Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Series vragen topic

<<

Anoniem231

Bericht 19 Mrt 2018 19:16

Series vragen topic

Wie weet dit? Ik kan niet overweg met de Veronica site. En op hun fb pagina zie ik ook niets?

The big bang is opeens gestopt? Dat was toch een nieuw seizoen en vrijdag niet geweest?

En wie weet wanneer criminal minds weer verder gaat met het nieuwe seizoen? Was ook opeens gestopt.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 19 Mrt 2018 19:24

Re: Series vragen topic

Ik weet niet wanneer het weer op tv komt. Maar ik download tbbt elke week en soms zit er een paar weken tussen voor er in Amerika een nieuwe aflevering komt. Als ze in Nederland aardig gelijk lopen, dan is het op tv ook gewoon wachten op de nieuwe aflevering dus. En volgens mij lopen ze in Nederland aardig gelijk met Amerika...Ik google nu even en de volgende aflevering is inderdaad pas over anderhalve week. Dus wat ik zeg zou iig kunnen.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Mrt 2018 19:30

Re: Series vragen topic

Ik weet het niet specifiek voor die series, maar in Amerika lag iig praktisch alles stil tijdens de Olympische Spelen. Dus dan kan het goed kloppen wat Joey ook zegt, dat het binnenkort weer begint.
<<

Anoniem313

Bericht 19 Mrt 2018 19:38

Re: Series vragen topic

Als ik dat van een serie wil weten, Google ik *naam serie* episode guide, en voila.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 19 Mrt 2018 19:50

Re: Series vragen topic

tv.com!! Staat alles op. Erg handig. Dan weet je wanneer je weer een nieuwe aflevering kunt downloaden.
2016
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 19 Mrt 2018 19:51

Re: Series vragen topic

Ja maar dan weet je toch niet wanneer het in Nederland op tv komt? Of wel?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Mrt 2018 19:53

Re: Series vragen topic

Ik vraag me ook af wanneer CM nou weer eens verder gaat! Heb het al een keer op Twitter gevraagd aan Veronica, maar kreeg geen reactie. Stom!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 19 Mrt 2018 20:06

Re: Series vragen topic

Joey schreef:Ja maar dan weet je toch niet wanneer het in Nederland op tv komt? Of wel?


Nee, je hebt gelijk, ik las de vraag niet goed. Ik heb ook al in geen jaren een serie op lineaire televisie gekeken.
<<

Anoniem231

Bericht 26 Mrt 2018 12:54

Re: Series vragen topic

Bliss schreef:Ik vraag me ook af wanneer CM nou weer eens verder gaat! Heb het al een keer op Twitter gevraagd aan Veronica, maar kreeg geen reactie. Stom!


Net5/veronica geven nooit antwoord volgens mij.
<<

Anoniem231

Bericht 26 Mrt 2018 12:55

Re: Series vragen topic

We moeten maar gewoon wachten denk ik, helaas!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers