Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6713

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 17 Feb 2018 17:40

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Champagne schreef:
Ooh La La! schreef:Ik zie dit topic nu pas, en zie dat Minoes me al ‘riep’ :)

Wij hebben sinds 1,5 jaar een zwarte spoelbak en ik ben super tevreden!
Onze bak is van Franke en is van tectonite gemaakt. Je ziet er geen krassen op en ik krijg ‘m zonder problemen goed schoon.

Kan het je dus zeker aanraden!


Dat is goed om te horen! Heb je een foto? Heb je ook een zwarte kraan? Wij willen een Quooker dus twijfel over een zwarte kraan.


We hebben geen zwarte kraan.
Foto plaatsen lukt even niet, maar dit is de beste foto die ik op dit moment heb.
https://instagram.com/p/BZYcHddgbsZ/
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem253

Bericht 17 Feb 2018 18:05

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Ooh La La! schreef:
Champagne schreef:
Ooh La La! schreef:Ik zie dit topic nu pas, en zie dat Minoes me al ‘riep’ :)

Wij hebben sinds 1,5 jaar een zwarte spoelbak en ik ben super tevreden!
Onze bak is van Franke en is van tectonite gemaakt. Je ziet er geen krassen op en ik krijg ‘m zonder problemen goed schoon.

Kan het je dus zeker aanraden!


Dat is goed om te horen! Heb je een foto? Heb je ook een zwarte kraan? Wij willen een Quooker dus twijfel over een zwarte kraan.


We hebben geen zwarte kraan.
Foto plaatsen lukt even niet, maar dit is de beste foto die ik op dit moment heb.
https://instagram.com/p/BZYcHddgbsZ/


Heel erg mooi!
<<

Anoniem253

Bericht 18 Feb 2018 07:39

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Mamsie schreef:Leuk he champagne! Wij hebben nu ook alles uitgezocht en besteld. We laten de keuken bouwen door een interieurbouwer dus iets meer regelwerk, maar geen gedoe met prijzen en dingen die je beperken. Ik kan niet wachten tot ie staat.

We hebben ook hele mooie ovens van Siemens gekozen die helemaal zwart/grafiet zijn.


Oh wat gaaf! Hoe lang moeten jullie wachten? Heb je een tekening van hoe jullie keuken eruit komt te zien?
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 18 Feb 2018 20:44

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Champagne schreef:
Mamsie schreef:Leuk he champagne! Wij hebben nu ook alles uitgezocht en besteld. We laten de keuken bouwen door een interieurbouwer dus iets meer regelwerk, maar geen gedoe met prijzen en dingen die je beperken. Ik kan niet wachten tot ie staat.

We hebben ook hele mooie ovens van Siemens gekozen die helemaal zwart/grafiet zijn.


Oh wat gaaf! Hoe lang moeten jullie wachten? Heb je een tekening van hoe jullie keuken eruit komt te zien?


Ja zeker gaaf! Als het goed is komt hij half maart ongeveer. Nee ik heb geen echte tekeningen meer, alleen nog van het eerste idee. We hebben best wat dingen gewijzigd gaandeweg.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem253

Bericht 19 Feb 2018 07:18

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Oh dat is al bijna, spannend!
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 24 Feb 2018 15:42

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Nog een tip! Wij hebben onze spoelbak in Duitsland gekocht. Dit scheelde meer dan de helft in prijs.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 24 Feb 2018 19:57

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Wij hebben inmiddels sinds bijna twee weken de nieuwe keuken net zwarte kraan, wasbak, grafiet afzuigkap en oven en tot nu toe ben ik er heel enthousiast over, het ziet er super uit en de wasbak vind ik tot nu toe makkelijker schoon te houden dan een rvs bak.

Ben benieuwd hoe het bij jullie wordt Mamsie!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 24 Feb 2018 20:30

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Oeh minoessepoes, foto's!!

Ik ben ook heel benieuwd hoe het bij ons wordt. Ik ben sowieso al verliefd op de spoelbak.
Afbeelding
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem253

Bericht 25 Feb 2018 11:25

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Heel mooi Mamsie! Wij gaan de keuken morgen uit zoeken, spannend!
<<

Anoniem253

Bericht 25 Feb 2018 11:26

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

minoessepoes schreef:Wij hebben inmiddels sinds bijna twee weken de nieuwe keuken net zwarte kraan, wasbak, grafiet afzuigkap en oven en tot nu toe ben ik er heel enthousiast over, het ziet er super uit en de wasbak vind ik tot nu toe makkelijker schoon te houden dan een rvs bak.

Ben benieuwd hoe het bij jullie wordt Mamsie!



Ooooo foto’s :love:
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 26 Feb 2018 09:39

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Uhm, ik plaats eigenlijk nooit foto's, maar misschien doe ik het voor 1 keer wel als het echt af is. We hebben nu nog een noodblad, die wordt komende woensdag vervangen voor een wit composiet blad met een vleug er in, lijkt een beetje op marmer. Daarna komen er nog geglazuurde metrotegels tegen de wand, in spierwit https://www.metro-tegel.nl/nl/wandtegel ... dvorm/?p=4. Daarna plaats ik misschien wel een foto!

De keuken zelf is trouwens mat zwart, greeploos en zonder bovenkastjes, we hebben eerst 3 hoge kasten en daarna allemaal lagen kastjes, boven het aanrecht hangen twee glazen bollen lampen en er ligt een visgraat pvc vloer door de hele woonkamer en keuken.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem253

Bericht 26 Feb 2018 10:09

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Klinkt mooi!! Ik ben benieuwd.
Wij hebben zo de afspraak, gaan voor een next keuken ook greeploos en zonder bovenkastjes. Met zwarte spoelbak en zwarte quooker.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 26 Feb 2018 10:15

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Klinkt idd mooi minoessepoes.

Succes champagne. Goed onderhandelen he!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem253

Bericht 26 Feb 2018 10:19

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Dankjewel! Gaan we doen :)
<<

Anoniem253

Bericht 14 Mrt 2018 11:56

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Is jullie keuken er al Mamsie?
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 14 Mrt 2018 13:18

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Nee helaas nog niet. Vandaag zijn ze begonnen met de vloer dus er zit schot in de zaak. De muren moesten alleen flink recht worden gezet en dus zit er op 1 muur heel veel stucwerk. Dat moet eerst goed droog zijn waarschijnlijk.

Deze week heb ik hout stalen geschilderd (voor de keuken) om te kijken welke kleur finish erop moet. Nu vind ik geen van 2e mooi dus heb ik nog andere besteld. Haha beetje kieskeurig.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem253

Bericht 15 Mrt 2018 11:11

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Oh dat is jammer, wat voor vloer is het geworden?
Haha kieskeurig is alleen maar goed dan is het straks helemaal naar je zin!

Bij ons is de keuken gisteren ingemeten, als het goed is wordt de keuken half juni geplaatst. Er moet nog wel wat gebeuren, er gaat een muurtje uit waardoor de hele muur opnieuw gestuct moet worden. Dit kan pas als de keuken er uit is dus zal de week voor het plaatsen van de keuken keuken gaan gebeuren.

Kan niet wachten :love:
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 15 Mrt 2018 19:02

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Ja ach tot nu toe mogen we echt niet klagen over onze verbouwing.
Het is een keramisch parket geworden, tegels van 26 cm bij 160 cm. Heel erg mooi vind ik zelf.

Bij ons moet er ook straks weer gestuct worden om de afzuigkap en de kastenwand. Ik ben er wel uit welke kleur de kastenwand gaat worden (nadeel van een keuken helemaal zelf laten bouwen, te veel keus!!).

Spannen hoor, ik kan ook echt niet wachten! Ik heb zo'n zin in mijn eerste theetje uit de quooker! ;)
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem253

Bericht 16 Mrt 2018 18:16

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Supermooie vloer! Voor wanneer staat het plaatsen van de keuken nu op de planning?
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 16 Mrt 2018 21:50

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Champagne schreef:Supermooie vloer! Voor wanneer staat het plaatsen van de keuken nu op de planning?


Nou eigenlijk geen idee nu. We zagen net bij thuiskomt dat er best wat oneffenheden in de vloer zitten (Zucht!!). We moeten nu dus eerst dat even afwachten. Misschien valt het wel binnen de marges ofzo en valt het nu op omdat alles leeg is.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem253

Bericht 21 Mrt 2018 19:28

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Oh dat meen je niet?! Hopelijk valt het mee en kan de keuken snel geplaatst worden.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 21 Mrt 2018 20:53

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Champagne schreef:Oh dat meen je niet?! Hopelijk valt het mee en kan de keuken snel geplaatst worden.


Gelukkig viel het idd mee en moet alleen de vloer nog een keer nagevoegd worden. Niets aan de hand dus, maaaaaaar nu blijkt dat de spoelbak in 1 hoek aan de buitenzijde een scheur heeft (whaaaaa). De fabrikant gesproken en blijkbaar hebben ze er zo nu en dan 1 die tijdens transport een scheur oploopt. Die moet dus weer terug....
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem253

Bericht 22 Mrt 2018 07:44

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Oooooh nee, zonde!
<<

Anoniem253

Bericht 24 Mei 2018 10:35

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Hoe gaat het nu Mamsie? Onze keuken komt over 3 weken!!!
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 24 Mei 2018 15:04

Re: Zwarte wasbak en/of kraan in keuken

Vreselijk! Je weet dat er bij zo'n grote verbouwing altijd iets misgaat. Bij ons dus de keuken.
Nadat we eindelijk de nieuwe spoelbak hadden duurde het nog weken voor het blad eindelijk gemaakt kon worden. Toen ze eenmaal het blad hadden gemaakt hebben ze 1 gat (die van de wasbak) verkeerd gezaagd. Ik heb dus nog steeds geen keukenblad.

Joh jij hebt straks je keuken nog eerder dan ik! Hahaha
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers