Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verpleegkundigen in het ziekenhuis

<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 10 Apr 2018 16:55

Verpleegkundigen in het ziekenhuis

In mijn verlof heb ik gesolliciteerd op vacature in de flex van het ziekenhuis...
Toen was er geen ruimte, maar nu wel en ben ik uitgenodigd.

Nu heb ik laatste tijd zoveel negativiteit gehoord over het ziekenhuis dat ik denk wil ik dat nu wel...
Druk, personeelstekort...

Ik werk nu in de wijk en mijn interesse ligt heel erg bij verpleegtechnische handelingen en ik hou van medisch wat complexere zorg. Maar in de wijk is het gewoon weinig.
Komt bij dat ik nu een kindje heb en ik vraag me af of het te combineren is met het werken in de flex.

Iemand ervaring????
Ik wil sowieso gesprek aan gaan, misschien een keer meelopen...
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 10 Apr 2018 19:57

Re: Verpleegkundigen in het ziekenhuis

Ben geen verpleegkundige maar werk wel in het ziekenhuis. Bij ons is het ook druk, en zitten we zwaar onderbemand, maar ondanks alles is het onder de collega's altijd nog steeds heel gezellig. En iedereen is bereid elkaar te helpen en diensten over te nemen etc.

Zou zeker eerst een gesprek aangaan en een keer meelopen en dan naar ervaringen vragen. En vind je het niks dan heb je altijd nog een proeftijd toch?
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15870

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 10 Apr 2018 20:05

Re: Verpleegkundigen in het ziekenhuis

Meest fantastische werkplek die er is, ongeacht de werkdruk etc. Gewoon doen en zo lekker veel ervaring op doen. Flex is juist ideaal als je een kind hebt, omdat je dan veel inspraak heb in wanneer en waar je werkt. Echt, doen!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem252

Bericht 10 Apr 2018 20:35

Re: Verpleegkundigen in het ziekenhuis

Lady schreef:Meest fantastische werkplek die er is, ongeacht de werkdruk etc. Gewoon doen en zo lekker veel ervaring op doen. Flex is juist ideaal als je een kind hebt, omdat je dan veel inspraak heb in wanneer en waar je werkt. Echt, doen!

Absoluut dit. Thuiszorg vond ik verschrikkelijk. Ziekenhuis is zo leuk!
<<

Anoniem242

Bericht 10 Apr 2018 22:11

Re: Verpleegkundigen in het ziekenhuis

Atelier Madame schreef:
Lady schreef:Meest fantastische werkplek die er is, ongeacht de werkdruk etc. Gewoon doen en zo lekker veel ervaring op doen. Flex is juist ideaal als je een kind hebt, omdat je dan veel inspraak heb in wanneer en waar je werkt. Echt, doen!

Absoluut dit. Thuiszorg vond ik verschrikkelijk. Ziekenhuis is zo leuk!


Exact dit! Ik ga per 1-5 in de flex beginnen. Nieuw voor mij gezien ik van een vaste afdeling af kom. Maar ik heb er veel zin in. En die negativiteit is hier niet anders. Vooral de mensen die er niet werken zijn altijd heel negatief. Zij weten alles beter. Momenteel is de werkdruk gewoon hoog wegens een enorme personeelstekort. Maar dat wilt niet zeggen dat het werk er verschrikkelijker op wordt. Als je daar tegen kunt.....
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 11 Apr 2018 20:32

Re: Verpleegkundigen in het ziekenhuis

Bedankt voor jullie reacties! Ik vind de thuiszorg ook best leuk alleen blijf je beetje in hetzelfde hangen. Je doet niet echt veel nieuwe dingen meer op.
En het is en blijft veel wassen en aankleden.

Wel spannend want met infusen enz. Heb ik weinig ervaring. En al die verschillende afdelingen zie nu al beren, maar ik heb het altijd al gezegd dat ik graag weer naar zkh wil!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15870

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 11 Apr 2018 21:17

Re: Verpleegkundigen in het ziekenhuis

Dan moet je er gewoon voor gaan! Alle begin is spannend en nieuw maar je leert nergens zo snel je verpleegtechnische handelingen als in het ziekenhuis.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem252

Bericht 11 Apr 2018 21:23

Re: Verpleegkundigen in het ziekenhuis

Daar krijg je ook scholingen voor als het goed is.

En bijv in mijn ziekenhuis heb je een uitgebreid inwerkprogramma van 6 weken.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers