Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Netflix

<<

Anoniem245

Bericht 28 Mrt 2018 10:55

Re: Netflix

Ik vond hem echt fantastisch juist! Ik heb wel Nederlandse ondertiteling erbij aan gezet.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 30 Mrt 2018 12:40

Re: Netflix

Ik vond hem ook heel goed en spannend! Heb The Sinner zelf niet gezien (staat nog steeds niet op de Belgische Netflix :().

Zelf ben ik nu bezig met Timeless, wat een toffe serie!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 01 Apr 2018 11:32

Re: Netflix

Wij hebben gisteren de laatste aflevering van Tabula Rasa bekeken. Nu zijn we sowieso dol op Vlaamse series in dit genre, maar ik vond het een toffe serie. Zeker niet langdradig of voorspellend. Iedere aflevering gaf nieuwe informatie, een andere invalshoek. Het was net een puzzel, wat dat betreft. Aanrader!
<<

Brooke

Bericht 01 Apr 2018 11:43

Re: Netflix

Skyler schreef:Wij hebben gisteren de laatste aflevering van Tabula Rasa bekeken. Nu zijn we sowieso dol op Vlaamse series in dit genre, maar ik vond het een toffe serie. Zeker niet langdradig of voorspellend. Iedere aflevering gaf nieuwe informatie, een andere invalshoek. Het was net een puzzel, wat dat betreft. Aanrader!


Ja goede serie! Ga straks de laatste aflevering kijken. Ben heel benieuwd!
<<

Anoniem301

Bericht 01 Apr 2018 19:56

Re: Netflix

Haha ok ok dan ben ik blijkbaar de enige met die mening.
<<

Anoniem250

Bericht 01 Apr 2018 20:39

Re: Netflix

Ik ben opnieuw call the midwife aan het kijken. Heerlijke serie vind ik dat. Ik overweeg het boek te kopen. Ik heb nog geen Spaanse serie gezien. Wel geprobeerd, maar ze schreeuwen zo. En Netflix is mijn rustmoment. Misschien toch even doorzetten? Ik vind tabula rasa ook wel goed. Maar ik kan er niet teveel achter elkaar van zien, want dan slaap ik niet goed.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 01 Apr 2018 21:10

Re: Netflix

Carrie, geeft toch niks. Zullen er vast nog wel zijn met dezelfde mening en anders zou het ook maar saai zijn :smile:

HG, welke Spaanse serie heb je geprobeerd te kijken? Ik vond La Chicas del Cable, Gran Hotel en La Casa de Papel echt super. Ben sindsdien ook wel fan van Spaanse series.
Call the Midwife vind ik ook heel goed!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 03 Apr 2018 23:05

Re: Netflix

Ava schreef:Heeft er iemand Bates Motel gezien? Ik heb net aflevering 1 gezien en het lijkt me wel wat!



Ja ik! Zeker een aanrader! Wij zijn echt door de 4 seizoenen heengevlogen, alleen het 5e seizoen ontbreekt nog op netflix, geen idee wanneer die gaat komen
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 04 Apr 2018 17:57

Re: Netflix

Een tijd geleden was er een aankondiging van een serie over een meisje dat terminaal ziek denkt te zijn en dan te horen krijgt dat ze blijft leven. Life Sentence of zoiets. Dat is nu al aardig lang geleden en ik heb er nooit meer iets over gehoord. Weten jullie daar iets van, is die serie gecanceld of zo? Ik was er namelijk zo nieuwsgierig naar.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem253

Bericht 06 Apr 2018 10:39

Re: Netflix

Vandaag komt het 2e seizoen van la casa del papel op netflix... spannend!
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 06 Apr 2018 11:31

Re: Netflix

Champagne schreef:Vandaag komt het 2e seizoen van la casa del papel op netflix... spannend!


Yessss, hij staat er al op :banaan: 9 afleveringen:)
Wat als het lukt
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Apr 2018 11:35

Re: Netflix

Pannetoet schreef:
Champagne schreef:Vandaag komt het 2e seizoen van la casa del papel op netflix... spannend!


Yessss, hij staat er al op :banaan: 9 afleveringen:)


Ja hier ga ik vandaag ook aan beginnen!
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Apr 2018 20:06

Re: Netflix

Vanaf het begin van de serie doet de hoofdrolspeelster van La casa de papel me al ontzettend aan Robin Sparkles denken trouwens, de donkere versie dan. Ziet iemand wat ik bedoel?

Afbeelding
Afbeelding
❤ 7 juni 2018
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 06 Apr 2018 20:38

Re: Netflix

JaneDoe schreef:
Ava schreef:Heeft er iemand Bates Motel gezien? Ik heb net aflevering 1 gezien en het lijkt me wel wat!



Ja ik! Zeker een aanrader! Wij zijn echt door de 4 seizoenen heengevlogen, alleen het 5e seizoen ontbreekt nog op netflix, geen idee wanneer die gaat komen


Ik kijk de serie ook! Ben net begonnen met seizoen 3! Aanrader idd
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem294

Bericht 07 Apr 2018 16:32

Re: Netflix

Dat had/heb ik ook Bliss!
<<

Anoniem304

Bericht 07 Apr 2018 19:50

Re: Netflix

mida4you schreef:
JaneDoe schreef:
Ava schreef:Heeft er iemand Bates Motel gezien? Ik heb net aflevering 1 gezien en het lijkt me wel wat!



Ja ik! Zeker een aanrader! Wij zijn echt door de 4 seizoenen heengevlogen, alleen het 5e seizoen ontbreekt nog op netflix, geen idee wanneer die gaat komen


Ik kijk de serie ook! Ben net begonnen met seizoen 3! Aanrader idd

Bates Motel is inderdaad een erg goede serie. En hoe verder je kijkt hoe zieker het wordt.
<<

Anoniem313

Bericht 08 Apr 2018 10:57

Re: Netflix

Ik kijk nu Trump: an American Dream, en The Royal House of Windsors. Beide zijn documentaires en erg interessant. Met mijn vriend kijk ik het tweede seizoen van the Crown, dat vind ik echt veel leuker dan het eerste!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 08 Apr 2018 15:06

Re: Netflix

Bliss, nu je het zegt zie ik het ook. Leuk!

Ik heb vorige week Timeless afgekeken, zo benieuwd naar het volgende seizoen. Ik ben erna begonnen met het tweede seizoen van La Casa de Papel.

Bates Motel ben ik ook benieuwd naar en die documentaires die jij noemt ook, Caulfield. The Crown was ik mee bezig, maar had niet het gevoel dat ik het achter elkaar wilde blijven kijken dus heb het een beetje links laten liggen maar het tweede seizoen is dus veel leuker? Ben benieuwd dan, binnenkort verder kijken :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem271

Bericht 08 Apr 2018 18:11

Re: Netflix

Is het niet storend dat La casa de papel Spaans is?
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 08 Apr 2018 19:46

Re: Netflix

Ik heb net de film ‘my girl’ gekeken. Zo’n film waarvan je 100x denkt ‘ik zet ‘m af’ en dan toch doorkijken omdat je stiekem wel wilt weten hoe het afloopt. En dat valt altijd tegen. Maar goed, geen aanrader dus.

Toen kreeg ik als suggestie ‘Tallulah’, over een jonge zwerfster die een verwaarloosde baby ontvoert. Lijkt me erg goed!
Laatst gewijzigd door MissBitchy op 09 Apr 2018 06:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 08 Apr 2018 20:01

Re: Netflix

Ise schreef:Is het niet storend dat La casa de papel Spaans is?


Ik vind van niet, zolang er ondertiteling is :wink: Maar ik kan wel begrijpen dat het voor sommige mensen wel een aanpassing is van Engels/Nederlands naar een Spaanse of anderstalige serie en dat niet iedereen er aan kan wennen. Ik heb hiervoor ook La Chicas del Cable en Gran Hotel gezien, ook beide Spaans en vond het ook niet storend.

Gister trouwens de film Annihilation gezien, vond hem wat tegenvallen.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 10 Apr 2018 08:32

Re: Netflix

Ise schreef:Is het niet storend dat La casa de papel Spaans is?


Het is wennen omdat je over het algemeen Engels gewend bent, en dat ook wel aardig kan verstaan. Maar het is absoluut niet storend :) Het is echt een hele vette serie!

@ Bliss: Mijn god inderdaad zeg! Ik vond haar al zo bekend voorkomen maar nu weet ik dat ze heel erg lijkt op die vrouw haha
Wat als het lukt
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 10 Apr 2018 08:54

Re: Netflix

O, My Girl, dat is echt dé film uit mijn jeugd. Een van de weinige films waar ik bij heb gehuild toen ik 'm voor het eerst zag. Heb hem wel duizend keer bekeken op de crappy videoband die ik ervan had, tot ik hem uiteindelijk op DVD heb gekocht. Wel een aanrader dus wat mij betreft. Er is ook nog een My Girl 2, maar die is hier nooit in de bioscoop geweest, dus die komt mogelijk ook niet op Netflix.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 10 Apr 2018 10:15

Re: Netflix

Susan schreef:Een tijd geleden was er een aankondiging van een serie over een meisje dat terminaal ziek denkt te zijn en dan te horen krijgt dat ze blijft leven. Life Sentence of zoiets. Dat is nu al aardig lang geleden en ik heb er nooit meer iets over gehoord. Weten jullie daar iets van, is die serie gecanceld of zo? Ik was er namelijk zo nieuwsgierig naar.


De releasedatum in Amerika was 7 maart 2018: http://www.imdb.com/title/tt6088922/

Ben ook wel benieuwd naar de serie, had er nog niet van gehoord.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem232

Bericht 10 Apr 2018 11:01

Re: Netflix

Bliss schreef:Vanaf het begin van de serie doet de hoofdrolspeelster van La casa de papel me al ontzettend aan Robin Sparkles denken trouwens, de donkere versie dan. Ziet iemand wat ik bedoel?

Afbeelding
Afbeelding


Wat grappig! Ik zie 't zelf totaal niet, maar ik vind 't 'n mooie vrouw dus ik vind 't wel 'n compliment!
Ik zit nu met wat collega's en daarbij zijn de meningen verdeeld haha.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers