Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Chocoladecroissant La Place. Waar te koop?

<<

caribbeanlover

Bericht 16 Apr 2018 11:07

Chocoladecroissant La Place. Waar te koop?

La Place heeft alleen hartige dingen en drinken. Ik mis die heerlijke croissants en hoop dat ze ooit terug komen.
Of weet iemand waar ze nog steeds te koop zijn?
<<

ChiQ

Bericht 16 Apr 2018 11:26

Re: Chocoladecroissant La Place. Waar te koop?

Die van LaPlace ken ik niet, maar de Pain au Chocolat van de Hema vind ik de allerlekkerste!
<<

Anoniem301

Bericht 16 Apr 2018 11:55

Re: Chocoladecroissant La Place. Waar te koop?

Oh die van La Place waren gruwelijk lekker inderdaad, ik mis die ook!
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Apr 2018 12:21

Re: Chocoladecroissant La Place. Waar te koop?

Carrie schreef:Oh die van La Place waren gruwelijk lekker inderdaad, ik mis die ook!


Dat waren de beste anderen komen er niet eens in de buurt. Begrijp niet waarom ze weg zijn en alleen hartige dingen hebben. Ze liepen erg goed.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 16 Apr 2018 12:27

Re: Chocoladecroissant La Place. Waar te koop?

Jumbo biedt tegenwoordig La Place producten te koop aan. Weet niet of dit in het assortiment zit, maar wellicht iets om in de gaten te houden. Of misschien kun je Jumbo mailen of ze de croissant aan het assortiment willen toevoegen..?
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 16 Apr 2018 15:16

Re: Chocoladecroissant La Place. Waar te koop?

Je kunt La Place mailen en vragen waar ze eventueel in het assortiment zitten.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Apr 2018 16:09

Re: Chocoladecroissant La Place. Waar te koop?

Girli schreef:Je kunt La Place mailen en vragen waar ze eventueel in het assortiment zitten.


Ook een goede een Jumbo hebben wij hier niet echt in de buurt.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers