Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb je aan vandaag topic! #5

<<

ChiQ

Bericht 05 Apr 2018 14:26

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Claire**** schreef:Mooie blouse Marin! Staat je veel beter uit de broek dan in de broek. Who cares of je er "modern" uitiziet. Als je je er maar lekker bij voelt. Dat hippige gedoe altijd.


Wat een bijzondere reactie. Hoezo is het gedoe? Hoeft niet hip & happening te zijn máár ik vind wel dat we gewoon eerlijk tegen elkaar mogen zijn. Als mensen mijn schoenen lelijk vinden die ik met veel liefde heb geshopt hoor je mij ook niet, haha maar als ik kritiek lever op een blouse die in mijn ogen ouwelijk eruit ziet komen er dit soort reacties. Heb excuses aangeboden aan Marin omdat ik haar verdrietig heb gemaakt maar ik sta wel achter wat ik over het blousje zei.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 05 Apr 2018 14:31

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Caulfield schreef:
Hope schreef: Ik heb vooral moeite met het vinden van de perfecte broeken, omdat ik echt hele smalle enkels en onderbenen heb, dus alle skinny's zijn vanaf mijn knieën niet meer skinny.


Heb jij vanzelf een bootcut/flare :smile:

Wie helpt mij met het vinden van een goeie bootcut jeans, high waist, lengtemaat 34, lichte wassing, liefst grijs en anders maar lichtblauw? Ik kan ze nergens vinden :thumbdown:


http://www.levi.com/NL/nl_NL/category/w ... otcutwomen

Hier zit misschien wel wat tussen! Die zwarte lekker vaak wassen en hij wordt vanzelf grijs ;-).
<<

Anoniem249

Bericht 05 Apr 2018 14:36

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Het is gedoe, omdat het oppervlakkig is. Als iemand zich lekker/zeker voelt in z'n kleren doet dat meer dan als iemand zich ongemakkelijk voelt in een zogenaamd hip setje. Je moet er maar net de juiste persoon voor zijn. Ik zou er in jouw kleding bijv weer heel goedkoop/nieuw geld uitzien, terwijl het jou wel staat. Ik vind kleding gewoon heel persoonlijk en ik vind dat je je niet aan zogenaamde regeltjes moet houden, omdat een ander heeft bepaald dat dat hip is.
En met ander bedoel ik niet per se jou, maar meer de mode industrie.

Kleding moet jou flatteren. Kleding is er om zich aan te passen aan jou. Jij bent er niet om je aan te passen aan kleding. Nou ja ik hoor duidelijk niet in dit topic thuis. :smile:
<<

Anoniem315

Bericht 05 Apr 2018 14:51

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Jawel Claire, show jouw stijltje eens dan! Ik vind het juist leuk om diversiteit te zien.

Maar volgens mij heeft bijna iedereen het hier over of de kleding flatteert. En als iets flatteert, voel je je daar lekker bij. Dus dan zijn we het toch allemaal grotendeels elkaar eens?
Laatst gewijzigd door Anoniem315 op 05 Apr 2018 17:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem249

Bericht 05 Apr 2018 14:54

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Exo ik dacht ergens te lezen dat ze toch echt d'r blouse in d'r broek moest doen, want dat was moderner. Ook al staat het beter met blouse uit d'r broek. Dat triggerde mijn reactie.
Verder plaats ik geen foto's op het forum van mezelf.
<<

Anoniem313

Bericht 05 Apr 2018 14:57

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Harrison schreef:http://www.levi.com/NL/nl_NL/category/w ... otcutwomen

Hier zit misschien wel wat tussen! Die zwarte lekker vaak wassen en hij wordt vanzelf grijs ;-).


Oh ja, ik zie het al, ik moet aan een shaping bootcut! Thanks much!
<<

Anoniem315

Bericht 05 Apr 2018 15:01

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Claire**** schreef:Exo ik dacht ergens te lezen dat ze toch echt d'r blouse in d'r broek moest doen, want dat was moderner. Ook al staat het beter met blouse uit d'r broek. Dat triggerde mijn reactie.
Verder plaats ik geen foto's op het forum van mezelf.


Ah, oké. In dat licht begrijp ik je reactie. Ook al ben ik het met Chiq eens dat er bij in vlotter staat ;)
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 05 Apr 2018 15:23

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Nou ja zeg, er worden tips gegeven maar jij vind het gedoe omdat het oppervlakkig is? Jij houdt van verplichte uniformen zeker?

Chiq vind dit weer een erg leuke combi! Mooie kleur die Frankie broek.

En arme Teun die verdrinkt onder al die reacties, je ziet er erg goed uit en je jas is mooi! Ben je in het geheel al veel aangekomen nu? Ben echt benieuwd waar je zult eindigen.
<<

Anoniem249

Bericht 05 Apr 2018 16:09

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Oh Moesje... Deze " tips" waar ik op doel, zijn alleen gericht om er modischer uit te zien ipv er beter uit te zien. Daar doel ik op.
Maar in mijn optiek zijn uniformen inderdaad goed op bijvoorbeeld scholen. Zo kijkt men meer naar je innerlijk dan naar je uiterlijk. Kunnen alleen maar pluspunten aan zitten.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 05 Apr 2018 16:39

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Ohnee, geen uniformen. Ik vind dat (als je dat graag zou willen) je jezelf ook moet kunnen uitdrukken in kleding. Ik voel me echt minder mezelf als ik in een uniform loop en vond dat ook echt een nadeel aan werken in een ziekenhuis. Ook dat je geen nagellak mag dragen (wat ik overigens heel goed snap hoor. Maar ik voelde me echt minder mezelf in een wit pak).
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 05 Apr 2018 16:46

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Vandaag had ik trouwens dit aan. Ik vind het niet zo heel leuk, maar mijn man vindt dat jasje echt heel leuk bij mij. Nou vooruit, zal het aantrekken haha.
Laatst gewijzigd door Frankie op 07 Apr 2018 20:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem315

Bericht 05 Apr 2018 17:14

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Ik vind het een heel mooi jasje. Super mooie kleur!
<<

Anoniem253

Bericht 05 Apr 2018 17:49

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

ChiQ die broek is echt geweldig! Maar zo duur :(.
<<

Anoniem232

Bericht 05 Apr 2018 18:06

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Mooie kleur je jasje, Frankie! En je broek van de vorige pagina vind ik ook leuk, hele mooie kleur! Duik zaterdag denk ik weer even de Zara in, haha!

Chiq, mooi bloesje! Classy weer!

Ik heb de afgelopen week geen bijzondere outfits aangehad, maar hierbij mijn chill-outfit van Pasen en wat ik vandaag ]
Laatst gewijzigd door Anoniem232 op 10 Apr 2018 16:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

ChiQ

Bericht 05 Apr 2018 18:09

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Champagne schreef:ChiQ die broek is echt geweldig! Maar zo duur :(.


Nee deze goedkoop! Van de zara :) stof broekje, kijk maar naar de link die Frankie paar pagina’s terug post.
<<

Anoniem253

Bericht 05 Apr 2018 18:13

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

ChiQ schreef:
Champagne schreef:ChiQ die broek is echt geweldig! Maar zo duur :(.


Nee deze goedkoop! Van de zara :) stof broekje, kijk maar naar de link die Frankie paar pagina’s terug post.

Niet???? Thanks!
<<

Anoniem253

Bericht 05 Apr 2018 18:14

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Leuk RS!
<<

Anoniem315

Bericht 05 Apr 2018 20:46

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Die tweede trui, Robin Sparkles! Heel leuk!
<<

Anoniem232

Bericht 06 Apr 2018 09:18

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Slechte foto maar meer kon ik er niet van maken vanochtend

[
Laatst gewijzigd door Anoniem232 op 10 Apr 2018 16:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

ChiQ

Bericht 06 Apr 2018 14:34

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Leuke outfits robin! De laatste kan ik niet heel goed zien, maar je trui is heel leuk!
Vandaag maar zo:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 06 Apr 2018 15:26

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Leuk, zoveel activiteit hier! Frankie leuk jasje, mooie kleur!
Robin S. leuk model, je gestreepte trui.
Chiq ook weer leuk! Mooie broek.

Ik heb mijn lente-outfit aan:
Afbeelding
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 06 Apr 2018 15:31

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Wattttt, die blouse is fantastisch Carrie. Waar is die van?
<<

Anoniem301

Bericht 06 Apr 2018 15:33

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Harrison schreef:Wattttt, die blouse is fantastisch Carrie. Waar is die van?

Leeeuuukk he?! Ik zag hem van de winter op de site van Guts&Gusto maar daar was-ie uitverkocht maar toen ik belde zeiden ze dat hij van Vila was en toen ben ik gaan googelen en toen vond ik hem op een andere website.
Hij was maar € 40,00 toen, misschien kun je hem nog vinden! Ik draag een maat m. Ik weet ook niet waarom ik dat erbij vertel maar dan kun je dat meenemen :smile:
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 06 Apr 2018 15:47

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Haha, bedankt!
<<

Anoniem318

Bericht 06 Apr 2018 16:01

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #5

Wauw prachtig Carrie, je hebt ook zo'n mooi figuur vind ik. Lukt het om de mouwen schoon te houden? Ik zou binnen de korste keren saus-en inktvlekken hebben, denk ik, maar het staat echt super tof!
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron