Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Referendum sleepwet

Voor of tegen?

Voor
12
26%
Tegen
33
72%
Maakt me niet uit
1
2%
 
Aantal stemmen : 46
<<

Anoniem246

Bericht 22 Mrt 2018 16:45

Re: Referendum sleepwet

Nee. En ja, ik vind het vervelend dat jeugd tegenwoordig helemaal geen schaamte kennen en we op alle fronten deelgenoot mogen zijn van hun leven. Maar nogmaals, als de overheid wil weten waar ik mee bezig ben, dan mogen ze me volgen. In dat opzicht heb ik niets te verbergen. Het is voor jullie geen fijn idee, maar voor mij geen probleem.
<<

Anoniem229

Bericht 22 Mrt 2018 17:46

Re: Referendum sleepwet

Ik vind dat nogal naïef gedacht, RS.
Je hebt wel degelijk iets te verbergen. Of schal jij je pincode over straat? Bijvoorbeeld.
Je merkt er (nu) misschien niks van; het kán zijn dat op een dag dingen anders worden. Dat je dan geen verzekering meer kunt afsluiten, omdat... Dat je geen baan kunt krijgen omdat...
Advertenties worden nu aan personen gericht door informatie die men van je heeft verzameld; wellicht vindt in de toekomst uitsluiting plaats of worden jouw onschuldige acties verkeerd geïnterpreteerd?
Dictators zouden ook heel blij zijn met allerlei informatie. Op wat volgens jou niet verkeerd is, staan elders straffen.

Rob Wijnberg (journalist) verwoordde het eens duidelijk. Hij zei: 'Stel mijn vriendin en ik kopen een huis. We sluiten een levensverzekering af. En tegelijkertijd ben ik bezig met een artikel over terrorisme, bommen. En daarna boek ik een vlucht naar New York.' Wellicht wordt de combi vlucht / levensverzekering / bom anders opgevat door veiligheidsdiensten. En dit terwijl hij niets te verbergen had.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 22 Mrt 2018 17:48

Re: Referendum sleepwet

Ik vind je erg naief RS. En dat is prima, je mag zelf je mening vormen maar ik denk oprecht dat je verder moet kijken dan alleen je gedrag op social media. Als je alleen denkt dat de wet om je gedrag op social gaat, danwel je internet gebruik dan heb je nog veel te leren (op dit vlak).
<<

Anoniem249

Bericht 22 Mrt 2018 19:20

Re: Referendum sleepwet

Ja of een smartphone hebt, of een laptop met een webcam etc etc
Ze mogen je met deze wet niet alleen afluisteren, maar je ook bekijken via de camera in je telefoon en laptop. En wie zegt dat er geen enkele agent corrupt is?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11573

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Mrt 2018 20:29

Re: Referendum sleepwet

Caro schreef:Etnische of ethische?


Etisch natuurlijk ;)
2015 💙
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers