Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschapsverlof kletstopic

<<

Anoniem304

Bericht 23 Mrt 2018 21:20

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Oei Flore ben je helemaal blauw geschopt? Pijnlijk!
Ja het besef dat het nu gewoon zover kan zijn is nu wel binnen gekomen. Als ik zoveel harde buiken blijf houden ben ik het wel gauw zat denk ik.

Lekker shoppen morgen IG. Komen al die mensen zomaar langs omdat je toch thuis bent?
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 13:36

Bericht 23 Mrt 2018 22:09

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Haha nee joh Cotton, komt door de draaipoging die ze gedaan hebben woensdag!
Wat vindt de vk van al die harde buiken dan? Is dat normaal?
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 23 Mrt 2018 22:12

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Harde buiken zijn toch eigenlijk een soort oefenweeën? Dat las ik laatst ergens. Hoop dat de baby snel komt, Cotton!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 23 Mrt 2018 22:29

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Ohja is ook zo. Jammer dat het niet gelukt is. Sorry beetje vergeetachtig haha.

Ja harde buiken zijn eigenlijk een soort oefenweeën en dat hoort erbij. Sommige hebben het wekenlang!
Maar ik heb ze alleen bovenin, dus als ik een hoge bloeddruk krijg, duizelig word/hoofdpijn krijg of vocht ga vasthouden dan kan het ook weer zwangerschapsvergiftiging zijn omdat het alleen bovenin zit dus ik moet wel bellen bij twijfel.
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 13:36

Bericht 23 Mrt 2018 22:45

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Oh joh, houd het maar goed in de gaten dan!
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Anoniem304

Bericht 23 Mrt 2018 23:01

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Ja en sowieso geldt voor iedereen bellen bij twijfel natuurlijk haha.
Ga nu iig lekker slapen (poging tot) en dan morgen weer een dag.
Heb nog wat dingetjes die ik moet (wil) halen dus dan heb ik alweer even wat te doen.
Bewegen werkt trouwens wel goed om de harde buiken af te laten nemen.
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 13:36

Bericht 24 Mrt 2018 10:26

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Ik ga vandaag maar weer eens wat opruimen en schoomaken hier, heb 3 dagen niets gedaan, wordt nu wel weer tijd! Fijn weekend!
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Anoniem304

Bericht 24 Mrt 2018 12:52

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Ohhh succes. Schoonmaken laat ik even voor wat het is, al heb ik net nog wel de WC pot staan schrobben haha. Die moet schoon in mijn hoofd steeds.
Rustig aan hoor!

Ik ga straks met m'n moeder naar een kinderkledingbeurs hier vlakbij. Lijkt me wel eventjes leuk en dan doen we nog wat samen.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 24 Mrt 2018 13:10

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Wow 39 weken gepasseerd Cotton, echt aftellen!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 13:36

Bericht 24 Mrt 2018 13:37

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Snap ik Cotton, ik wil ook dat bepaalde dingen schoon zijn, inderdaad de wc. En ik houd de slaapkamer netter haha. Geen rondslingerende kleren enzo.
Veel plezier bij de beurs, niet teveel kopen he;-)
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 24 Mrt 2018 13:39

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Oh Cotton, zo spannend. Echt zo gek dat ik vorig jaar precies even ver was. Ik denk deze weken veel aan vorig jaar natuurlijk met de aanloop naar volgende week en ik lees ook graag met jou mee nu, hoe het gaat en hoe je je voelt.
Veel plezier op de kledingbeurs.

En de rest ook veel succes met de laatste loodjes allemaal!
Let's discover the world together.
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 07:14

Bericht 24 Mrt 2018 13:50

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Haha ik vind ook dat alles schoon moet zijn hier. Want stel dat ze ineens komt en de kraamverzorgster ziet de puinhoop in de badkamer? Dan heb ik straks gelijk een slechte naam haha.

Alleen kan ik me er niet echt toe zetten, heb echt nog geen last van nesteldrang hahaha.

Veel plezier op de kledingbeurs Cotton!
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 24 Mrt 2018 15:42

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Hahahah dat had ik ook IG! Nadat mn vliezen gebroken waren nog staan poetsen, Haha!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem304

Bericht 24 Mrt 2018 16:00

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Nou ik heb wat leuke dingetjes gescoord van Dirkje en HEMA in maatje 62. Wel altijd jammer dat er mensen zijn die (merk)kleertjes aanbieden ook met vlekken. Dan hoef ik de rest al niet meer te zien, jasses dat wil je toch ook niet.
Anyway het was leuk en ik heb 4 complete outfitjes voor 10 euro. :D

Volgens mij moet ik gewoon meer in beweging zijn. Heb vandaag minder harde buiken en voel me prima ook. Maar zodra ik ga zitten knalt het er weer in.
Staand series kijķen dan maar? :P
<<

Anoniem304

Bericht 24 Mrt 2018 16:01

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Flore schreef:Snap ik Cotton, ik wil ook dat bepaalde dingen schoon zijn, inderdaad de wc. En ik houd de slaapkamer netter haha. Geen rondslingerende kleren enzo.
Veel plezier bij de beurs, niet teveel kopen he;-)

Haha wij hebben nu ook een wasmand op de slaapkamer. Voorheen gooiden we het gewoon in de hoek.
<<

Anoniem304

Bericht 24 Mrt 2018 16:03

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Marin schreef:Oh Cotton, zo spannend. Echt zo gek dat ik vorig jaar precies even ver was. Ik denk deze weken veel aan vorig jaar natuurlijk met de aanloop naar volgende week en ik lees ook graag met jou mee nu, hoe het gaat en hoe je je voelt.
Veel plezier op de kledingbeurs.

En de rest ook veel succes met de laatste loodjes allemaal!

Lijkt me ook heel raar/gek dat je het zo week voor week (en later dag voor dag) terug kunt halen adv mijn verhalen zeg maar. Wel heel leuk!
Jij had wel hele stevige voortekenen een paar dagen van te voren toch? Als ik het me goed herinner?
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 13:36

Bericht 24 Mrt 2018 16:22

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Cotton schreef:
Flore schreef:Snap ik Cotton, ik wil ook dat bepaalde dingen schoon zijn, inderdaad de wc. En ik houd de slaapkamer netter haha. Geen rondslingerende kleren enzo.
Veel plezier bij de beurs, niet teveel kopen he;-)

Haha wij hebben nu ook een wasmand op de slaapkamer. Voorheen gooiden we het gewoon in de hoek.


Slim!
Heb net de konijnenkooi van top tot teen schoongemaakt(is een konijnenflat met 2 verdiepingen) men, eerder een karweitje van niets, nu doodvermoeiend. En mijn beurse plekken vinden het ook minder :palm: Dus nu weer relaxen op de bank.
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 24 Mrt 2018 20:25

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Cotton schreef:
Marin schreef:Oh Cotton, zo spannend. Echt zo gek dat ik vorig jaar precies even ver was. Ik denk deze weken veel aan vorig jaar natuurlijk met de aanloop naar volgende week en ik lees ook graag met jou mee nu, hoe het gaat en hoe je je voelt.
Veel plezier op de kledingbeurs.

En de rest ook veel succes met de laatste loodjes allemaal!

Lijkt me ook heel raar/gek dat je het zo week voor week (en later dag voor dag) terug kunt halen adv mijn verhalen zeg maar. Wel heel leuk!
Jij had wel hele stevige voortekenen een paar dagen van te voren toch? Als ik het me goed herinner?


Ja vanaf 15 maart af en aan voorweeën en de hele laatste week (dus waar jij nu in zit zeg maar) had echt elke dag last van. Heel veel succes met de laatste loodjes, wanneer ze ook mag komen.
Let's discover the world together.
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 13:36

Bericht 29 Mrt 2018 12:09

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Hoeist hier? Slaat de verveling al toe?
Ik ben veel aan het lezen, ook vaak in bed, heerlijk joh.
Kan me slecht zetten tot opruimen en schoonmaken helaas. Maar ik probeer elke dag iets te doen.
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Anoniem304

Bericht 15 Jun 2018 11:52

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Leuk om terug te lezen trouwens. Ik was alweer vergeten dat ik zoveel harde buiken had. Op 25 maart (dus de dag na de kledingbeurs) heb ik zelfs nog aan de CTG gelegen omdat ik door de harde buiken de baby niet meer voelde. En nu is ze alweer ruim 11 weken uit de buik!

Er is 11 weken niet in dit topic gepost. FOEI!

Mijn laatste week verlof begint nu. Maandag de 25ste moet ik weer aan het werk :(
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 15 Jun 2018 12:14

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Zie je er tegenop?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem304

Bericht 15 Jun 2018 12:19

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Ja ergens wel. Ik wil helemaal niet dat er een ander voor m'n kind zorgt. Als het kon bleef ik thuis. :P
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 15 Jun 2018 12:20

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Haha! Herkenbaar!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem304

Bericht 15 Jun 2018 12:24

Re: Zwangerschapsverlof kletstopic

Ja helaas, dat gaat niet.
Maar als ik weer aan het werk ben is het vast ook weer gauw goed. Ik kijk er ook wel naar uit dat alles weer normaal wordt enzo. Maar thuis zijn bevalt me best wel. Gelukkig ben ik straks 1 dag vrij. En weekend natuurlijk :D
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers