Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #3

<<

Anoniem246

Bericht 12 Apr 2018 13:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal verschrikkelijk van het feit dat alles zo langzaam gaat. Mijn onderbuurman is al negen jaar mijn probleem en sinds drie jaar ook mijn man's probleem. Het verschil tussen ons is dat mijn man door pakt. Hij heeft inmiddels contact gehad met de gemeente, de politie, VNN en de broer van de buurman. Het is nu zelfs zo ver dat mijn man VNN binnenlaat en dat ze samen, onder toeziend oog van de politie, de deur gaan openmaken. Maar daarvoor hebben ze toestemming nodig van elkaar en dat duurt even. Mijn man heeft telefonisch contact met de politie en ik via Facebook. Ironisch genoeg wenste een agent me net 'sterkte'. Het is hier gewoon niet uit te houden. Hij schreeuwt alles bij elkaar, laat zijn eten aanbakken, laat het gas openstaan en ze constateren van alles, maar ze mogen helemaal niets. :cry:

Edit: Hij hoort stemmen, hij denkt aan zelfmoord, hij slikt veel Lorazepam met alcohol. En nog mag er geen instantie iets. Ja, ze geven hem een Oxazepam om te kalmeren. Het is topprioriteit. Mijn leven ook. Laat hij het gas aanstaan, dan vliegen we allemaal de lucht in.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Apr 2018 14:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat vaag dat ze hier niet op ingrijpen, RS! Als zo iemand duidelijk een gevaar voor zijn omgeving is, dan moet dat toch als crisissituatie of iets dergelijks worden gezien?
<<

Anoniem246

Bericht 12 Apr 2018 15:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Exogenesis schreef:Wat vaag dat ze hier niet op ingrijpen, RS! Als zo iemand duidelijk een gevaar voor zijn omgeving is, dan moet dat toch als crisissituatie of iets dergelijks worden gezien?


Daar zijn ze nu mee bezig. Het is ongelofelijk veel stress. Maar dat voor mij al negen jaar. Mijn man doet er alles aan om deze stress te verlagen. Maar we kunnen ook geen ijzer met handen smeden. Het is echt afwachten tot alle instanties 'groen' krijgen. Wel ontzettend dankbaar voor de wijkagent die er echt alles aan doet om te helpen. Maar met minstens drie verschillende instanties is het gewoon een lastig verhaal.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 12 Apr 2018 20:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Klinkt heel heftig, RS.
Hopelijk kunnen ze snel ingrijpen.

Ik baal omdat ik afgelopen nacht vreselijke oorpijn kreeg en sinds vanmiddag is het open gebarsten en heb ik een loopoor. Zo smerig! Ga maar proberem te slapen op 3 kussens. Morgen de hoezen in de was!
<<

Anoniem294

Bericht 13 Apr 2018 13:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hopelijk kunnen ze ingrijpen RS, dit lijkt mij een behoorlijk onveilige situatie voor jullie maar ook voor hem.

He jakkes Gekkie. Is de oorpijn nu wel over?

Ik baal van mijn hoofdpijn. We gaan zo naar de bioscoop naar Pieter Konijn, maar mijn hoofd vind dat niet zo heel fijn denk ik. Hopelijk trekt het met ibuprofen zo wat weg. Ben 3 weken geleden met de jongste van de trap gevallen , gelukkig had zij niks!! Maar kwam zelf met een erg harde knal met mijn slaap op de trede terecht en had/heb een hersenschudding. Twee weken veel last van gehad maar deze week eigenlijk maar weinig. Daardoor toch teveel gedaan denk ik.
<<

Anoniem243

Bericht 13 Apr 2018 14:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh bah wat naar Gekkie! Hopelijk ben je er snel vanaf.

Oei, dat klinkt ook rot Coco, misschien toch wat hard van stapel gelopen dan.

Ik baal van wat ik vermoed dat hooikoorts is (?) Dikke pijnlijke oogleden, jeukende keel/gehemelte en 's nachts een verstopte neus. Schijtirritant allemaal. Volgende week anders maar even naar de dokter. Maar als het hooikoorts is zal er wel niet veel aan te doen zijn.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 13 Apr 2018 15:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh jawel hoor Sookie! Er zijn pilletjes voor, en neussprays, die in sommige gevallen echt goed werken! Ik heb er daardoor namelijk heel weinig last van. Mijn seizoen is nog niet begonnen maar ik ga straks weer aan de prevalin spray!
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 13 Apr 2018 17:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik moest voor de keizersnede m'n oor piercings uit en die heeft m'n vriend bewaard. Hij vindt piercings niks, dus wilde ze eerst niet teruggeven (was niet heel serieus hoor) en ik vergat het steeds. En nu heb ik ze, zijn m'n gaatjes dicht :(
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 13 Apr 2018 17:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat balen, Cotton!

Ik heb gelukkig geen oorpijn meer, maar mijn oor zit dicht en hoor het steeds soort van suizen in mijn hoofd. Ook best irritant! Heb al van jongs af aan vaak oorpijn enzo.
<<

Anoniem243

Bericht 13 Apr 2018 18:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Urban Naked schreef:Oh jawel hoor Sookie! Er zijn pilletjes voor, en neussprays, die in sommige gevallen echt goed werken! Ik heb er daardoor namelijk heel weinig last van. Mijn seizoen is nog niet begonnen maar ik ga straks weer aan de prevalin spray!


Ja, maar mag dat allemaal ook met borstvoeding? Ga als het dit weekend aan blijft houden toch maar een afspraak bij de ha maken in ieder geval want word echt gek van die dikke ogen.
<<

Anoniem243

Bericht 13 Apr 2018 18:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh dat is balen Cotton! En nu, opnieuw laten zetten?

Dat is ook ontzettend irritant inderdaad Gekkie, wel fijn dat het niet meer pijn doet.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Apr 2018 18:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Sookie schreef:
Urban Naked schreef:Oh jawel hoor Sookie! Er zijn pilletjes voor, en neussprays, die in sommige gevallen echt goed werken! Ik heb er daardoor namelijk heel weinig last van. Mijn seizoen is nog niet begonnen maar ik ga straks weer aan de prevalin spray!


Ja, maar mag dat allemaal ook met borstvoeding? Ga als het dit weekend aan blijft houden toch maar een afspraak bij de ha maken in ieder geval want word echt gek van die dikke ogen.


Heb je al eens medical taping geprobeerd? Dat mag zeker bij zwangerschap en bij mij werkt het heel goed. De meeste fysiotherapeuten kunnen de tape voor je plakken.
<<

Anoniem243

Bericht 13 Apr 2018 18:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Nee,heb er pas vorig jaar voor het eerst last van gehad en toen was het na een paar weken over. Weet ook niet zeker of het wel hooikoorts is, maar lijkt sowieso wel een allergie voor iets. Dank voor de tip, ga het onthouden!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Apr 2018 19:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Kan heel goed dat je er pas op latere leeftijd last van krijgt, vervelend!
<<

Anoniem281

Bericht 14 Apr 2018 06:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Bleh k baal van m'n misselijkheid! Afgelopen dagen was ik af en aan misselijk, donderdagavond opeens ook koorts. Gister overdag alles redelijk goed gegaan en snachts ineens weer misselijk. Diarree gedoe en vanmorgen opeens toch gespuugd. Heb zo'n hekel aan the aftermath van spugen en ben ook nog s alleen met m'n zoontje die besloot half 7 wakker te worden!
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 14 Apr 2018 07:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Sookie schreef:
Urban Naked schreef:Oh jawel hoor Sookie! Er zijn pilletjes voor, en neussprays, die in sommige gevallen echt goed werken! Ik heb er daardoor namelijk heel weinig last van. Mijn seizoen is nog niet begonnen maar ik ga straks weer aan de prevalin spray!


Ja, maar mag dat allemaal ook met borstvoeding? Ga als het dit weekend aan blijft houden toch maar een afspraak bij de ha maken in ieder geval want word echt gek van die dikke ogen.


Er is een medicijn wat mag tijdens zwangerschap, loratedine. Dat zou ik gaan slikken toen ik zwanger was, maar toen leek het tapen te werken. Achteraf gezien was ik toen al zwanger, dus weet niet zeker of het de zwangerschap of het tapen was. Maar als je dat zwanger mag slikken, vermoed ik dat het ook mag met borstvoeding.
<<

Anoniem243

Bericht 14 Apr 2018 07:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat denk ik dan ook wel Nan! Dankje voor de info!

Gek genoeg heb ik vooral snachts enorm last van alles. Da's niet helemaal passend bij hooikoorts denk ik? Maar goed, ga maandag wel een afspraak maken en vragen om iets van medicijnen of anders dat tapen proberen idd.

Vervelend Bazinga! Balen ook dat je juist nu alleen met T. bent. Pyjamaochtendje van maken dan maar, beterschap!
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 14 Apr 2018 07:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Allergie voor huisstofmijt? Is de luchtvochtigheid op je slaapkamer wel goed?
<<

Anoniem306

Bericht 14 Apr 2018 07:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Sookie, het is niet raar dat je er 's nachts last van hebt. Ik neem aan dat je niet elke avond je haren wast. Overdag gaan pollen in je haar zitten en als je gaat slapen, komen die terecht op je kussen. Je ademt dat in waardoor je er juist last van krijgt. Ik kreeg als advies elke avond haren wassen en elke avond een schoon kussensloop om je kussen heen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Apr 2018 07:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat ik gisteravond keihard m'n teen heb gestoten en ik vandaag een bruiloft moet fotograferen en dus de heek dag moet staan en lopen. Zo'n stom klein iets kan zo'n pijn doen.
Let's discover the world together.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 14 Apr 2018 07:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal van oorlog. Word intens verdrietig van dit soort berichten. En ook een beetje bang.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 14 Apr 2018 08:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik ook Whatever!
<<

Anoniem243

Bericht 14 Apr 2018 15:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Nan schreef:Allergie voor huisstofmijt? Is de luchtvochtigheid op je slaapkamer wel goed?


Dat zei iemand anders vandaag ook al en daar kan het wel eens misgaan want we slapen tegenwoordig met het raam dicht vanwege de baby op de kamer!
<<

Anoniem243

Bericht 14 Apr 2018 15:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Julia schreef:Sookie, het is niet raar dat je er 's nachts last van hebt. Ik neem aan dat je niet elke avond je haren wast. Overdag gaan pollen in je haar zitten en als je gaat slapen, komen die terecht op je kussen. Je ademt dat in waardoor je er juist last van krijgt. Ik kreeg als advies elke avond haren wassen en elke avond een schoon kussensloop om je kussen heen.


Klinkt logisch! Dank voor de tip!
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 14 Apr 2018 21:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Was het te doen Marin?

Ik baal ervan dat er een spier niet goed lijkt te zitten bij m’n ribben. Werd er vanochtend mee wakker en het wordt alleen maar erger. Ik weet niet meer hoe ik moet gaan zitten of liggen :cry:
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers