Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat een hufter.

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Mrt 2018 13:56

Re: Wat een hufter.

je hebt nog een proces te gaan, maar zoals ik het lees is het alleen maar goed dat je van hem af bent. Nu alleen nog alles regelen en het loskom proces. Een dikke knuffel daarvoor alvast.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem313

Bericht 19 Mrt 2018 18:58

Re: Wat een hufter.

Wat een akelig verhaal! Sterkte.
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 20 Mrt 2018 16:13

Re: Wat een hufter.

Pff, ik kook ondertussen.
Ik kreeg gister een zakelijke mail van hem over dat hij een ander huis heeft (ik gok weer samenwonen) en we hadden op papier, heeft hij geschreven een verdeling van de spullen gemaakt. Ook zou hij niks weghalen tot ik een ander huis zou hebben. Nu de mail dat hij alles wil hebben, komt er op neer dat ik alleen nog een bank heb en de bedden van kinderen. Alles wil hij, wasmachine, droger, kasten, tv's, eetkamerstoelen, eettafel, mijn bed, de kledingkasten, de stofzuiger.
Dus de stoom komt echt uit mijn oren. Ik heb ondertussen de mediator ingeschakeld want dit ga ik niet toelaten.
<<

Anoniem245

Bericht 20 Mrt 2018 16:16

Re: Wat een hufter.

Oh Daarom wat erg! Heb je hem er niet op gewezen dat er al een verdeling was?
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 20 Mrt 2018 17:41

Re: Wat een hufter.

Dat is vervelend zeg!

Begrijp ik goed dat jullie een samengesteld gezin waren? Waren jullie lang samen? En hebben jullie veel spullen samen gekocht of was dat al van iemand? Wanneer is die verdeling op papier gezet, voor of nadat het uit ging?
Succes!
<<

Anoniem244

Bericht 20 Mrt 2018 17:55

Re: Wat een hufter.

Wat een rot situatie Daarom.
Ik vond persoonlijk toen al dat jullie heel snel gingen met het oog op de kinderen.
Maar hij rolt nu dus ook gelijk weer de volgende relatie in en de kinderen worden van de ene vrouw naar de volgende vrouw meegenomen.
Vreselijk voor zijn kinderen en natuurlijk ook voor jouw kinderen :-(

Hebben jullie alle spullen toen samen gekocht?
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 20 Mrt 2018 19:00

Re: Wat een hufter.

De verdeling was al gemaakt toen het net uit was, dus ja ik heb hem dat terug gemaild ook. Wij hebben samen alles nieuw gekocht vorig jaar.
We waren inderdaad een samengesteld gezin, ging vrij snel inderdaad. Maar qua huisvesting hadden we ook niet zoveel keuze.
Nu mailt hij net weer of ik de foto’s, die ik twee jaar geleden van zijn kinderen en neefjes en nichtjes heb gemaakt, wil mailen.
Ik heb echt geen idee waar hij mee bezig is. Maar de hulpverlening zegt ook, die heeft echt een plaat voor zijn kop.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 20 Mrt 2018 19:05

Re: Wat een hufter.

Huh, maar als door jullie beide gekocht is, heeft hij toch helemaal geen recht op al dat spul. :wtf: Wat een sukkel.
Ik hoop dat je zo snel mogelijk van hem verlost ben, maar waarschijnlijk heb je voorlopig nog wel met hem te maken dus :nopompom: . Mooi klote.
Ik wens je veel sterkte en succes in deze rotsituatie.
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 20 Mrt 2018 19:08

Re: Wat een hufter.

Ja, hij is alleen maar met zichzelf bezig. Ik heb de mediator er op gezet. Als hij het zo wil spelen, dan toch via de officiële weg.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 20 Mrt 2018 19:17

Re: Wat een hufter.

Als alles vorig jaar 50/50 is betaald lijkt me dat je nu dan ook alles 50/50 moet verdelen. Hadden jullie ook een gezamenlijke rekening? Of heb je de bonnen nog, e-mails of berichten waaruit blijkt wie wat betaald heeft? Dan heeft
hij ook geen recht om alles op te eisen. Succes.
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 20 Mrt 2018 19:28

Re: Wat een hufter.

Geen gezamenlijke rekening. En er is veel cash betaald dus lastig aan te tonen. Nu heeft hij het zelf op papier gezet, wat de verdeling moet zijn.
Ook de afspraken gemaakt dat ik alles mocht houden van de grote spullen zoals bed, bedden voor de kids, wasmachine en droger. Ook hebben we twee tv’s staan, dus dat moet ook geen probleem zijn. Hij wilde dan de Sonos en de PlayStation hebben. Nou prima! Neem mee, we hebben acht eetkamerstoelen, dus ieder vier?
<<

ChiQ

Bericht 20 Mrt 2018 20:05

Re: Wat een hufter.

Wat een éi dat hij zomaar denkt dat jij opeens ja en amen gaat zeggen en hij weggaat met alle spullen. Ha! Mooi bedacht zeg. Ik zou zeggen maak een lijst: of de playstation, of de sonos - en zo per waardevol ding een keuze laten maken. Of zelf kiezen.
<<

Anoniem315

Bericht 20 Mrt 2018 21:28

Re: Wat een hufter.

Wat een ongelooflijke kwallebal! Goed dat je strijdlustig bent, want dit zou ik hem noooooit gunnen. Pff. Scheer je weg zeg.
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:30

Bericht 20 Mrt 2018 22:03

Re: Wat een hufter.

Het moet gewoon 50/50 daar ben ik nu ook in beland.
Gelukkig hebben wij dat al verdeeld.
En de auto die valt niet onder de inboedel.
Dus als hij meer van waarde mee neemt kan je dat wel weg zetten tegen over de auto of andersom.
Je moet een bedrag hangen eigenlijk aan alle spullen.

Maar hier ging het zelfs jij 1 zeeppomp en ik 1 zeeppomp. :palm:
Nu laat ik hem ook boete had hij maar niet met een ander er van door moeten gaan.
Maar zelfs de voorraadkast(die we amper hebben) wilde hij gaan verdelen.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers