Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaring/tips fijne vakantiebestemming baby en kleuter

<<

Anoniem281

Bericht 06 Apr 2018 19:20

Re: Ervaring/tips fijne vakantiebestemming baby en kleuter

Oh haha ik ben nu in totaal 4x naar omgeving Girona geweest en alle keren duurde taxiën vét lang! Langer dan andere tripjes, vandaar :smile:
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 06 Apr 2018 19:24

Re: Ervaring/tips fijne vakantiebestemming baby en kleuter

Haha jij vliegt op de verkeerde momenten vanuit Spanje dan :p :p
<<

Anoniem252

Bericht 09 Apr 2018 14:38

Re: Ervaring/tips fijne vakantiebestemming baby en kleuter

Haha wij gaan niet naar Lloret ofzo, naar Playa d’aro naar een volgens tripadvisor enorm kindvriendelijk appartement :P.
Huren sowieso een auto dus we zoeken zo een rustig plekje op mocht het nodig zijn.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Apr 2018 13:31

Re: Ervaring/tips fijne vakantiebestemming baby en kleuter

Heb je al iets gevonden Zora? Ik kwam vanmorgen deze website tegen en daar kan je echt talloze kindvriendelijke locaties vinden. Echt ideaal! Ik zag echt zoveel leuke plekjes!
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 12 Apr 2018 13:52

Re: Ervaring/tips fijne vakantiebestemming baby en kleuter

We hebben echt nét de knoop door gehakt en gaan naar Kreta! Ze zouden echt een studie kunnen maken van onze zoektocht en gesprekken daarover, sjonge :laughcry: uiteindelijk is het niet eens een all inclusive oid geworden man man. Maarrr wel heeeeel fijn! Wordt fantastisch denk ik! Een villa met zwembad, toch via Elizawashere. Ik durf dus niet goed naar de bestemmingen te kijken haha Marin maar alle tips over vliegen met kids enzo ga ik opslaan. Wat een leuke site!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Apr 2018 14:00

Re: Ervaring/tips fijne vakantiebestemming baby en kleuter

Oh wat leuk! Nieuwsgierig als ik ben, heb ik t direct even opgezocht op Eliza (daar wil ik ook nog altijd een keer mee op reis) (heb je die 50eu korting ook gehad naar Griekenland?) maar ik zag er meerdere op Kreta. Zo mooi in elk geval, welke je ook gekozen hebt. Kreta is leuk hoor, ik ben er als tiener geweest (onschuldig met familie hoor, niets partyhardy).

Have fun alvast!
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 12 Apr 2018 20:39

Re: Ervaring/tips fijne vakantiebestemming baby en kleuter

Ja 50,- korting idd! We gaan naar Eliathos! Ik was helemaal ready om lekker naar Menorca te gaan, die tip van Teun leek zo fijn. Of Mallorca leek me ook fantastisch! Maar goed, vriend heeft helaas ook een mening dus de zoektocht werd iets uitgebreid haha

Ik vind het wel verschrikkelijk spannend hoor, vliegen met 2 monsters. Poeh!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 13 Apr 2018 08:37

Re: Ervaring/tips fijne vakantiebestemming baby en kleuter

Heerlijk vooruitzicht Zora!

Wij gaan over een maandje naar Mallorca.
Ook voor het eerst vliegen met de kids, ben benieuwd.

De link van Marin komt vast nog van pas, haha.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 13 Apr 2018 08:53

Re: Ervaring/tips fijne vakantiebestemming baby en kleuter

Even gespiekt op de site, dat ziet er heerlijk uit Zora! Veel rust en ruimte ook zo te zien, lijkt me heel fijn met twee kleintjes. Vliegen jullie vanaf Schiphol?

Wij vliegen over drie weken voor het eerst met de meisjes. Als ik tips heb, laat ik ze je hier wel even weten tegen die tijd. Zie er ook een beetje tegenop, maar die van ons zijn al wel ouder dan die van jou. Juist met hele jonge kindjes is het makkelijker vliegen hoor ik van vrienden en buren! Ik kreeg deze week een boekje te leen, om kinderen wat voor te bereiden op het vliegen, heel leuk! Het heet 'Kaatje in het vliegtuig'. Vast ook te leen bij de bibliotheek ofzo, misschien tip voor je oudste :-)
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 13 Apr 2018 09:51

Re: Ervaring/tips fijne vakantiebestemming baby en kleuter

Leuke boekentip Lilou!
Jullie gaan ook naar Mallorca, toch?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 13 Apr 2018 14:58

Re: Ervaring/tips fijne vakantiebestemming baby en kleuter

Ja leuk Lilou en idd, kom straks maar op met de tips! Ik denk dat het nu met T best goed zal gaan. Hij kan nu al best lang zoet zijn met een filmpje en ook een puzzel maken ofzo vindt hij echt fantastisch dus ik denk dat hij wel te vermaken is. Toen we naar Fuerte gingen was hij 1,5 en was het VEEL erger met hem op schoot. Man man dat was echt zwaar haha. Maar nu met 2 kids... pfff spannend hoor!

Tof dat jullie naar Mallorca gaan Snirp! Had he hier de accomodatie al genoemd? Het lijkt me echt zon tof eiland!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 13 Apr 2018 14:59

Re: Ervaring/tips fijne vakantiebestemming baby en kleuter

Lilou, ja heen vanaf Schiphol om 07:00. Terug naar G haha want die tijden waren veeeel fijner.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 13 Apr 2018 15:08

Re: Ervaring/tips fijne vakantiebestemming baby en kleuter

Tof dat jullie gewoon gaan Zora! Met twee kinderen lijkt mij ook spannend, maar ik wil volgend jaar toch ook graag weer op vakantie. Toevallig had ik voor dit jaar ook naar de Griekse opties gekeken van Eliza. Laat je even weten of het wat is?

Wij gaan volgende week naar een 2-kamer appartement in Albufeira, Portugal. Hopelijk is dat fijn!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 24 Apr 2018 14:32

Re: Ervaring/tips fijne vakantiebestemming baby en kleuter

Wil je het huis delen Zora? Ik ben ook nog steeds op zoek..
Wij kijken nu naar een appartement aan het strand (met minimal 3 slaapkamers) in zuid Spanje.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 24 Apr 2018 14:56

Re: Ervaring/tips fijne vakantiebestemming baby en kleuter

Ja hoor! We gaan naar Eliathos, op Kreta. Het voldoet aan de helft van onze wensen niet eens haha, maar we hebben toch de knoop doorgehakt omdat het er zo fijn uit zag! En op Kreta is zooo veel leuks en moois, dat is ook fijn.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 24 Apr 2018 14:59

Re: Ervaring/tips fijne vakantiebestemming baby en kleuter

Zora schreef:Ja hoor! We gaan naar Eliathos, op Kreta. Het voldoet aan de helft van onze wensen niet eens haha, maar we hebben toch de knoop doorgehakt omdat het er zo fijn uit zag! En op Kreta is zooo veel leuks en moois, dat is ook fijn.


O dat is de naam van het huis of de stad ofzo?
Sorry dat had ik eerder al gelezen haha.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 24 Apr 2018 15:09

Re: Ervaring/tips fijne vakantiebestemming baby en kleuter

Ja de naam van het complex(je) :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers