Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Liefde, seks & relatie biechttopic #2

<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 14 Apr 2018 18:18

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #2

Ik bedoel met het verbaasd mij niet omdat ik jouw niet puur een meisje vind wat enkel alleen op jongens zou vallen. Heb ik bij meerdere mensen overigens dus dat betekent niet dat ik vind dat je lesbisch bent he haha.
The family tree will always grow
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 14 Apr 2018 19:37

Dan is het in mijn ogen heel simpel: Geniet ervan en als het ergens naar toe gaat zou dat alleen maar fijn, leuk en gezellig zijn toch?
Leeftijd is in mijn ogen maar een nummertje. Er hangt zoveel meer af van hoe je je gedraagt dan alleen je leeftijd.
<<

JustMeDaan

Lady-post-a-lot

Bericht 14 Apr 2018 20:09

Ze heeft een vriendin zeg je. Dat lijkt me dus een no go. Staat los van de verwarring dat je een vrouw leuk vind.
<<

Kira

Yipyapper

Bericht 14 Apr 2018 21:28

Justmedaan, zeker. Daarom hou ik ook afstand. Alleen voor mij is het raar en verwarrend dat ik die gevoelens heb voor haar.
<<

Carrie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Apr 2018 08:22

Lejow schreef:Dan is het in mijn ogen heel simpel: Geniet ervan en als het ergens naar toe gaat zou dat alleen maar fijn, leuk en gezellig zijn toch?
Leeftijd is in mijn ogen maar een nummertje. Er hangt zoveel meer af van hoe je je gedraagt dan alleen je leeftijd.

Ze is bezet he?
Mag ik het ff weten?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Apr 2018 22:59

Wanneer je een nieuwe vriendin maakt, waarmee het goed klikt, dan kan dat voelen als een soort verliefdheid. Het zou ook heel goed zoiets kunnen zijn. Heb ik ook weleens meegemaakt. Het kan inderdaad voortkomen vanuit een adoratie.
Ik heb trouwens ook een woonblog - Volg de verbouwing
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 17 Apr 2018 07:45

Tabbie schreef:Wanneer je een nieuwe vriendin maakt, waarmee het goed klikt, dan kan dat voelen als een soort verliefdheid. Het zou ook heel goed zoiets kunnen zijn. Heb ik ook weleens meegemaakt. Het kan inderdaad voortkomen vanuit een adoratie.

Ik heb dit ook al meerdere malen gehad. Het maakte me, zeker in de pubertijd, altijd erg onzeker. Was ik lesbisch of niet? Maar ik heb nooit seksuele verlangens gehad naar een vrouw of de behoefte er lichamelijk intiem mee te zijn.
28 april 2015 - Your first breath took ours away..

Afbeelding
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Apr 2018 20:12

Dit klinkt een beetje naar, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen.
Ik vind mijn vriend soms zo wereldvreemd dat ik me er aan erger. Hij is absoluut niet dom, maar hij heeft zo weinig dingen gedaan of meegemaakt en weet van zoveel dingen niet wat hij er van vindt omdat ie het niet kent of weet hoe het is.

Het voelt soms een beetje alsof ik een extra kind heb daardoor in plaats van een volwassen man van in de 30
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 22 Apr 2018 20:51

Lastig biechtje. Staat hij wel open voor nieuwe ervaringen? Is hij wel nieuwsgierig? Ik zou ook kijken naar wat hij in jouw leven toevoegt, waar helpt hij je bij, wat is zijn kracht of is een eigenschap waar jij iets van kan leren?

Ik herken het wel een beetje, een familielid van mij heeft een vriend met een hoog opleidingsniveau maar qua ervaringen heeft hij heel veel nog niet meegemaakt. Hij is ook een enorme denker dus als er een probleem is gaat hij er heel diep over na denken en komt hij soms niet eens met een goede of handige oplossing. Hij heeft gesport op hoog niveau in zijn jeugd en daardoor veel gemist, al zijn aandacht ging daar naar toe. Maar nu zij samen zijn neemt zij hem op sleeptouw, hij vindt het allemaal erg leuk en is hierin ook erg veranderd. Leuk om te zien. Hij helpt haar weer met dingen waar zij minder goed in is, zo is er toch een balans.
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 22 Apr 2018 20:58

Carrie schreef:
Lejow schreef:Dan is het in mijn ogen heel simpel: Geniet ervan en als het ergens naar toe gaat zou dat alleen maar fijn, leuk en gezellig zijn toch?

Ze is bezet he?

Die had ik even gemist :palm:
<<

Kira

Yipyapper

Bericht 23 Apr 2018 05:59

Ik was sowieso niet van plan er iets mee te doen. Maar het is al een stuk afgezwakt, denk dat het inderdaad met een nieuwe vriendschap te maken heeft in combinatie met dezelfde dierbare missen.
Ik heb wel erg veel gehad aan jullie antwoorden, dank daarvoor!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Apr 2018 14:05

Zijn jullie in je relatie wel eens verliefd geweest op een ander? Pff jeetje ik voel mij net een puber. Hahaha. Ik ga er ook helemaal niks mee doen. Ik zie hem ondertussen al 11 jaar. Nooit is dit in mij opgekomen. Maar sinds een paar weken heb ik er "last" van. Hahaha Hoe kan dit zo opeens veranderen? :wtf:
<<

Anoniem Antwoord

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 25 Apr 2018 16:16

Ja, maar daar heb ik niks mee gedaan. Ik denk dat wanneer je er niks mee doet het ook snel weer weg is. Of je moet er wat mee willen doen maar dan zou ik het eerst aan je partner vertellen, niet een stiekeme affaire aangaan.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties