Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zomertijd

<<

ChiQ

Bericht 25 Mrt 2018 09:05

Re: Zomertijd

Nou mijn kind sliep gisteren uitzonderlijk laat (22:00, dat doen we eigenlijk nooit maar hij was gaan zwemmen bij de Eemhof met zijn vader en toen hadden papa en zoon een borreltje gedaan, en kind tijd van zijn leven) dus ik dacht: die slaapt wel een beetje uit, maar hij wordt al maanden lang stipt 07:00 wakker geen seconde later, dus vanmorgen 08:00 baf uit zijn bed.

Ik wil altijd vóór hij eruit is eruit omdat zodra hij wakker is meteen het leven begint en bij mij pas na twee koffie in stilte. Dat mislukte vanmorgen. Dus het was weer heel gezellig in huize ChiQ vanmorgen.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 25 Mrt 2018 09:09

Re: Zomertijd

Dat hebben de meiden hier ook Chiq. Altijd dezelfde tijd wakker, meestal half 7 en dan een hele periode nog vroeger :-/ en dan ineens weer half 7.
<<

ChiQ

Bericht 25 Mrt 2018 09:16

Re: Zomertijd

Ayla schreef:Dat hebben de meiden hier ook Chiq. Altijd dezelfde tijd wakker, meestal half 7 en dan een hele periode nog vroeger :-/ en dan ineens weer half 7.


Ja wat is dat toch? Ik hoor van bijna iedereen om me heen: o, Pietje was laat naar bed dus Pietje was ook laat wakker. Mijn Pietje snapt het denk ik niet. Hij zegt zelf: ‘Mama, mijn ogen gaan gewoon open..’ haha ook wel zielig hoor, zo’n dooie moeder naast je die je verzoekt even geen moeilijke vragen te stellen want - niet in deze wereld nog.
<<

Anoniem316

Bericht 25 Mrt 2018 09:16

Re: Zomertijd

Hier was L om 9 uur nieuwe tijd wakker.. Echt super lekker!
<<

Anoniem257

Bericht 25 Mrt 2018 09:32

Re: Zomertijd

Hier normaal gesproken rond half 8 8 uur wakker,vandaag was het 9 uur. Niet anders dan anders dus
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 25 Mrt 2018 09:35

Re: Zomertijd

Hier draaide docjter het gewoon om. Een uur eerder wakker dan normaal *gaap* half 6 nieuwe tijd pfff.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 25 Mrt 2018 10:22

Re: Zomertijd

E werd om iets over 8u nieuwe tijd wakker, normaal laten we haar dan nog even spelen in bed maar we hebben haar er om 8:15u uitgehaald. Prima dus.
30-04-2017
<<

Anoniem243

Bericht 25 Mrt 2018 11:30

Re: Zomertijd

Qua kinderen ging het hier goed. L. heeft toch nog geen onwijs ritme en J. werd op de gewone tijd wakker: 07:15 oude tijd. Dus prima. Maar ik baal wel dat het nu weer zo donker is 's ochtends vroeg. Ik heb liever dat het vroeg licht is dan dat het lang licht blijft. En ik ben strontchagrijnig maar of dat met de klok te maken heeft...
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 25 Mrt 2018 11:34

Re: Zomertijd

Marin schreef:En hoe is 't gegaan Salome? Heeft T door de komst van de mannen heen geslapen?

En bij de rest?

Hier is alles keurig goed gegaan. Ik sta nu (8 uur) net op en pluk O zo maar eens uit bed. Hij is al wel wakker hoorde ik maar wel rustig.

7 uur zomertijd. Dus toen F1 begon ja.
Dus gewoon om 6 uur wakker oude tijd dan.
Parkeerden wel allemaal auto’s hier op de oprit dus geen idee of dat invloed had.
2016
<<

Anoniem315

Bericht 25 Mrt 2018 12:50

Re: Zomertijd

Hier was het half 9 zomertijd toen de oudste boef wakker werd. 9 uur de tweede. We gingen meelopen met een Palmpasenoptocht om 10.00u, dus dat was prima. Morgenochtend zal het wel even flink wennen zijn voor ze. Het zijn wel aardige uitslapers. Maar dat het 's avonds langer licht is, levert een hoop voordeel op, dus het zij zo!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 25 Mrt 2018 12:57

Re: Zomertijd

We hadden gisteren een familiedag in Utrecht waardoor we pas om 22 uur thuis waren. De oudste heeft wel geslapen in de auto, de jongste niet (echt, ik dacht dat kinderen altijd wel goed sliepen in de auto, maar die van mij is dus gewoon klaarwakker. Wel vrolijk gelukkig). Ze lagen dus erg laat in bed, maar ze waren op hun gewone tijd wakker vanmorgen (de oudste half 9 zomertijd, de jongste 9 uur). Maar de jongste was duidelijk wel moe, dus die ligt sinds 12 uur al wel lekker weer te slapen. Ik denk dat het morgenochtend wel zwaar gaat worden met opstaan!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem243

Bericht 25 Mrt 2018 19:49

Re: Zomertijd

Te vroeg gejuicht. Krijgen J nu met geen mogelijkheid aan het slapen. Kind is klaarwakker maar wel steeds overstuur. Leuk, die zomertijd.
<<

Anoniem281

Bericht 25 Mrt 2018 19:57

Re: Zomertijd

Sookie schreef:Te vroeg gejuicht. Krijgen J nu met geen mogelijkheid aan het slapen. Kind is klaarwakker maar wel steeds overstuur. Leuk, die zomertijd.


Hier ook, helaas :( Vanmorgen niks aan 't handje, middagslaapje ook probleemloos. Avondeten er lekker in, gedoucht, nog even tv gekeken en... Paniek. Hij is wel moe, maar niet moe genoeg, helaas. Arm ding!
<<

Anoniem243

Bericht 25 Mrt 2018 20:01

Re: Zomertijd

Oh, zo vervelend hè Bazinga, arme kids helemaal van de leg. Middagslaapje hier niet gedaan (slaapt regelmatig niet meer 's middags) in de hoop dat dat zou helpen. Was blijkbaar geen goed idee, of misschien maakt het niks uit. Maar baal onwijs, want zelf zou ik normaal nu ook al op bed liggen en ik ben kapot.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 25 Mrt 2018 20:27

Re: Zomertijd

Toch een voordeel van te laat thuis op zaterdag: de kinderen waren doodmoe vanavond.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 25 Mrt 2018 20:48

Re: Zomertijd

T wil ook niet slapen. Terwijl zijn middagslaapje gewone tijd was.
Het is al bijna 21.00 jemig hij kletst nog.
2016
<<

Anoniem316

Bericht 25 Mrt 2018 21:01

Re: Zomertijd

Hier net zo. Maar het voelde voor mij ook raar dus voor haar natuurlijk net zo goed. Hier heeft ze een uur liggen woelen en teuten maar gelukkig slaapt ze nu. Ben benieuwd hoe laat ze wakker wordt.

Ben zelf ook helemaal van slag. Zo vervelend.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Mrt 2018 21:30

Re: Zomertijd

Ik ben zelf in de war.. Het is nu half 10, dus eigenlijk half 9, maar het voelt alsof het al half 11 is :palm:

Verder slaapt mijn Pietje ook nooit langer als ze later naar bed gaat. Gister was het 21.20 (ipv 19.00), maar helaas vanmorgen om 6.15 ging het luchtalarm gewoon weer aan..
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 25 Mrt 2018 22:05

Re: Zomertijd

Dee schreef:Hier net zo. Maar het voelde voor mij ook raar dus voor haar natuurlijk net zo goed. Hier heeft ze een uur liggen woelen en teuten maar gelukkig slaapt ze nu. Ben benieuwd hoe laat ze wakker wordt.

Ben zelf ook helemaal van slag. Zo vervelend.


Ja ik heb het ook idd.
Morgen zijn middagslaapje maar iets korter maken.
Overigens ben ik bang dat hij er morgenvroeg niet langer om slaapt.
2016
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 25 Mrt 2018 22:40

Re: Zomertijd

Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit op welk tijdstip onze dochters morgen wakker worden, als ze dan maar vrolijk wakker worden! Vandaag waren ze beiden eigenlijk op een vrij normaal tijdstip wakker, maar met oudste was het de hele dag een regelrechte hel. Ze was moe, van de leg, ontevreden, ongehoorzaam, boos, :cry: Niets wat we deden hielp ook maar enigszins. Of het de zomertijd was, geen idee. Ongetwijfeld een combinatie van factoren zoals ziek zijn afgelopen week, een drukke dag gisteren en de teleurstelling van een vriendinnetje die niet thuis bleek terwijl ze zo graag samen hadden willen spelen dit weekend. Maar echt, ik was blij toen het bedtijd voor haar was. En waar ze normaal dan binnen 2 minuten in slaap valt, ging ze nu doodleuk rechtop zitten en zei 'nee hoor papa, ik ga mooi niet slapen, ik blijf de héle nacht wakker'. Gelukkig heeft het verzet niet lang geduurd. Jongste doet overigens gewoonlijk altijd een middagdutje, maar die heb ik haar vandaag laten overslaan om een beetje in een normaal ritme weer te komen. Ging helemaal prima en die ging dus gelukkig fijn slapen vanavond.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 26 Mrt 2018 07:33

Re: Zomertijd

Ze moeten mij ook niet teveel vragen hoor, als ik net wakker ben. Vooral de oudste is zo’n kwebbelkont.
Hier gingen ze een halfuurtje later naar bed dan normaal, 19:30 en 20:00u. Allebei niet meer gehoord. Tot 07:00u vanmorgen dat is dan weer een mooi voordeel van de zomertijd!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 26 Mrt 2018 08:16

Re: Zomertijd

T is wel compleet een uur verschoven met inslapen en wakker worden.
Was wel relaxt vanochtend maar morgen moet ik weer werken haha
2016
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 26 Mrt 2018 08:54

Re: Zomertijd

Nou, ik vond het zwaar vanmorgen, haha! Eerst om zelf wakker te worden en daarna de kinderen wakker maken die nog heel ver weg waren. De oudste zat net mooi in een ritme van om 7:15 wakker worden, nu had ze haar wekker niet eens gehoord. Maar gelukkig waren ze allebei redelijk snel vrolijk.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem316

Bericht 26 Mrt 2018 10:45

Re: Zomertijd

Hier was dochter pas om 7:20 wakker. Mijn man moest haar zelfs wakker maken. Ben benieuwd wat dat betekend voor de rest van de dag.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 26 Mrt 2018 10:58

Re: Zomertijd

Hier valt het reuze mee. Gisteren was ze om 9uur nieuwe tijd wakker (heerlijk!). 's Middags niet echt zin om te slapen, dus dat was een dutje van 20 minuutjes of zo. 's Avonds ging weer gewoon.
Vanochtend ging er geen wekker, maar ik denk dat ze rond 7uur/half8 wakker was. Toen ging ze gewoon lekker zelf spelen, heerlijk!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers