Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verkalking in de schouder

<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6357

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 09 Apr 2018 12:38

Verkalking in de schouder

Hoi!

Ik heb een verkalking in mijn schouder. Deze zal binnenkort (23 april) aangeprikt worden met een corticosteroïde injectie. Ik ben eigenlijk benieuwd of meer meiden dit gehad hebben? Doet het pijn? Was je snel van je klachten af? Kon je gelijk weer werken of heb je toch nog wel een paar dagen vrij gehad?
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 09 Apr 2018 12:49

Re: Verkalking in de schouder

Ik ben weliswaar geen meid, maar heb de injectie wel gehad :) Ik kon gelijk door, geen enkel probleem. Geen groot fan geworden van de injectie alleen, meer pijnstilling dan dat het wat doet.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6357

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 09 Apr 2018 13:10

Re: Verkalking in de schouder

Haha, een Kerel mag natuurlijk ook :wink:. Voor jou werkte het dus maar tijdelijk? En nu, heb je nog last of heb je een andere behandeling laten doen of is het over?
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 23 Apr 2018 10:09

Re: Verkalking in de schouder

Ik zie dat je vandaag al je injectie krijgt, dus mijn reactie komt wat laat. Maar mijn man heeft dit 4 jaar geleden ook gehad. Erg vervelend, maar werkte wel pijnstillend. De injectie in combinatie met rust heeft ervoor gezorgd dat zijn klachten uiteindelijk helemaal verdwenen zijn. Maar dat duurde wel een paar weken als ik me goed herinner. Heel veel sterkte!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6357

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 23 Apr 2018 14:36

Re: Verkalking in de schouder

Ik heb ‘m idd net gehad vandaag. Toch bedankt voor je reactie. Het prikken zelf deed best even zeer, want er bleek ook nog een slijmbeursontsteking te zitten. Nu gaat het goed, want aardig verdoofd. Hopelijk gaat het gauw over en blijft de pijn weg.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

cy_80

Noob

Berichten: 16

Geregistreerd: 13 Apr 2018 09:03

Bericht 24 Apr 2018 09:58

Re: Verkalking in de schouder

MIjn man heeft het ook gehad maar de huisarts raadde deinjectie af omdat het maar een aantal keer gedaan mag worden.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6357

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 09 Jun 2018 18:41

Re: Verkalking in de schouder

Nou, het waren 5 fantastische weken... 5 weken zonder pijn. Wat was dat fijn zeg. Maar sinds vorig weekend is het weer terug. Het doet zo’n pijn. Heb er tramadol voor gekregen. Ik ben van de week op nacontrole geweest en krijg komende week een nieuwe prik. Wel de laatste, want als deze ook niet helpt zou een derde, vierde of vijfde prik ook niet helpen. Laat ik maar hopen dat het nu wel wegblijft.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers