Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


LinkedIN (solliciteren)

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 04 Apr 2018 22:26

LinkedIN (solliciteren)

Heeft iemand van jullie wel eens via LinkedIN gesolliciteerd en wat zijn je ervaringen ermee?
<<

Anoniem249

Bericht 05 Apr 2018 14:04

Re: LinkedIN (solliciteren)

.
Laatst gewijzigd door Anoniem249 op 15 Apr 2018 15:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 05 Apr 2018 14:32

Re: LinkedIN (solliciteren)

Niet zelf gesolliciteerd maar ik spreek heel veel sollicitanten die op die manier bij mij solliciteren!
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 05 Apr 2018 18:23

Re: LinkedIN (solliciteren)

Ik heb mijn huidige baan via LinkedIn gevonden nav een detacheerder die een bericht op LinkedIn had gezet. Toen ik nog actief op zoek was benaderde ik ook weleens mensen uit het werkveld via LinkedIn voor een kop koffie. Ik vind het veel sneller dan het traditionele solliciteren.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 16 Apr 2018 15:19

Re: LinkedIN (solliciteren)

Tot nu toe heb ik van LinkedIN al 3x een mail gekregen dat mijn sollicitatie is bekeken, maar verder niets gehoord. Erg zenuwslopend dit haha.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers