Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


8 jaar lange nasleep

<<

Anoniem306

Bericht 18 Mrt 2018 18:12

Re: 8 jaar lange nasleep

Wat fijn dat het zo goed gaat. En gefeliciteerd met je nieuwe baan.
<<

Anoniem242

Bericht 19 Mrt 2018 09:26

Re: 8 jaar lange nasleep

Dank jullie wel :heart: Ik ben zo blij als het moment aanbreekt dat ik de grote doos met wond materiaal de deur uit kan doen. Symbolische afsluiting van deze nare periode.
<<

Anoniem284

Bericht 19 Mrt 2018 15:08

Re: 8 jaar lange nasleep

Wat een fijne update!
<<

Anoniem242

Bericht 26 Mrt 2018 11:10

Re: 8 jaar lange nasleep

Inmiddels weer 2 weekjes verder en vandaag op consult bij de wond verpleegkundige geweest. En nog meer blij! Het is echt het aller laatste stukje huid wat er nog over heen moet groeien. Het is enkel nog wat geschaafd. Ze was trots en blij en ik heb serieus gehuild van geluk. Dit doet zoveel met me. Als ik terug kijk naar de afgelopen 5 maanden.
Ik ben door gegaan maar mijn leven heeft eigenlijk even stil gestaan. Van binnen hield ik mij zo ontzettend sterk en ondertussen ging ik er aan onderdoor.

Over een maand terug om alles af te sluiten. Eindelijk afsluiten. Nu langzaam weer vertrouwen terug krijgen. :heart:
Bedankt dat ik hier mocht spuien, dat jullie luisterden (lezen) jullie bemoedigende woorden. Heel erg fijn.
<<

Anoniem284

Bericht 26 Mrt 2018 13:01

Re: 8 jaar lange nasleep

Super fijn weer!
<<

Anoniem278

Bericht 26 Mrt 2018 13:57

Re: 8 jaar lange nasleep

Wat een positieve update! :hug:
<<

Blue

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 18 Apr 2014 09:04

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 26 Mrt 2018 18:44

Re: 8 jaar lange nasleep

Wat een fijne update!
<<

Anoniem242

Bericht 11 Jul 2018 18:36

Re: 8 jaar lange nasleep

Ik dacht dat het wel weer eens tijd werd voor een update. Er is in de tussentijd weer erg veel gebeurd.
Op werk gebied heb ik momenteel een fijne baan. Inmiddels zit ik in de Flexpool. Ik ben ook intussen weer afgewezen geworden voor de oncologie wegens mijn ziekmeldingen in het verleden. Ze kennen mij daar uiteraard. Dit is nu echt een persoonlijk iets gaan voelen en zodoende heb ik ook een gesprek aan gevraagd omdat ik puur voor mijn eigen gevoel, mijn naam wil zuiveren. Ik wil gewoon niet langer meer dat meisje zijn met die stempel. Of het mij wat brengt? geen idee maar ik moet dit doen om ook een stukje psyche af te sluiten. Keer op keer afgewezen worden met die reden doet echt pijn.

Lichamelijk gaat het steeds beter. De wond is volledig genezen. Maar van binnen is het wel nog een puinhoop. Veel pijn bij het litteken gebied. En helaas ook weer een pap 3a te pakken. Ik heb nu ook sinds 2014 pap 3a zonder dat men ingrijpt.
Het is echt om moedeloos van te worden. Ik ben via de gynaecologie doorverwezen naar de interne. Dit op ons aandringen omdat zowel mijn vriend als ik er sterk van overtuigd zijn dat het aan mijn afweer/immuun systeem ligt. Ik heb een dieper liggende oorzaak wat voor deze samenloop van problematieken zorgt en niemand kijkt zo ver. Iedereen kijkt puur naar zijn eigen vakgebied en lossen vooralsnog enkel dat probleem voor tijdelijk op.

Het blijft namelijk apart dat ik elke keer een abces kreeg tijdens mijn piek van de hooikoorts. Het moment dat mijn hele afweer op hol sloeg. Plus alle andere klachten wat ik heb wat gewoon niet te verklaren zijn.
Ik heb inmiddels een uitgebreide bloedtest gehad en alles was goed. Enkel het IGE moest nog bekeken worden. Echter de arts verwachte geen gekke dingen en stuurde mij ook door naar een reumatoloog. Want ja ik heb opstart problemen, ben vaste klant bij de fysio en osteopaat en heb klachten die door hem omschreven worden als stress. Oftewel het zit tussen mijn oren. Dat blijkt toch altijd de makkelijkste weg te zijn.
Tot nu net, ik werd gebeld door de arts. Mijn IGE waarde was bekend. En daar waar hij eerst ervan overtuigd was dat er niks aan de hand was, nam hij nu alles terug. Mijn IGE is namelijk belachelijk verhoogd. Dusdanig hoog dat hij ervan schrok en opeens toch moest handelen. Zeker gezien mijn voorgeschiedenis.
Ik mag mij nu weer gaan melden in het academisch ziekenhuis bij een endocrinoloog. Iets wat mijn vriend al 1,5 jaar aan het roepen is.

Ik heb nu inmiddels 4 ziekenhuizen gehad. Ik ben toe om dit alles te gaan afsluiten. Om het boek dicht te gaan gooien. Ik ga er emotioneel ook echt aan onderdoor.
Na mijn vakantie staat weer een nieuw uitstrijkje te wachten. En als die wederom afwijkend is, staat er ook een nieuwe operatie op het programma. Maar ik begin steeds meer erin te geloven dat het niks met hpv te maken heeft maar met het hele afweer probleem. Nu alleen de artsen nog zo slim krijgen.

So far so good......
To be continued
<<

Anoniem315

Bericht 11 Jul 2018 19:54

Re: 8 jaar lange nasleep

Jeetje, wat je zegt klinkt heel logisch. Wat raar en naar dat ze niet zo ver kijken.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11487

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 11 Jul 2018 20:05

Re: 8 jaar lange nasleep

Wat een heftige update, wel ‘fijn’ dat je nu een verwijzing hebt naar de endocrinoloog. Sterkte met dit vervolg.
2015 💙
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 11 Jul 2018 20:47

Re: 8 jaar lange nasleep

Jeetje stuit, wat blijft het jou achtervolgen zeg. Wel goed dat je dit nu doorzet, laat ze maar eens heel goed gaan kijken. En hopelijk betekend dat uiteindelijk het einde van al het gedoe wat je aan je lichaam hebt! Knuffel!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Jul 2018 08:10

Re: 8 jaar lange nasleep

Als artsen nou eens kappen met zo koppig zijn en samen gaan werken ipv naast elkaar, zouden zó veel mensen zó veel beter geholpen kunnen worden!!
<<

Anoniem242

Bericht 12 Jul 2018 09:23

Re: 8 jaar lange nasleep

Precies dat Lejow. En ook naar de patiënt luisteren. Wij, en vooral mijn vriend, roept al langer dat dir een dieper liggende oorzaak heeft.

Ik ben nu 3 maanden gestopt met de pil. Alles om te kijken of dat misschien ook invloed had op de afwijkende uitstrijkjes. Op de een of andere manier voel ik aan mijn lijf dat het allemaal geen verschil maakt.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6184

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 12 Jul 2018 10:44

Re: 8 jaar lange nasleep

Wat enorm klote dat dit zolang duurt en je het idee hebt dat er niet serieus genoeg naar een diepere oorzaak wordt gezocht.
Ik heb er zelf ook ervaring mee dat ik in het ziekenhuis van afdeling naar afdeling werd gestuurd en meerdere artsen het op een psychisch probleem gooiden. Uiteindelijk is er naar maanden iets lichamelijks gevonden toen en met de juiste medicatie was ik na een dik jaar snel van mijn problemen af. Ik vond het best rot dat ze steeds terugkwamen op psychische problemen. Ik voelde me door mijn lichamelijke klachten idd psychisch niet top, maar ik wist voelde gewoon dat dat gevolg was van de lichamelijke problemen. Maar doordat het steeds genoemd werd, ging ik wel twijfelen en dat vond ik achteraf wel een nare ervaring.
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron