Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #4

<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 12 Mrt 2018 12:40

Re: Datetopic #4

Ik zou daar ook niet zoveel van denken. Tof toch dat hij daar succes mee weet te halen? Ik zou eerst kijken of het in het echt klikt voordat je daar verder over nadenkt.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 12 Mrt 2018 15:22

Re: Datetopic #4

Zo lang je niet verplicht wordt naar elk concert te moeten ;) Verder eens met Carra!
Sowieso valt er geen peil op te trekken. De jongens waar ik voor ben gevallen ooit zouden er op een datingsite onwijs slecht uitgekomen zijn. Jongen uit NYC is veel jonger, reist, werkt dus momenteel niet, heeft lang haar, etc.. en toch ben ik die avond als een blok voor ‘m gevallen en spookt ie nog steeds dagelijks door m’n hoofd. We hebben geen contact meer maar dat is heel respectvol gegaan, het was sowieso uitzichtloos maar ik vind ‘t wel onwijs jammer want het is zelden dat ik zo’n klik met iemand voel.
Kortom, ik vind het ongelooflijk lastig te geloven dat ik ooit iemand online zou ontmoeten.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 12 Mrt 2018 22:40

Re: Datetopic #4

Ja precies daarom ben ik ook gestopt met Tinder en Happn, hadden we het zaterdag nog over Feline.
Mijn huidige date zou ik al weggeveegd hebben op Tinder nog voor ik op hem zou afknappen via de chat ;) Ik heb een paar keer leuke gesprekken gehad via Tinder maar dan was het in het echt niks. Terwijl je irl snel doorhebt of je iemand een leuk persoon vindt of niet.

Toch wel jammer hoor, dat je niets meer van hem hebt gehoord!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Mrt 2018 22:46

Re: Datetopic #4

Heb je zaterdag nog een date gehad, Toet? Zo ja, hoe was het?
❤ 7 juni 2018
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 12 Mrt 2018 23:11

Re: Datetopic #4

Jazeker! Hij is naar mij gekomen meteen toen ik terug kwam uit Utrecht. We zouden eigenlijk nog even de stad in gaan naar een speciaalbierencafe. Maar eenmaal op de bank met een wijntje, nadat de WIDM finale afgelopen was, muziekje opgezet was het thuis zo gezellig met z'n tweeën dat we niet meer weg zijn gegaan. Een vriendin van mij is nog even op visite geweest en uiteindelijk rond 1 uur naar bed gegaan. Was leuk! Woensdag zie ik hem weer :)
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 12 Mrt 2018 23:16

Re: Datetopic #4

Naar bed dus zonder m'n vriendin, die is wel de stad in gegaan :nerd:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Mrt 2018 07:18

Re: Datetopic #4

Haha klinkt goed!
❤ 7 juni 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Mrt 2018 07:47

Re: Datetopic #4

Leuke update toet. Veel plezier vaag woensdag.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 13 Mrt 2018 07:49

Re: Datetopic #4

Ja, heel jammer maar echt beter want ik zou geloof ik enorm verliefd op ‘m kunnen worden en dan voel ik me nog ellendiger.

Wat leuk dat het zo gezellig was zaterdag! Ook leuk dat je vriendin langs kwam! Hopelijk ontwikkeld het zich tot iets moois! I
Laatst gewijzigd door Feline op 03 Apr 2018 20:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 14 Mrt 2018 09:08

Re: Datetopic #4

Had ik ineens weer een supergezellige avond! Eerst biertjes gedronken en toen richting een cocktailbar gegaan waar z’n vrienden zaten. Zat ik om 1 uur ‘s nachts cocktails te drinken met superleuke mensen uit Amerika en hier. Krijg echt energie van zulke onverwachte avondjes.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 14 Mrt 2018 10:33

Re: Datetopic #4

Super leuk Feline! Klinkt als een heerlijke onverwachts gezellige avond, ik hou d'r van!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 14 Mrt 2018 10:58

Re: Datetopic #4

Ja toch? Man naast me bleek geluncht te hebben met m’n favo artiest omdat ie in dezelfde kringen zit dus ik ben maar extra dicht bij ‘m gaan zitten haha. Zij hadden al iets van 5 uur cocktails zitten drinken, volgens mij hebben die echt een paar honderd euro af moeten tikken, heel bizar maar wel fijn voor mij haha
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 14 Mrt 2018 11:22

Re: Datetopic #4

Ook vet leuk trouwens dat je naar alle brouwerijen daar wil. Als je nou een keer geen leuke man kan vinden, hou ik me aanbevolen :^^:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Mrt 2018 11:34

Re: Datetopic #4

Klinkt goed zo een gezellige avond Feline. Wel grappig om te lezen dat je de app voornamelijk gebruikt voor gezellige afspraken en contacten en niet per se om een relatie te vinden of een ONS.
Hier weinig nieuws. Geen leuke mannen tegen gekomen de laatste dagen, plus de schlager zanger is aan het touren door Duitsland, dus daar hoor ik momenteel weinig van. Beetje jammer. Misschien komt het nog terug en anders pech.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 14 Mrt 2018 11:47

Re: Datetopic #4

Toet, ook als ik wel leuke mannen heb om mee te gaan neem ik je met liefde mee op een brouwerij tour hoor! Heb een reservefiets dus we kunnen overal één biertje doen en weer door naar de volgende! Slaapplek zat bij mij ook! Stuur me maar een berichtje als je daar ooit zin in hebt :)

SO, het werkt niet echt als je niet af kan spreken hè? Ik praat echt amper met de mensen met wie ik afspreek. Vind het het fijnst als iemand gewoon me direct voor een drankje uitnodigt want dat hele chatten vind ik onwijs zinloos. Wanneer is ie weer in de buurt?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Mrt 2018 12:18

Re: Datetopic #4

Het wordt inderdaad lastig. Net even lopen googelen naar een touragenda, maar zoals het nu eruit ziet wordt het pas eind maart dat ze 2 weken vrij hebben. Geen idee of hij dan terug naar NL komt. Daarna gaan ze weer voor ene paar weken terug naar Duitsland.
Ik zag trouwens wel dat ze over 2 weken in Westendorf staan ( Oostenrijk) in ‘wat ik vond’ een van de foutste Hollandse apres skibaren daar. Ach, heel Westendorf in in de winter een Nederlandse enclave.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 14 Mrt 2018 12:50

Re: Datetopic #4

Ik zou het contact voor nu lekker laten en hem laten weten dat ie maar contact met je op moet nemen als ie tijd heeft voor een drankje. Nu de hele tijd appen is mijn inziens een beetje zinloos.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Mrt 2018 13:17

Re: Datetopic #4

Dat doe ik ook niet. Ik laat hem nu lekker zingen dn hoor wel iets van hem als hij in nl is. Kan mijn tijd wel beter besteden haha.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 17 Mrt 2018 08:36

Re: Datetopic #4

Dat lijkt me super leuk Feline! Je hoort van me ;)

Silly-one, ik heb niet heel je verhaal gevolgd maar het klinkt alsof je er relaxed in staat.

Hier gaat het goed, woensdag hebben we elkaar uiteindelijk maar heel kort gezien en dat was best wel jammer. Zondagavond ga ik uit eten met vriendinnen en daarna komt hij naar mij. We zouden maandag allebei vrij zijn dus dan hadden we de hele dag samen maar dat gaat ook niet meer door want ik heb wat last minute wijzigingen op werk waardoor ik maandagochtend om 8 uur een afspraak heb. Is niet anders, helaas.

Ik moet hier wel heel erg aan wennen, het voelt alsof we al een hele tijd aan het daten zijn maar het is pas een paar weken. We moeten echt ons best doen om elkaar te zien omdat we beide onregelmatig werken maar ik merk dat we onbewust onze agenda's op elkaar af proberen te stemmen, wat heel bijzonder is voor mij want ik heb de afgelopen 6 jaar nooit met iemand rekening hoeven houden. Mijn zus vroeg gisteren al of het iets serieus aan het worden was.. HAHA, blijkbaar praat ik vaker over hem dan ik zelf door heb.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 18 Mrt 2018 06:54

Re: Datetopic #4

Klinkt leuk Toet!!

En Feline wat tof om alle brouwerijen aan te gaan. Het is dat ik zwanger ben......
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 19 Mrt 2018 11:18

Re: Datetopic #4

Wat leuk Toet! Was het gezellig gister?

MdU, misschien moeten we een brouwerijen meeting organiseren zodra je bevallen bent :)
Laatst gewijzigd door Feline op 03 Apr 2018 20:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 19 Mrt 2018 21:11

Re: Datetopic #4

Het was weer gezellig gisteren. Hij is me op komen halen bij het restaurant (in een andere stad) zodat ik wijn kon drinken, super lief! Jammer dat ik zo vroeg op moest vanochtend maar fijn om samen te slapen. Deze week zijn we alleen weer geen enkele dag tegelijk vrij, dat is wel echt balen.

Volgende week woensdag hebben we een etentje/borrel met gezamenlijke vrienden en wij willen dan natuurlijk ook bij elkaar slapen daarna maar nog niemand weet het van ons. Als we samen naar huis gaan weten zij natuurlijk genoeg dus we zijn nog even aan het twijfelen wat we gaan doen.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 19 Mrt 2018 23:22

Re: Datetopic #4

@ Toer je kunt toch afspreken dat de een vroeger vertrekt naar huis het borrelen met je vrienden of dat je in het zicht van de anderen een andere kant op loopt (zogenaamd de auto/fiets ergens anders hebt staan). Niemand die er dan al achter hoeft te komen als je dat niet wilt.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 21 Mrt 2018 02:28

Re: Datetopic #4

Ja die optie is er ook wel Fred! Al is de borrel in een andere stad dus apart van elkaar naar huis gaan schiet niet op, we kunnen wel een soort van doen alsof we ieder een andere kant op gaan maar we zijn er nog niet helemaal over uit of we het nog stil willen houden.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 22 Mrt 2018 07:01

Re: Datetopic #4

Toet, wonen jullie in dezelfde stad? Dan zou je kunnen zeggen dat jullie gewoon samen zijn gereden, omdat dat een auto scheelt? :) Geen idee of ze daarin trappen...
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers