Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8841

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 14 Apr 2018 07:28

Weekend!

Wat zijn jullie plannen voor dit weekend?
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem306

Bericht 14 Apr 2018 07:32

Re: Weekend!

Beetje in en rond het huis rommelen, misschien nog met de kinderen naar de speeltuin. Man gaat vanmiddag werken. Niet heel veel bijzonders.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Apr 2018 08:38

Re: Weekend!

Ik zou eigenlijk om 10.30 uur een groeiecho hebben, maar er is een computerstoring en het is nu verzet naar 14.45 uur. We hebben nog meer dingen te doen, dus we gooien ons programma even om. We gaan plantjes halen in het tuincentrum, nog wat babyspullen kopen bij Prénatal en tussendoor nog even ergens lunchen. Vanavond doen we een tapas-/tv-avondje.

Morgen heb ik nichtjesdag, dan ga ik met m'n zusje en drie nichtjes naar A'dam. Eerst ergens lunchen en dan een rondvaart.
❤ 7 juni 2018
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 14 Apr 2018 09:01

Re: Weekend!

Wij gaan zo even op pad om te kijken voor een nieuwe fiets. Deze namiddag gaan we naar vrienden toe, we gaan daar 's avonds ook BBQ'en. Morgen overdag niet veel plannen, denk wat in de tuin werken. Late namiddag rijden we naar mijn ouders en daar blijven we eten.
2012 & 2016
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Apr 2018 09:41

Re: Weekend!

Ik had gister al weekend toen waren mijn ouders 40 jaar getrouwd en zijn we uit eten geweest met mijn ouders en 1 broer die andere vond een weekendje weg belangrijker.

Vandaag had gehoopt op mooi zonnig weer helaas. Heb net het huis schoongemaakt. En volgens mij moest man zo naar de stad dus daar gaan we vanmiddag denk ik heen


Zondag geen plannen
Afbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 14 Apr 2018 10:06

Re: Weekend!

Vandaag: Vanmorgen tegels uitgezocht voor onze nieuwe tuin. Straks stukje wandelen en bij mn zusje korfbal kijken. Vanavond samen op de bank.

Morgen: Eigenlijk wil ik mn ouders aanmoedigen bij een hardloopwedstrijd. Maar het weer lijkt nog niet zo fantastisch.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 14 Apr 2018 10:19

Re: Weekend!

Ik ga lekker een beetje aanrommelen dit weekend. Ben erg aan het hoesten en een beetje vermoeid dus fijn rustig aan doen.

Straks wandel ik even met mijn man naar de bio slager (zo fijn dat we daar nu heel erg in de buurt wonen) en de Ekoplaza. Hij gaat later vandaag voetballen en dan fiets ik even naar de stad om m'n bovenlip te laten threaden. Fijn snorrieloos. Breng nog even een pakje terug naar de Scotch & Soda en ga denk ik even snel de ZARA in.

Verder ga ik de keuken even opruimen. Nog geen aangesloten afwasmachine dus er staat een mega grote afwas op me te wachten. Daarna wil ik eigenlijk nog wat schilderen ofzo. Niet teveel, uurtje.

Klinkt toch niet zo heel rustig allemaal haha. Daarna ga ik Netflixen!

En morgen ook wat klussen in huis en daarna chillen op de bank.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 14 Apr 2018 11:34

Re: Weekend!

Ik ga zo naar de markt, daar is een groep vrienden al maar ik hou het lopen niet zo lang vol dus sluit later aan. Dan komen er 2 vriendinnen die ik ontmoet heb in Australië ook daarheen, gaan we met z’n allen naar strandfeest en dan ergens borrelen en hebben we een pyjamafeestje bij mij :) Morgen lekker ontbijten in de stad en dan nog even over andere markt denk ik en hopelijk einde dag nog even fietsen :)
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Apr 2018 12:31

Re: Weekend!

Ga zo naar een modeshow bij mijn ouders in het dorp. Eed van Leer komt het presenteren. Vanavond uiteten. Voor morgen nog geen plannen.
2014 2016
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Apr 2018 18:49

Re: Weekend!

Ik had gisteren al weekend. Toen heb ik 's morgens lekker rustig aan gedaan, 's middags in de stad geluncht met mijn man en geshopt, en de rest van de dag niet veel bijzonders.
Vanmorgen wat in huis gedaan en boodschappen gedaan. Toen nog even wat in de tuin gedaan, had wat nieuwe plantjes gehaald. Daarna kwamen mijn ouders. We hebben thee gedronken, gewandeld en samen gegeten en ze zijn nu net weg. Mijn man is naar een voetbalwedstrijd dus ik ben nu alleen thuis en ik ga lekker rustig op de bank hangen.
Morgen niet echt plannen eigenlijk, heerlijk.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 14 Apr 2018 19:46

Re: Weekend!

Vanmiddag en tijdens het eten zijn m'n (schoon)ouders langs geweest voor onze verjaardagen.
Man en ik zitten nu lekker samen op de bank, beide heel gezellig met de laptop op schoot, haha. Even lekker niks!
Morgen gaan we voor het eerst met E. naar een voorstelling, ben benieuwd wat ze ervan gaat vinden!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Apr 2018 20:52

Re: Weekend!

Ik ben vandaag de hele dag bezig geweest met een bruiloft fotograferen. Was ontzettend mooi en leuk en nu behoorlijk moe en met een gin tonic in pyjama op de bank.
Morgen foto's bewerken, formule 1 (terug) kijken en relaxen.
Let's discover the world together.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 15 Apr 2018 00:32

Re: Weekend!

Ik heb vanaf donderdag al heerlijk weekend. Begon donderdag met een concert van Marco Borsato. Was superleuk! En vrijdag morgen vlogen we al vroeg (naja, 1,5 uur later ivm mist) naar Spanje. En daar zijn we nu, tm maandag avond. Het is heerlijk hier!
<<

Anoniem245

Bericht 15 Apr 2018 07:12

Re: Weekend!

Gisteren heb ik eerst gewandeld door het bos, daarna de tuin gedaan en we moesten met de fanfare een mis opluisteren die erg lang duurde. Daarna bij mijn ouders gegeten om 20u zo ongeveer en thuis nog even serie gekeken.
Straks repetitie en denk dat ik wat in huis ga aanrommelen vandaag. Beetje poetsen, boodschappen, verder in de tuin etc.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers