Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeautip?

<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 07 Nov 2013 12:50

Cadeautip?

Ik weet niet of het hier goed staat...
Een goede vriendin van mij heeft pas een master behaald en nu wil ik haar een cadeau geven. De meeste mensen zullen wel met bloemen aan komen, daarom wilde ik bekijken of ik ook iets anders leuks kan bedenken.

Hebben jullie nog tips voor een leuk cadeau rond de 15 tot 20 euro?
Ik dacht aan een 'mandje' met relax en verwenproducten, zoals gezichtsmaskertjes, bodylotion, nagellak, een tijdschrift, chocolade, etc. omdat ze nu meer tijd voor zichzelf heeft en niet meer aan de studie hoeft te denken. Maar wat zou ik daar nog meer bij kunnen doen? Of weten jullie iets anders leuks?
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Burgemeester Bo

Bericht 07 Nov 2013 13:07

Re: Cadeautip?

Ik heb hem voor je in Algemeen gezet. Daar plaatsen we in principe alle cadeautopics!
<<

Anoniem185

Bericht 07 Nov 2013 13:12

Re: Cadeautip?

Ik zou haar mee nemen om te gaan high tea'en!
<<

anoniem213

Bericht 07 Nov 2013 13:16

Re: Cadeautip?

Ik heb laatst twee afgestudeerde vriendinnen allebei een high wine cadeau gedaan om te proosten op het afstuderen.

Voor mijn vriend heb ik laatst een fles goede prosecco gekocht toen hij geslaagd was voor zijn rijbewijs. Dat vind ik ook wel feestelijk.

Een mooi sieraad is ook leuk vind ik, maar dan moet je wel de smaak kennen. Ik vind zilveren oorbellen zelf heel mooi en die kun je ook nog wel voor een redelijk bedrag krijgen. Dat is dan tijdloos en echt een aandenken aan je afstuderen.

Ik ken ook een vriendinnengroep waar ze je met je afstuderen een mooie karaf cadeau doen met daarin je naam gegraveerd en dan mooie glazen erbij.

Maar zo'n verwenpakketje vind ik ook heel leuk. Misschien een tof idee om er dan een foto van jullie bij te doen van in de tijd dat ze studeerde en dat dan in een mooi lijstje.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 07 Nov 2013 13:29

Re: Cadeautip?

Burgemeester Bo schreef:Ik heb hem voor je in Algemeen gezet. Daar plaatsen we in principe alle cadeautopics!


Ah oké, bedankt!
A 06-11-2017
M 23-03-2020

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]