Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Paasweekend

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 29 Mrt 2018 22:28

Re: Paasweekend

Haha, zo leuk Cotton! Gefeliciteerd, hopelijk gaat alles goed met jullie!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem243

Bericht 29 Mrt 2018 22:37

Re: Paasweekend

Marin schreef:Hee Sookie, ik heb ook allang niets meer van jou gehoord. Hoe gaat het met jou en kleine L?


Goed hoor! Maar erg druk met peuter + baby en gebrek aan slaap (en dus savonds al tegelijk met peuter op bed meestal) dus vandaar niet zulke uitgebreide reacties de laatste tijd ;) Moet nog een keer achter de laptop om te updaten in het wintermama topic, haha.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 30 Mrt 2018 00:25

Re: Paasweekend

Gefeliciteerd cotton!

Ik ben morgen vrij, vriend ook. We willen morgen hout gaan uitzoeken voor onze nieuwe eettafel. Vriend gaat deze zelf maken. In de avond gaan we eten en borrelen met vrienden.

Zaterdag: moet ik gewoon werken van 10.30 tot 21.30 uur, daarna een feest bij vrienden.

Zondag: vrije dag, en nog heerlijk helemaal geen plannen!

Maandag: werken van 10.30 tot 21 uur. Verder geen plannen.
<<

Anoniem245

Bericht 30 Mrt 2018 07:06

Re: Paasweekend

Gefeliciteerd Cotton!

Vandaag moet ik werken en vanavond even repetitie geven, daarna lekker op de bank.
Morgen beetje uitslapen, het bos in en boodschappen halen.
Zondag zouden we naar mijn tante gaan maar dat gaat niet door (Oh het gaat wel door ineens ) dus ik maak lekker een paasontbijt en verder heb ik nog geen idee. Maandagochtend hebben we repetitie met de vereniging en verder ook lekker niksen. In de avond komen mijn ouders eten.
Laatst gewijzigd door Anoniem245 op 31 Mrt 2018 19:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 30 Mrt 2018 07:16

Re: Paasweekend

Jaaa Cotton zo heerlijk dat ze er is :heart: heerlijk van genieten.

Wij vieren dit weekend onze derde trouwdag. D. gaat zaterdag uit logeren en mijn man en ik gaan lekker samen uit eten. Zondagochtend hebben we een brunch bij mijn ouders en ‘s avonds eten we bij m’n schoonouders. Tweede paasdag gaan we naar Bazinga. Leuke dingen!

♥♥
<<

Anoniem316

Bericht 30 Mrt 2018 07:23

Re: Paasweekend

Gefeliciteerd Cotton!!

Hier niks bijzonders op de planning. Ik ben vandaag vrij maar mijn man niet. Zaterdag gaan we uit eten, zondag brunchen en maandag is nog open. Wel lekker zo'n weekend met weinig!
<<

Anoniem231

Bericht 30 Mrt 2018 07:28

Re: Paasweekend

Gefeliciteerd! Alles goed met jullie?

Ik heb nergens zin in dit weekend. Gaan paaseieren zoeken bij mijn ouders. Schoonouders willen weer dineren zoals met kerst maar wij doen niet mee. Wij vinden het onzin en met kerst was het al niet gezellig. 1x in het jaar is voor ons meer dan genoeg!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Mrt 2018 08:03

Re: Paasweekend

Sookie schreef:
Marin schreef:Hee Sookie, ik heb ook allang niets meer van jou gehoord. Hoe gaat het met jou en kleine L?


Goed hoor! Maar erg druk met peuter + baby en gebrek aan slaap (en dus savonds al tegelijk met peuter op bed meestal) dus vandaar niet zulke uitgebreide reacties de laatste tijd ;) Moet nog een keer achter de laptop om te updaten in het wintermama topic, haha.


Snap ik Sookie! Maar fijn dat het goed gaat, dat is het belangrijkste.
Let's discover the world together.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 30 Mrt 2018 08:09

Re: Paasweekend

Gefeliciteerd Cotton!
Marin, O. alweer bijna 1! Veel plezier dit weekend :)

Wij gaan straks richting Bollo, hehe. T. is al de hele week aan het aftellen. Gaan met mijn schoonouders en zwager een lang weekend naar het Land van Bartje :yes:
<<

Anoniem248

Bericht 30 Mrt 2018 08:14

Re: Paasweekend

Ik heb 5 dagen weekend :) Gisteren al een dagje naar Amsterdam geweest met Sjaantje (ook hier van het forum, is niet actief meer). Vandaag geen plannen, morgen in elk geval even naar se sportschool en in de avond uit eten om te vieren dat m’n vriend klaar is met zn opleiding. En zondag willen we ook samen even ergens heen, afhankelijk van wat het weer doet. Waarschijnlijk gaan we naar de Amsterdamse Waterleidingduinen. En 2e paasdag moet m’n vriend werken en ga ik denk ik gewoon maar aan de slag in huis.
<<

Anoniem248

Bericht 30 Mrt 2018 08:15

Re: Paasweekend

Ohh en Cotton, gefeliciteerd!! Zo grappig, Sjaantje en ik hadden het gisteren nog over jou, dat je hier kwam als zo’n jong meisje en nu gewoon al bijna zou bevallen. Of misschien was je op dat punt zelfs al bevalen, haha.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 30 Mrt 2018 08:24

Re: Paasweekend

Veel plezier bij alles wat jullie gaan doen!

Mijn man komt vanmiddag thuis na een weekje wintersport :love: . Dus wij gaan lekker genieten als gezin, zonder vaststaande plannen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Mrt 2018 08:28

Re: Paasweekend

Lekker Lady, geniet ervan.

Maple, leuk dat je nog steeds contact met haar hebt. En lekker wandelen hier in de buurt!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem306

Bericht 30 Mrt 2018 09:00

Re: Paasweekend

Gefeliciteerd Cotton.

Vandaag gaan de kinderen naar mijn schoonmoeder, lekker 2 nachtjes logeren. Zaterdag gaan we aan de slag in de voortuin. Daarna naar de film en 's avonds uiteten. Zondag ga ik werken en na het werk gaan we naar mijn schoonmoeder. We gaan daar eten. Maandag moet ik ook werken en heb ik oproepdienst, dus voor dan hebben we niks gepland.
<<

Anoniem244

Bericht 30 Mrt 2018 09:08

Re: Paasweekend

Gefeliciteerd Cotton

Vanavond uit eten met vriendinnen
Morgen overdag niks bijzonders en s avonds tapasavond met film
Zondag overdag bij goed weer naar het bos en s avonds paasvuur
Maandag met vriend en zijn kinderen en m’n zusje zwager en neefje brunch bij mijn ouders en daarna kinderboerderij en pannenkoek eten bij de schaapskooi
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 30 Mrt 2018 09:34

Re: Paasweekend

Gefeliciteerd Cotton!!

Wij gaan vanavond met vrienden naar een indoor foodfestival. Dat is hier in de buurt altijd met Pasen en we gaan er al die tijd al naartoe. Beetje onze traditie. ik probeer Carra nog zover te krijgen dat ze meekomt.. (hint)

Morgen gaan we uitslapen en ik heb onwijs veel behoefte aan knuffels en liefde van mijn vriend. Pas later zullen we richting het zuiden gaan voor een lang weekend familie. Zondag gaan we paasontbijten en daarna heeft mijn moeder een activiteit geregeld, daarna luxe uiteten. Maandag zullen we ook weer uitgebreid ontbijten en daarna willen mijn moeder en ik nog even winkelen in Maastricht. Pas later op de dag zullen we dan weer naar huis gaan.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 30 Mrt 2018 09:46

Re: Paasweekend

Gefeliciteerd Cotton!

Ik ben zondag vrij en de rest van het weekend moet ik werken. Wat we zondag gaan doen weet ik nog niet.
10.04.17
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 30 Mrt 2018 09:53

Re: Paasweekend

Cotton gefeliciteerd!

Vanmiddag ga ik nog een paar uur werken en morgen misschien ook, ligt eraan of mijn vriend morgen werkt. Verder een beetje rommelen in het huishouden en lekker lezen.
Zondag eten we met de schoonfamilie en maandag met mijn familie.

Fijn weekend allemaal!
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 30 Mrt 2018 12:07

Re: Paasweekend

Gefeliciteerd cotton! Heerlijke dagen in t vooruitzicht dan!

Wij vertrekken voor een familieweekend straks. We gaan vooral relaxen lekker naar buiten en misschien dagje beeksebergen
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 31 Mrt 2018 13:08

Re: Paasweekend

Maple schreef:Ik heb 5 dagen weekend :) Gisteren al een dagje naar Amsterdam geweest met Sjaantje (ook hier van het forum, is niet actief meer).


Zal ik me dan maar weer eens melden hier?
Ik vond het een superleuke dag, Maple! Wel een beetje bizar met alles wat er gebeurde hahaha :smile:
Stroomstoring in het Rijks waardoor de zalen ontruimd werden en wij eruit gebonjourd werden, lift die kapot ging vlak nadat wij erin naar boven waren geweest, liftmonteur die onze grapjes niet kon waarderen, rolstoel-oprijplaat voor de rondvaartboot die in de gracht donderde vlak nadat wij erop hadden gestaan, de deur bij de Mac die steeds weer open bleef staan omdat de medewerker niet begreep wat je bedoelde... ben ik nog iets vergeten??
Volgens mij vond Amsterdam ons niet zo'n goeie combi!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 31 Mrt 2018 16:22

Re: Paasweekend

Bliss schreef:@ Salome: ja volgens mij daar idd!


Lekker!
2016
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 31 Mrt 2018 21:29

Re: Paasweekend

Morgen lekker even geen plannen, ook fijn!
Maandag gaan we naar de AH buitendag, kalfjes knuffelen en zo :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 01 Apr 2018 00:33

Re: Paasweekend

Gefeliciteerd met O z'n 1e verjaardag Marin. Maak er een leuke dag van met elkaar.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Apr 2018 09:58

Re: Paasweekend

Salome schreef:
Bliss schreef:@ Salome: ja volgens mij daar idd!


Lekker!


Ja het was zeker lekker!
❤ 7 juni 2018
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 11:32

Bericht 01 Apr 2018 10:21

Re: Paasweekend

Ik ben helemaal alleen haha. Mijn vriend zit voor werk 10 dagen in Israël. Kindjes bij hun vader en Mn ouders op vakantie. Wel lekker rustig even eigenljjk. Lig nu in bed met een boek en een paas ontbijtje. Hoe lang heb ik dat al niet meer kunnen doen? Zalig
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers