Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #4

<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 22 Mrt 2018 07:37

Re: Datetopic #4

Ik zou het gewoon out in the open gooien! Jullie vinden elkaar leuk, hebben serieuze intenties, en gaan met elkaar naar huis. Big deal!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 22 Mrt 2018 10:30

Re: Datetopic #4

Dat gaat ook niet Rose, onze woonplaatsen liggen totaal de andere kant op.

Haha Carra, zo simpel moet het eigenlijk gewoon zijn ja. We zijn collega's, vandaar dat ik eerst rustig wil uitzoeken wat we zelf precies willen voordat heel het bedrijf het weet. Dan wordt het meteen zo definitief.

Gisteren zijn we samen gaan lunchen en hebben het er even over gehad, hij vindt het prima als iedereen het weet. Ik moet er ook niet een al te big deal van maken inderdaad. We kwamen gisteren ook bekende tegen in de kringloop en toen grapte ik dat we ons huis aan het inrichten zijn. Kreeg ik daarna een appje van die vriend: wow, ik wist niet dat het al zo serieus was, super leuk voor jullie! :laughcry:
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 22 Mrt 2018 10:49

Re: Datetopic #4

Vet leuk dat jullie samen naar de kringloop gaan! :heart:

Oh ja als je collega’s bent snap ik je voorzichtigheid wel. Maar alsnog denk ik dat het tussen jullie al best definitief is. Ik vind het een heel goed teken dat het wat hem betreft geen geheim hoeft te blijven.
Heel leuk voor je Toet!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 22 Mrt 2018 21:54

Re: Datetopic #4

Ja ik vind het ook heel erg leuk! We zijn wel heel benieuwd naar de reacties van onze collega's. Al is het ook wel heel grappig nu nog niemand het weet :^^:
<<

Anoniem271

Bericht 23 Mrt 2018 13:16

Re: Datetopic #4

Wat leuk Toet, klinkt heel fijn allemaal!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 23 Mrt 2018 13:48

Re: Datetopic #4

Superleuk Toet!! Klinkt alsof het allemaal wel goed komt :)
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 26 Mrt 2018 14:21

Re: Datetopic #4

Leuk Toet!

Ik kom ook meeschrijven! Ik heb aanstaande woensdag een date. Ben heel benieuwd, vind het nog wel wat eng hoor.
Ik heb een hele tijd terug ook een date gehad via Tinder maar toen was ik er eigenlijk nog niet echt aan toe. Het was best gezellig maar ik had de hele tijd het gevoel van wat doe ik hier nu eigenlijk? En de klik was er vanuit mijn kant ook niet helemaal.
Maar nu een nieuwe match en we zijn nu ruim een week flink aan het appen dus even kijken of het in het echt ook zo goed klikt!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Mrt 2018 14:27

Re: Datetopic #4

Leuk Toet. Je kan dit topic wel verlaten :p. Als je maar updates blijft geven.

Spannend Milady. Veel plezier alvast.

Hier is het eigenlijk vooral saai. Ik ben druk met studie (tentamens komen er weer aan). En de mannen op Tinder vallen een beetje tegen de laatste tijd. Plus bij Paiq heb ik ook niet zo heel veel leuke contacten. Eens kijken waar ik de kerels nu tegen kan gaan komen. Ik moet toch mijn horizon verbreden denk ik zo een beetje.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 26 Mrt 2018 16:12

Re: Datetopic #4

Haha nee ik kan dit topic nog niet verlaten! We zijn nog steeds gewoon datende en ik zie daar op korte termijn nog geen verandering in komen. We hebben het er toevallig afgelopen zaterdag over gehad en we staan er hetzelfde in. We vinden elkaar heel erg leuk/zijn verliefd maar we hoeven er nog geen label op te plakken. Ik weet oprecht nog niet of ik een relatie (met hem) wil.
Verder hebben we weer een heel leuk weekend gehad. Zaterdagavond zijn we uit eten geweest en ik wou daarna naar een feestje met vrienden maar ik wist natuurlijk niet wat hij daarvan zou vinden. Vond ie super leuk dus hij is meegegaan. Gisteren gewoon een lekker relaxte zondag gehad en aan het eind van de middag is hij weer naar huis gegaan. Nu zie ik hem overmorgen alweer.. En vrijdag én zaterdag! Hoera!

Leuk Milady! Tinderdates zijn altijd spannend, goed dat jullie zo snel afspreken want dan weet je inderdaad meteen of het iets is. Wat gaan jullie doen?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 27 Mrt 2018 07:12

Re: Datetopic #4

Hee wat spannend Milady! Ga je een drankje doen? Komt vast goed! Ik probeer er altijd voor te zorgen dat we aan de bar zitten of in ieder geval naast elkaar, tegenover elkaar kan soms een beetje ongemakkelijk zijn.

SO, heb je happn ook? Die is ook wel lekker low key!

Klinkt leuk allemaal Toet! Fijn dat jullie elkaar zo vaak zien!
Laatst gewijzigd door Feline op 03 Apr 2018 20:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 27 Mrt 2018 08:11

Re: Datetopic #4

Dé Amerikaan? Die in Duitsland zit?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 27 Mrt 2018 08:36

Re: Datetopic #4

Nee, dan had het er in capslock gestaan ;) Zal ‘m trouwens even appen om te kijken of het gelukt is met z’n baan! Deze van donderdag komt van de westkust, mijn bbb (bierbrouwerijbuddy)
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 28 Mrt 2018 07:55

Re: Datetopic #4

Leuke verhalen, dames!

Milady, veel plezier vanavond bij je date! Hoop dat je het fijn gaat hebben.
Toet, jij bent ook lekker bezig zo. Heel veel ontdekkingsplezier samen.
Feline, ook nog steeds lekker bezig haha. Hoop voor je dat er een keer eentje blijft plakken waar je het heel gezellig en leuk mee blijft hebben.
SO, jammer dat het allemaal een beetje tegenvalt de laatste tijd. Maar hopelijk komt die man opeens, zonder dat je daar heel druk mee bezig bent.

Ik kan dit topic inmiddels wel verlaten! Wij hebben het nog steeds super leuk met elkaar, heel erg fijn en gezellig.
Afgelopen weekend heb ik zijn ouders en broertje ontmoet, en dat was leuk. We maken veel tijd voor elkaar vrij en zijn geregeld samen, heel erg leuk.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 28 Mrt 2018 15:16

Re: Datetopic #4

Veel plezier MiLady!

Winegum, wat een leuke update! Gefeliciteerd! Heel veel geluk samen! Ik las trouwens ‘en zijn samen heel erg leuk’ haha.
Laatst gewijzigd door Feline op 03 Apr 2018 20:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 29 Mrt 2018 10:21

Re: Datetopic #4

MiLady, hoe was het? :)
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 29 Mrt 2018 10:28

Re: Datetopic #4

Wat leuk Winegum! Heel veel geluk samen!

En wat leuk Feline, ik ben benieuwd waar hij je mee naar toe neemt!

Hier was de date heel erg geslaagd en voor herhaling vatbaar!
We hebben eerst een stuk gewandeld, door de regen dus lekker knus onder de paraplu haha. En daarna zijn we wat gaan drinken in een café.
Het kriebelt lekker dus ik kijk erg uit naar de volgende date. :-)
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 29 Mrt 2018 12:18

Re: Datetopic #4

Wat leuk Milady!! Klinkt heel romantisch haha. Fijn dat er in het echt ook zo’n klik is! Heeft hij ook kinderen?
Laatst gewijzigd door Feline op 03 Apr 2018 20:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 30 Mrt 2018 09:54

Re: Datetopic #4

Aaahhh! Ik heb zo’n fantastische avond gehad! Heb me nog nooit zo vrouwelijk gevoeld geloof ik.. ik weet even het juiste woord niet te vinden maar die Amerikaanse galantheid is zó nieuw voor mij! Voelt enorm respectvol!
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 30 Mrt 2018 16:29

Re: Datetopic #4

haha kandidaat-verkering of niet, Feline?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 30 Mrt 2018 16:38

Re: Datetopic #4

Nee! Hij woont in Amerika. Meer goede vrienden gok ik :) Zie ‘m maandag weer en dan is ie pas weer terug in juli.
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 02 Apr 2018 11:51

Re: Datetopic #4

Ik baal echt :nopompom:
Vorig jaar is er een nieuwe collega gekomen en in het begin vond ik hem niet zo, gewoon niet mijn type dacht ik.
We leerden elkaar beter kennen, sinds januari ongeveer spraken we elkaar opeens elke dag via Whatsapp. Op werk niet heel veel ofzo, ook al zitten we op dezelfde kamer.
Toen een paar keer gedate, en we klikten gewoon heel goed. En vorige week opeens dat hij toch niet verder wil, omdat hij gevoel mist.
Had het echt niet zien aankomen.
Collegas weten van niks, ik wilde dat ook niet, omdat ik hem beter wilde leren kennen zonder bemoeienis van anderen.
Lastige vind ik nu wel dat ik hem dus elke dag blijf zien..
<<

Anoniem232

Bericht 02 Apr 2018 13:52

Re: Datetopic #4

Ah Libelle dat is wel echt rot, dan word je er elke dag mee geconfronteerd.
Ik hoop dat je 'n manier vindt om toch prettig te kunnen werken!
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:59

Bericht 02 Apr 2018 15:38

Re: Datetopic #4

Hoi,

Even snel een vraagje over Happn. (beetje onnodig om daar een heel topic over te openen)
Ik zit net te kijken wie ik vandaag allemaal ben "tegen gekomen".
Nu heb ik vanmorgen met heel wat personen blijkbaar het pad gekruist ergens in Breda.

Alleen ben ik al in tijden niet meer in Breda geweest.
Ik woon vlak bij Eindhoven en ben vanmorgen juist in Limburg geweest, dus totaal de andere kant op.

Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Vind het erg vreemd.
Heb voor de zekerheid maar meteen mijn wachtwoord van FB hiervoor gewijzigd.

Thannks!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 03 Apr 2018 13:32

Re: Datetopic #4

Oh wat balen Libelle! Maf hè hoe jij het dan compleet anders kunt voelen. Hoe was het op werk vandaag? Lukt het je een beetje om ‘normaal’ tegen ‘m te doen?

SoCali, ik heb dat geloof ik nog niet eerder gehad. Wel vreemd! Verstandig dat je je wachtwoord hebt veranderd.

Ik heb gisteravond weer een supergezellige avond gehad met Amerikaan en zijn vrienden. Het zou allemaal behoorlijk perfect zijn als we daadwerkelijk zouden daten haha. Zie ‘m einde van de week nog even en dan vliegt ie weer terug.
Kreeg net wel totaal onverwachts een berichtje van date van vorige week, 3 dagen niet gesproken maar hij vraagt net of ik deze week nog tijd heb om af te spreken. Wel gezellig :)
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:30

Bericht 03 Apr 2018 18:38

Re: Datetopic #4

Wat zou jij meenemen naar een man waar je gezellig mee appt.
Volgende week hebben we afgesproken bij hem thuis om wat te eten/drinken.
Ik ben het na 20 jaar relatie echt verleerd :face:

Voel me echt een broekie hier in :cry:
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers