Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #3

<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 22 Mrt 2018 18:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat een psychinstelling zélf mijn intake afzegt en met een nieuwe datum voor half JULI komt. Woest.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 22 Mrt 2018 20:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat een teleurstelling zal dat zijn nijntje! Gaven ze er ook een reden bij?
#teammaple🍁
<<

Anoniem245

Bericht 23 Mrt 2018 04:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat ik echt doodziek ben, eergisteren en gisteren al zoon met bijna 40 graden en nu ik ook. Heb nog niet geslapen, heb hartkloppingen, hoofdpijn en ijskoud.
<<

Anoniem229

Bericht 23 Mrt 2018 08:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hè bah, beterschap Kira.
<<

Anoniem243

Bericht 23 Mrt 2018 15:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Naar! Beterschap Kira!
<<

Anoniem231

Bericht 23 Mrt 2018 18:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat mijn kindje weer ziek is.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 23 Mrt 2018 19:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hier is dochter nu niet ziek, maar wij voelen ons allebei verrot.
Vriend ligt al in bed en ik weer niet of ik vannacht naast dat gehoest ga liggen.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 23 Mrt 2018 21:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Urban Naked schreef:Wat een teleurstelling zal dat zijn nijntje! Gaven ze er ook een reden bij?


Inmiddels begrepen dat het een behandelaar is die een aantal maanden niet kan werken. Dat kan gebeuren maar niet mijn probleem, even plat gezegd. Ik word nog gebeld met een oplossing...
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 23 Mrt 2018 22:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

*
Laatst gewijzigd door MissBitchy op 27 Mrt 2018 19:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem313

Bericht 23 Mrt 2018 22:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat achterlijk!
Laatst gewijzigd door Anoniem313 op 27 Mrt 2018 19:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 23 Mrt 2018 23:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Caulfield schreef:
MissBitchy schreef:*


Werk jij niet in het onderwijs MB? Nou ja, maakt ook niet uit. Maar mijn moeder dus wel en die kreeg eens ook geen vrij voor een vergadering op haar vrije dag. Ze kwam dus braaf en toen bleken er twee collega's zich afgemeld te hebben, omdat ze geen oppas hadden :eyes: nou, zit je dan met je goede gedrag.
Ik vind dat nogal wat hoor, verplicht vergaderen op een vrije dag..
Laatst gewijzigd door Joey op 27 Mrt 2018 19:49, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 24 Mrt 2018 06:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Herkenbaar MB, hier gaat dat ook zo. Laatste keer kon mijn vriend gelukkig thuis zijn, maar eerder dit schooljaar heb ik M naar een andere groep op de opvang moeten brengen, omdat ik per sé moest komen. Waren er alsnog collega's afwezig en ondertussen kreeg ik van de opvang bericht dat M er niks van snapte op die andere groep en heel verdrietig was. Ik baalde er zo van! Ik weer ook nu al dat de examen uitslagen op mijn vrije dag komen, dus dan moet ik weer iets gaan regelen...
december 2016
juli 2019
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 24 Mrt 2018 07:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

*
Laatst gewijzigd door MissBitchy op 27 Mrt 2018 19:43, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 24 Mrt 2018 13:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik heb gelukkig een hele fijne en meelevende directrice wat dat betreft.
Ze doet nooit moeilijk, tenzij je het dus vaker doet.

Maar wij hebben dus ook elk schooljaar een heleboel verplichte studiedagen. Die krijgen wij begin van het jaar door en aan de hand van het aantal contracturen (bij parttimers), wordt er per persoon berekend of je iets gecompenseerd krijgt.
Ik moest dit schooljaar meerdere keren terugkomen op mijn vrije dagen en krijg daarvoor 3 vrije dagen terug.
Dat vind ik best een luxe, want dat heeft bijna niemand bij ons. Zo kunnen wij een keer buiten de schoolvakanties om, op vakantie!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 26 Mrt 2018 09:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal er echt van dat ik nog steeds ziek ben.. Buikgriep sinds donderdag. Leek gisteren even beter te gaan, maar weer de halve nacht misselijk wakker gelegen en gespuugd. Ben er zo zat van, was juist zo blij bijna uit de ziektewet te zijn..
Vind het voor m'n man ook vervelend, die moet steeds echt alles doen (en aangezien we in huis bezig zijn, is dat nogal veel). Hij is er ook wel een beetje klaar mee merk ik.

Gekkie: Die regeling heb ik ook nog niet eerder gehoord. Fijn zeg!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 26 Mrt 2018 19:42

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Igh Arwyn, beterschap! Rot is dat.

Ik baal omdat ik van de leg ben door een paar leerlingen die vanmiddag heel akelig tegen me deden. Ik heb dat niet vaak, dit was ook totaal niet terecht enzo. Ik merk dat ik het niet goed geparkeerd krijg en het blijft dus in m’n hoofd zitten. Heel irritant.
#teammaple🍁
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 26 Mrt 2018 20:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Naar is dat hè UN, als je iets van je werk niet los kan laten. Zijn dat wat oudere leerlingen? Hoe dan ook, ze kunnen vast heel gemeen zijn. Ik hoop dat je het toch van je af kan zetten.

Beterschap Arwyn!
<<

Katniss

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 266

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:53

Bericht 26 Mrt 2018 22:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat vervelend UN. Zie je de leerlingen binnenkort nog weer en ga je er dan op terug komen? Leerlingen kunnen zo meedogenloos zijn, stom is dat.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 27 Mrt 2018 10:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

*
Laatst gewijzigd door MissBitchy op 27 Mrt 2018 19:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem242

Bericht 27 Mrt 2018 15:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hier een enorme dikke baal. Ik kan nog niet eens wat erover zeggen. Maar het volgt hier altijd op. Als mijn vriend een klap te boven is, komt er 1 bij mij. Ik heb hem nu net weer bijna achter de rug en gisteren hebben we wederom behoorlijk slecht nieuws gekregen. Soms denk ik oprecht...... Is dit normaal? Zo hard vechten en maar positief blijven na alle ellende die we al doorstaan hebben. Het zou eens fijn zijn als het hier een tijdje lekker rustig is en gewoon alles verloopt volgens plan of zo.
<<

Anoniem245

Bericht 27 Mrt 2018 15:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ah dat meen je niet.... Sterkte!
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 27 Mrt 2018 15:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat vervelend Stuiterbal! Ik las in ieder geval in je andere topic dat het de genezing heel goed gaat, echt heel fijn voor je!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 27 Mrt 2018 16:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ah Stuit, het gaat ook maar door bij jullie zeg. Sterkte.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 27 Mrt 2018 16:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Blugh, ik heb ook echt een stomme baaldag sinds vanmiddag. Ik heb nu een jaarcontract dat loopt tot begin oktober. Daarna kan ik nog een halfjaar verlenging krijgen voordat ze me een vaste aanstelling moeten geven. Dat doen ze niet zo graag, dus ik hield er wel rekening mee dat ik per april volgend jaar sowieso op zoek moet naar iets anders. Dat halfjaar leek mij en m'n collega's niet zo'n probleem. Nu ga ik over vier weken met verlof en ik kom pas half september terug. Het leek mij dus wel fijn en ook logisch dat ik voordat ik met verlof ga te horen krijg of ik dat halfjaar verlenging krijg, want anders hoef ik überhaupt niet meer terug te komen. Ik zat daar al weken achteraan bij de directeur van onze dienst (we hebben tijdelijk geen direct leidinggevende, vandaar) en vanmorgen mailde ik maar weer eens hoe het ervoor stond. Toen mailde hij even later dat hij de tijd wil nemen om dit te beslissen en nader wil bekijken hoe hij verder wil met onze afdeling. Hij streeft ernaar om uiterlijk 1 juli uitsluitsel te geven. Ik baal hier echt ZO van! Heb echt even flink zitten janken bij m'n collega's. Dat is midden in m'n verlof, ik heb dan wel andere dingen aan m'n hoofd en ga zo echt niet lekker het verlof in, met die onzekerheid. Hij gaf nog wel aan dat hij voor m'n verlof nog even een afspraak wil inplannen, maar dat verandert verder niks aan de zaak. Ik hoor dus voorlopig gewoon niks. Bah, voel me echt even kut hierdoor en wil gewoon weten waar ik aan toe ben.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem232

Bericht 27 Mrt 2018 17:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik ben er sinds kort achter dat ik lactose-intolerant ben en ook niet altijd echt goed op gluten reageer.
Sowieso al vervelend.
Ik ga zo bij m'n beste vriendin eten, al enige tijd van tevoren afgesproken. Eerst zouden we samen boodschappen gaan doen om wat lekkers te maken.
Nu zegt ze dat ze nog eten van gisteren overheeft wat ze graag opmaakt. Zalm met pasta in roomsaus. Dus dat kan ik niet eten.
Nu ga ik dus naar de appie om m'n eigen (kant-en-klaar) maaltijd te halen om bij haar op te eten. En dat vind ik stom.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers