lief dat je 't vraagt Emma. Het doet nog wel zeer, maar minder dan gisteren gelukkig. Hele dag staan was wel pittig maar meer nog aan m'n handen, al die kilo's camera dragen de hele dag. Je zou zeggen dat ik met een kind wel wat gewend ben maar dit voelde (en was misschien wel) een stuk zwaarder. Maar wel weer leuk.

Nu baal ik dat het importeren van de foto's zo lang duurt. Ben al sinds gisteravond bezig, hele nacht door laten draaien en nog steeds niet klaar. Terwijl ik zo graag even aan de slag wil nu zoon slaapt, maar zal je net zien dat ie alweer wakker is tegen de tijd dat het klaar voor gebruik is.

Hoe is het met jouw spier in je ribben?
Let's discover the world together.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 15 Apr 2018 11:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ja dat is toch anders tillen hè!

Bij mij is het nog verergerd, ik ga morgenochtend meteen de fysio bellen.
Straks maar even een stukje fietsen, misschien helpt dat.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 16 Apr 2018 09:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal omdat oudste vanochtend enorm tekeer ging, helemaal hysterisch want haar oor deed zo verschrikkelijk pijn zei ze. Nauwelijks te kalmeren. Ze is al een week verkouden dus zou kunnen, ondanks wat twijfel vanwege het zo plotselinge op komen zetten van die oorpijn maar een huisarts afspraak gemaakt voor een orencheck (druk bezette praktijk, dus liever snel dan pas over drie dagen terecht kunnen). Op advies zetpil gegeven en nu zit ze naast me alsof er niets meer aan de hand is... En heb ik het gevoel dat ik toch in de maling genomen ben door mijn 3 jarige. Hmpf.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 16 Apr 2018 09:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Kan best lilou dat de pijn gezakt is na de zetpil.

Mijn vriend had ook een keer ineens extreme oorpijn. Na paracetamol was het gezakt.
Maar het keerde heel snel weer terug met allemaal prut uit z'n oor. Hij is toen naar de hap gegaan zo pijn deed het.

Beterschap voor je dochtertje.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Apr 2018 15:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

En Lilou, lag het aan de zetpil?

M heeft vanochtend zn eerste inentingen gehad en hij is nu al een uur zo overstuur aan het gillen en huilen. Deze huil ken ik niet van m en normaal is ie ook altijd wel te troosten. Heb alleen paracetamol in huis die hij nog niet mag, qua kilo’s (vanaf 6)wel maar qua leeftijd (vanaf 3 mnd)niet. Hoe nauw zou dat komen? Hij valt nu af en toe in slaap tussen het huilen door gelukkig. Als ik maar met m blijf lopen... zo sneu!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Patsy

Bericht 16 Apr 2018 15:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat sneu. Ik zou (als je dit voor 5 uur nog leest) even de huisarts bellen en vragen of M al zo'n zetpil mag. Je hebt 120 mg in huis?
<<

ChiQ

Bericht 16 Apr 2018 16:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

ah, arm mannetje, hij zal wel onwijs pijn hebben in zijn beentjes. Ik zou even pcm geschikt voor hem regelen.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 16 Apr 2018 16:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Even bellen met ha. Kan zijn dat ze zeggen om een zetpil vertikaal door te snijden. Maar ik gok dat het wel mag.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Apr 2018 16:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh kak niet meer op tijd gelezen om HA nog te bellen. We hebben wel een24uurs apotheek geloof ik dus daar kunnen we altijd nog heen. Vriend gaat nu op de terugweg van werk voor de zekerheid iets halen wat ie hopelijk wel mag. Zo sneu dit!

Hebben ze dan pijn in de beentjes ja? Hij slaapt nu op mij maar gilt elke paar minuten nog even. Buh.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem313

Bericht 16 Apr 2018 16:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Zielig voor je ukkie!

Ik ben onwijs chagrijnig. Nieuwe broek besteld, zit heerlijk, eigenlijk boven budget, maar toch maar gedaan. Ik moet ‘m nog betalen zelfs. Maar vanmiddag ben ik dus zo stom geweest om m’n nagels felrood te gaan lakken, lekker met m’n nieuwe broek aan. En ja hoor, dikke klodder rode nagellak erin (en ook in een van m’n weinig leuke tops voor de zomer). Oh, ik baal zo. Nagellakremover geprobeerd, werkt niet, vlekverwijderaar werkt niet, wasbenzine ook niet, nu nog biotex proberen en dan weet ik het ook niet meer.
<<

ChiQ

Bericht 16 Apr 2018 17:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Zora schreef:Oh kak niet meer op tijd gelezen om HA nog te bellen. We hebben wel een24uurs apotheek geloof ik dus daar kunnen we altijd nog heen. Vriend gaat nu op de terugweg van werk voor de zekerheid iets halen wat ie hopelijk wel mag. Zo sneu dit!

Hebben ze dan pijn in de beentjes ja? Hij slaapt nu op mij maar gilt elke paar minuten nog even. Buh.



Ja, de allerkleintjes krijgen ze toch in de benen? Julian kan goed omschrijven hoe de pijn voelde na zijn laatste prik en hij zei het voelt alsof mijn armen inelkaar geslagen zijn :laughcry: heel zwaar gevoel..
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:20

Bericht 16 Apr 2018 18:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Zora schreef:En Lilou, lag het aan de zetpil?

M heeft vanochtend zn eerste inentingen gehad en hij is nu al een uur zo overstuur aan het gillen en huilen. Deze huil ken ik niet van m en normaal is ie ook altijd wel te troosten. Heb alleen paracetamol in huis die hij nog niet mag, qua kilo’s (vanaf 6)wel maar qua leeftijd (vanaf 3 mnd)niet. Hoe nauw zou dat komen? Hij valt nu af en toe in slaap tussen het huilen door gelukkig. Als ik maar met m blijf lopen... zo sneu!


Wij hadden hetzelfde bij de eerste inentingen. Hier kregen we toen te horen dat het aantal kg belangrijker is dan de leeftijd en dat we dus gewoon een zetpil mochten geven.
<<

Anoniem231

Bericht 16 Apr 2018 18:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Zora hier heeft de kraamhulp en consultatiebureau een 24uurs nummer waar verpleegkundige werken. Daar mag je voor zoiets heen bellen. Hebben jullie dat ook?
<<

Anoniem282

Bericht 16 Apr 2018 18:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Caulfield schreef:Zielig voor je ukkie!

Ik ben onwijs chagrijnig. Nieuwe broek besteld, zit heerlijk, eigenlijk boven budget, maar toch maar gedaan. Ik moet ‘m nog betalen zelfs. Maar vanmiddag ben ik dus zo stom geweest om m’n nagels felrood te gaan lakken, lekker met m’n nieuwe broek aan. En ja hoor, dikke klodder rode nagellak erin (en ook in een van m’n weinig leuke tops voor de zomer). Oh, ik baal zo. Nagellakremover geprobeerd, werkt niet, vlekverwijderaar werkt niet, wasbenzine ook niet, nu nog biotex proberen en dan weet ik het ook niet meer.


Balen, hè! Heb dit ook weleens gehad met een broek (geen nieuwe) en kreeg het er niet meer uit. Vervaagde hooguit iets, maar nog steeds goed zichtbaar.
<<

Anoniem246

Bericht 16 Apr 2018 20:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Mijn man is vanmiddag weer opgenomen in het ziekenhuis. Ditmaal wel mijn man en niet de man. :) Hij klaagde al een aantal dagen over hevige buikpijnen en we zijn zaterdag zelfs nog naar de huisartsenpost geweest, maar urine was schoon en daarmee was de kous af. Mijn man begon gisteren te benoemen dat hij dacht dat hij dood ging en aangezien hij een beetje gevuld is met angst door zijn hartfalen, afgedaan als onzin en ga maar slapen. Vanmorgen heeft hij de huisarts gebeld, die heeft hem gekatheteriseerd (slangetje in piemel), om te kijken of het probleem vanuit de blaas kwam, maar dat bleek niet het geval. We moesten door naar de eerste hulp voor de zekerheid. Na een CT scan en meten van bloedwaarden, kwam er een ontsteking aan het einde van de darm naar de anus toe uit. Het blijkt nu dat er een gaatje zit in de dikke darm en dat de dunne darm daarover heen/tegenaan is gaan liggen om ontlasting in buik te voorkomen. Hij krijgt nu drie keer daags antibiotica en ze hopen dat het daarmee opgelost wordt. Zo niet, dan wordt er geopereerd en zal hij een tijdelijk stoma krijgen. Ik baal weer zo dat ik er constant vanuit gaat dat zijn pijn wordt gevoed door angst. Wat meestal ook zo is, maar nu dus niet. :nopompom:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Apr 2018 20:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

We hebben m inmiddels een pil 60 Mg gegeven maar hebben ook de 120 gehaald. Beide zijn blijkbaar vanaf 3 mnd haha.

Ohh Chiq dat zal idd wel dan. Zo sneu!

Zoiets hebben wij misschien ook wel idd pollepel. Zal eens opzoeken. Handig om te weten!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 16 Apr 2018 20:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Och Zora, had ik dit maar eerder gelezen. Je moet naar het gewicht kijken en sowieso mag je best een keertje iets meer geven. Hopelijk werkt de 60 en anders zou ik hem vannacht nog eens een 120 geven. Arm jochie :(.

Caulfield, wat ongelofelijk balen! Volgens mij heeft HG of een van die wondermerkjes wel iets tegen nagellakvlekken hoor.
Laatst gewijzigd door Lady op 16 Apr 2018 21:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Apr 2018 20:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh fijn dat ik je bericht nu nog even lees! 120 ligt klaar voor de nacht, dank!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem231

Bericht 17 Apr 2018 05:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hoe is het gegaan Zora?
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 17 Apr 2018 08:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ai Caulfield, zonde van je broek. Ik heb het eens gehad met een nieuw dekbed. Dochter dacht d'r nagels stiekem te lakken. Dat mislukte faliekant, want alles zat onder de nagellak. Is er nooit meer uit gegaan.

Zora, hoe is het nu met kleine man?

RS: heftig zeg. Hopelijk is een operatie niet nodig. Sterkte en probeer je niet te schuldig te voelen.

Ik baal van heel veel op het moment. Over een uurtje is dé operatie. Omdat ik zo ver van huis af lig, zie ik mijn man vanavond pas weer. Ik heb honger, maar mag niets eten. Ik heb dorst, maar mag ik drinken. En dan is mijn kamer ook nog tegenover de afdelingskeuken. Mijn neussonde zit er al in en irriteert me mateloos. En als ik vanavond wakker word, is alles anders. Dus eigenlijk vind ik gewoon alles stom en wil ik gewoon even lekker klagen.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 17 Apr 2018 08:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Heel veel sterkte Marie!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem247

Bericht 17 Apr 2018 08:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat mijn jongste ziek op de bank ligt. Ik had eigenlijk zoveel plannen vandaag maar dat gaat niet door. Gelukkig kan ik vanmiddag nog even weg om boodschappen te doen want dat komt mijn moeder in huis. Het arme schaap ligt te gloeien van de koorts en heeft alles er al een keer uitgegooid vanochtend.

Heel veel succes en beterschap Marie!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 17 Apr 2018 08:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Caulfield schreef:Zielig voor je ukkie!

Ik ben onwijs chagrijnig. Nieuwe broek besteld, zit heerlijk, eigenlijk boven budget, maar toch maar gedaan. Ik moet ‘m nog betalen zelfs. Maar vanmiddag ben ik dus zo stom geweest om m’n nagels felrood te gaan lakken, lekker met m’n nieuwe broek aan. En ja hoor, dikke klodder rode nagellak erin (en ook in een van m’n weinig leuke tops voor de zomer). Oh, ik baal zo. Nagellakremover geprobeerd, werkt niet, vlekverwijderaar werkt niet, wasbenzine ook niet, nu nog biotex proberen en dan weet ik het ook niet meer.


Nou zeg! Hier zou ik bijna van kunnen huilen denk ik hoor! Is de stomerij nog een optie?

@Marie: sorry, ik heb denk ik gemist waarvoor je in het ziekenhuis ligt. Sterkte en succes iig!

@Zora: hoe is het me ukkie?

@Ava: ook al zon kleintje dat ziek is. Wat zielig zeg!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 17 Apr 2018 09:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Lief jullie interesse!

Hij is nog niet de oude, heeft de hele nacht liggen kreunen en jammeren, maar gelukkig niet meer dat keiharde krijsen. Ik hoop dat het nog max een paar uurtjes duurt en dan beter wordt. Zou immers ongeveer 24u moeten duren...

Wat sneu Ava! Ook voor jou :(

Pff Marie, dat is ook stom. Heel veel sterkte en succes!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers