Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vragen voor kleine cadeaus voor nieuwe huis?

<<

Anoniem238

Bericht 19 Mrt 2018 12:22

Wat vragen voor kleine cadeaus voor nieuwe huis?

Sinds 3 maanden wonen wij in ons nieuwe huis. Nu hebben we geen housewarming-party gegeven, maar vrienden en familie zijn toch individueel wel op bezoek gekomen.
Een aantal komen zelf met een cadeautje (plant, koekjes, geld) maar sommige vragen ook of wij nog wensen hebben...

En dan loop ik een beetje vast....we hebben nagenoeg het hele huis al ingericht met nieuwe meubels en spullen uit ons oude huis.
Het enige wat we nog graag willen hebben is een schilderij / fotolijst voor op de muur in de woonkamer en slaapkamer. En daarnaast spullen voor in de tuin (we hebben al 2 tuinsets en een loungeset aangeschaft).
Maar ik vind het ergens stom om geld of bonnen te vragen....

Hebben jullie nog andere ideeën?
<<

Anoniem313

Bericht 19 Mrt 2018 12:36

Re: Wat vragen voor kleine cadeaus voor nieuwe huis?

Geld vragen zou ik ook niet zo snel doen aan individuele mensen. In de categorie kleine cadeautjes zou ik denken aan:

- keukenspullen: een goeie rasp, knoflookpers, zesteur, taartschep, pastatang, vijzel, taartplateau, ijsblokjesvorm, kaasmes, kaasplank, mengkom, spuitzak, pureeknijper - misschien kun je dat soort dingen nog gebruiken?
- plantjes voor binnen en buiten. En misschien is een bon van een tuincentrum niet zo gek, bedenk ik me nu. Wat concreter dan een envelop met een tientje erin, en mensen snappen wel dat het leuk is om zelf een keer wat uit te gaan zoeken.
- wijn! Altijd lekker en met al dat bezoek komt het wel op zou ik denken :smile:

Hopelijk heb je hier wat aan.
<<

Anoniem238

Bericht 20 Mrt 2018 11:56

Re: Wat vragen voor kleine cadeaus voor nieuwe huis?

@ Caulfield, bedankt voor je uitgebreide reactie!
Hierdoor heb ik zeker meer inspiratie voor cadeauwensen gekregen.

Ik heb als cadeauwens een kookboekenstandaard voor in de keuken doorgegeven. In ons oude huis was hier weinig ruimte voor, maar nu onze keuken bijna 2 keer zo groot is, is het wel een praktisch cadeau :smile:.

En als alternatief een bon van een tuincentrum.

Nogmaals dank voor je hulp! :thumbup:
<<

Anoniem236

Bericht 20 Mrt 2018 12:37

Re: Wat vragen voor kleine cadeaus voor nieuwe huis?

Mijn standaard antwoord was een bon van intratuin.
Hier in de buurt zit een heel groot filiaal die ook mooie interieur spullen hebben dus voor binnen en buiten kon ik ze goed besteden

Ik vind bonnen ook niet raar om te vragen of je moet weten dat het om een echt kleinigheidje gaat (minder dan 5 euro)
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 527

Geregistreerd: 09 Okt 2013 20:19

Bericht 20 Mrt 2018 16:08

Re: Wat vragen voor kleine cadeaus voor nieuwe huis?

Heb je al buitenplantjes?
Of iets van tuingereedschap?
Ik zou zelf zeggen dat je alles al hebt en een bon oid wel leuk is om bijvoorbeeld straks iets groots te kopen. (Kerstspullen, zwenbad voor in de tuin, parasol etc...)

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron