Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


beautytips-topic!

<<

Elaine

Noob

Berichten: 56

Geregistreerd: 15 Okt 2017 10:00

Bericht 09 Feb 2018 07:13

Re: beautytips-topic!

Hahaha van dat dunne futloze haar wat nooit doet wat ik wil!
<<

Anoniem246

Bericht 11 Feb 2018 14:06

Re: beautytips-topic!

Ik heb de tip van Chiq opgevolgd en heb True Match gekocht. In Duitsland en het scheelde zeven euro met Nederland. Ik kreeg de laatste tijd commentaar op 'mijn masker' en ik vond dat het anders moest. Dus dan ook maar gelijk een heel ander merk. Blijkt wel dat ik hem alsnog te donker heb meegenomen en dat hij goed passend zal gaan zijn in de zomer. Dus voor de zomer ben ik dan in ieder geval al voorzien.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 19 Mrt 2018 09:27

Re: beautytips-topic!

Welke primer gebruiken jullie? Ik vind die van benefit niks, de paarse tube van becca ook niet (wel fijne werking al is het erg waterig, maar krijg er rode vlekjes van volgens mij), Catrice witte tube vind ik weinig toevoegen en de roze te shiny, flash balm van Clarins vind ik stinken en nivea after shave balsem vind ik te lang duren voordat het ingetrokken is. Oh en Maybelline baby skin bevalt ook niet. Zo, gelukkig niet kritisch :laughcry:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 19 Mrt 2018 21:18

Re: beautytips-topic!

Haha! Gelukkig genoeg geprobeerd.
Heb je een vette of een droge huid? Ik gebruik het paarse pompje van Becca, geen tube. Heb een droge huid. En ben heel tevreden over de primer. Vriendin van mij heeft een andere (niet paarse) van becca, heeft een vette huid en is daar weer heel tevreden over.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 20 Mrt 2018 12:18

Re: beautytips-topic!

Ik gebruik nu de MiracleGlow van Charlotte Tilbury als primer. Daar ben ik wel erg tevreden over maar ik weet niet hoe kritisch ik ben op primers eigenlijk.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 20 Mrt 2018 12:29

Re: beautytips-topic!

Haha, dat zat ik me later ook te bedenken. Maar ik merk het wel aan mijn make up als ik geen primer op doe.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 20 Mrt 2018 15:19

Re: beautytips-topic!

Haha, misschien heb ik te hoge verwachtingen van een primer :laughcry:
Die paarse tube is volgens mij hetzelfde als de pomp, alleen een ander formaat. Mijn huid is droog sowieso.

Thanks Caro, ga ik even opzoeken/lezen zo.

Heb vanmorgen deze meegepakt bij Kruidvat.
https://www.kruidvat.nl/essence-you-bet ... /p/4336452
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 20 Mrt 2018 15:46

Re: beautytips-topic!

Harrison schreef:Haha, dat zat ik me later ook te bedenken. Maar ik merk het wel aan mijn make up als ik geen primer op doe.


Ik ook. Ik moet zeggen dat ze de MiracleGlow echt als een soort wondermiddel aanprijzen. Dat is het dan weer niet, maar ik merk het wel echt aan de houdbaarheid van mijn make up of ik hem wel of niet erop smeer.
<<

ChiQ

Bericht 20 Mrt 2018 16:56

Re: beautytips-topic!

Ik vind die van MAC goed maar krijg er pukkels van.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 20 Mrt 2018 17:03

Re: beautytips-topic!

Ja precies Caro!
Oh, jammer ChiQ.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 20 Mrt 2018 17:59

Re: beautytips-topic!

Wat doet primer nou eigenlijk precies haha? Ik gebruik het niet want heb niet het idee dat ik iets mis, maar hee! Ik sta altijd open voor extra smeersels :P
<<

Anoniem232

Bericht 20 Mrt 2018 18:25

Re: beautytips-topic!

Je hebt verschillende soorten primers, maar wat ze ongeveer allemaal gemeen hebben is dat je make-up beter blijft zitten.
Ik gebruik een oogschaduwprimer en daardoor wordt de kleur ook intenser.
<<

Anoniem232

Bericht 20 Mrt 2018 18:27

Re: beautytips-topic!

De Nivea aftershave balm werd toch ooit door NikkieTutorials aangeraden als primer?
Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar voor die paar euro is het het proberen wel waard, denk ik!
<<

Anoniem301

Bericht 20 Mrt 2018 19:34

Re: beautytips-topic!

Robin Sparkles schreef:De Nivea aftershave balm werd toch ooit door NikkieTutorials aangeraden als primer?
Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar voor die paar euro is het het proberen wel waard, denk ik!

Maar die vindt Reva niet fijn! Ik wel, werkt erg prettig ja!
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 20 Mrt 2018 21:17

Re: beautytips-topic!

Carrie schreef:
Robin Sparkles schreef:De Nivea aftershave balm werd toch ooit door NikkieTutorials aangeraden als primer?
Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar voor die paar euro is het het proberen wel waard, denk ik!

Maar die vindt Reva niet fijn! Ik wel, werkt erg prettig ja!


Wat ik me afvraag he.... stink je dan niet helemaal naar mannenlucht? :confused:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 20 Mrt 2018 21:47

Re: beautytips-topic!

Beachgirl schreef:
Carrie schreef:
Robin Sparkles schreef:De Nivea aftershave balm werd toch ooit door NikkieTutorials aangeraden als primer?
Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar voor die paar euro is het het proberen wel waard, denk ik!

Maar die vindt Reva niet fijn! Ik wel, werkt erg prettig ja!


Wat ik me afvraag he.... stink je dan niet helemaal naar mannenlucht? :confused:


Nee joh! :lol:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem301

Bericht 20 Mrt 2018 22:43

Re: beautytips-topic!

Beachgirl schreef:
Carrie schreef:
Robin Sparkles schreef:De Nivea aftershave balm werd toch ooit door NikkieTutorials aangeraden als primer?
Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar voor die paar euro is het het proberen wel waard, denk ik!

Maar die vindt Reva niet fijn! Ik wel, werkt erg prettig ja!


Wat ik me afvraag he.... stink je dan niet helemaal naar mannenlucht? :confused:

Ik vind dat sowieso niet stinken maar je ruikt er niks van nee.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 20 Mrt 2018 22:55

Re: beautytips-topic!

Naja als mijn vriend aftershave gebruikt heeft dan ruik ik dat echt nog wel even. Vandaar dat ik het me afvroeg. Vind het zelf ook niet stinken maar om nou zelf naar aftershave te ruiken als ik op mijn werk aankom :smile:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 29 Mrt 2018 15:32

Re: beautytips-topic!

Wie kan mij helpen?
Ik ben op zoek naar een redelijk tot goed dekkende foundation die je bij o.a. de kruidvat kan kopen. Ik gebruik al tijden max factor facefinity maar deze heeft een hele lichte dekking en ik wil wel graag een foundation die meer dekking geeft. Ik lees hele goede verhalen over de Double Wear van Estée Lauder maar die is mij te prijzig :angel:
Wat als het lukt
<<

Anoniem317

Bericht 30 Mrt 2018 16:26

Re: beautytips-topic!

Aan mijn antwoord heb je weinig Pannetoet. Ik ben fan van de Estee Lauder Double Wear foundation. Ik heb hem net weer gekocht en had 30% korting bij Ici Paris (bij 3 of meer producten). Ik geloof dat de Douglas momenteel ook kortingen heeft op Estee Lauder. Misschien is dat een idee?
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 30 Mrt 2018 16:30

Re: beautytips-topic!

Ik vind de True Match van L'oreal erg fijn. Volgens mij prijst Chiq die aan het begin van dit topic aan.

Ik vond de double wear echt wel een beetje een pannenkoek, deze veel minder doordat hij zo dun is. Maar dekt wel goed.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Mrt 2018 18:13

Re: beautytips-topic!

Ja True Match bevalt mij erg goed, gelukkig had ik ook in één keer de goede kleur te pakken.
❤ 7 juni 2018
<<

Sapphire

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 16 Mei 2017 09:53

Bericht 30 Mrt 2018 19:42

Re: beautytips-topic!

Hier ook de True match door de tip van Chiq. Ben er erg tevreden over.
<<

ChiQ

Bericht 30 Mrt 2018 20:21

Re: beautytips-topic!

Ja echt True Match TOP! Echt onwijze aanrader. De Estee Double Wear is denk ik te dekkend en pancakey. De TM blend zo prachtig!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 30 Mrt 2018 20:28

Re: beautytips-topic!

Ik vind het kleursysteem van True match echt fantastisch, onderverdeeld in de groepen Warm, Cool en Neutral. En dan van licht naar donker met een cijfersysteem. Ik heb gisteren weer eens een nieuwe TM gekocht, was voor mij al wat jaren geleden. Ik heb een koele ondertoon en heb de C3 gekocht en het is echt naadloos de perfecte kleur. Love it.
#teammaple🍁
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron