Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sollicitatietopic #2

<<

Engeltje31

Noob

Berichten: 146

Geregistreerd: 10 Sep 2014 11:11

Bericht 28 Feb 2018 11:59

Re: Sollicitatietopic #2

Minx schreef:
Engeltje klinkt goed

.


Ja het klinkt zeker goed en ik heb er ook onwijs veel zin in.
Het loopt allemaal via IBN omdat ik mijn WSW indicatie heb
En dus ook dan rekening houden met mijn 'beperking'.

W: WeConnectPeople
I : IBN
N: Nieuwebaan.nl

Het is een samenwerkingsverband tussen deze 3 bedrijven en dat is een mooi initiatief.

Mijn vader was timmerman en werkte in een timmerfabriek. Ik ben 1 jaar geleden ook ergens geweest in een banketbakkerij waar ze chocolade letters maken en ik vond de machines erg interessant

Hierbij
DE WINFABRIEK?
De Winfabriek is ontstaan uit een unieke samenwerking van verschillende bedrijven in de regio Oss. We hebben als doel het opleiden en ontwikkelen van de medewerker van de toekomst.

Onze docenten zijn mensen uit de praktijk die je bij de hand nemen en alles leren wat je moet weten om goed van start te kunnen gaan bij je toekomstige werkgever. En dat binnen zestien weken! Doordat De Winfabriek een goede samenwerking heeft met het bedrijfsleven in de regio Noordoost Brabant, is de aansluiting met de arbeidsmarkt erg goed en de baanzekerheid na de opleiding erg groot.

We kiezen niet voor de makkelijkste weg, het snelle geld of de gebruikelijke paden. Wij bieden een opleiding waar jij als kandidaat centraal staat. Onze aanpak is soms ongebruikelijk, soms confronterend maar altijd wat het beste bij jou past. We werken o.a. met de nieuwste technieken zoals 3D-printen, virtual reality en robotisering.

De opleiding onderscheidt zich ook door de selectieprocedure die eraan vooraf gaat. De talenten van de kandidaat staan hierbij voorop. Wij kijken niet zozeer naar je basiscompetenties en de kennis die je al hebt, maar vooral naar de wil om het vak te leren. We richten ons daarbij vooral op zijinstromers of mensen die uit een heel ander vakgebied komen.

Wil jij graag opgeleid worden en een nieuwe toekomst voor jezelf te creëren? En dit ook nog eens geheel kosteloos en binnen een korte tijd? Vul je gegevens in, dan nemen we snel contact met je op.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 28 Feb 2018 21:59

Re: Sollicitatietopic #2

Yes! Net een mailtje gehad dat ik meegenomen word de in selectie. Ze nemen gauw contact op voor een gesprek.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 01 Mrt 2018 07:00

Re: Sollicitatietopic #2

Fijn Thunder! Dus binnenkort op gesprek.

Jammer Minx. 36 uur is ook wel een flink verschil met 24uur. Wel fijn dat ze positief over je waren.

Oh wat een vreemde dag dan Myloon. Kan me voorstellen dat je dan je plek niet kunt vinden.

Sluitingsdatum voor de vacature waarop ik gesolliciteerd heb is vandaag. Ben benieuwd, verwacht niet dat ik eruit word gepikt aangezien ik al 2 en half jaar thuis ben maar goed je weet nooit ;-).
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem250

Bericht 01 Mrt 2018 12:59

Re: Sollicitatietopic #2

Spannend Femm! Ik hoop dat je snel een positief bericht krijgt.
<<

Engeltje31

Noob

Berichten: 146

Geregistreerd: 10 Sep 2014 11:11

Bericht 02 Mrt 2018 20:00

Re: Sollicitatietopic #2

Helaas niet geworden bij de WInfabriek,
Ik ben wel teleurgesteld.
Maandag weer gesprek bij IBN voor nieuw werkervaringsplek.

Ik heb wel aangeven dat ik met mijn handen wil werken, duss misschien iets van timmerman doen,
Mijn vader was timmerman.
<<

Engeltje31

Noob

Berichten: 146

Geregistreerd: 10 Sep 2014 11:11

Bericht 07 Mrt 2018 13:06

Re: Sollicitatietopic #2

Gesprek gehad bij IBN

Er wordt gekeken of ik bij de voedselfabriek aan de slag kan.
Of anders bij van groente en fruitbedrijf. Dat lijkt me ook erg leuk.
Laatst gewijzigd door Engeltje31 op 17 Mrt 2018 12:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 07 Mrt 2018 14:37

Re: Sollicitatietopic #2

Thunder al meer gehoord?

Femm jij al wat gehoord

Spannend engeltje,

Hier heeft mijn gesprek nog een staartje gekregen. Ik ga morgen weer op gesprek voor een andere functie binnen die organisatie. Super leuk dus.
2015 💙
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 07 Mrt 2018 15:12

Re: Sollicitatietopic #2

Ja, ik mag volgende week op gesprek. Verder dus nog even afwachten. Fijn dat jij nog een keer op gesprek mag Minx!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Engeltje31

Noob

Berichten: 146

Geregistreerd: 10 Sep 2014 11:11

Bericht 08 Mrt 2018 12:03

Re: Sollicitatietopic #2

Ja ik vind het heel erg spannend, ik voel me best nerveus.
Jammer dat ik niet in de toekomst kan kijken.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 08 Mrt 2018 12:51

Re: Sollicitatietopic #2

Ik ga maandag beginnen!!!
2015 💙
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 08 Mrt 2018 13:43

Re: Sollicitatietopic #2

Gefeliciteerd Minx, wat fijn!
2012 & 2016
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 08 Mrt 2018 13:43

Re: Sollicitatietopic #2

Gefeliciteerd Minx, wat ga je doen?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 08 Mrt 2018 14:39

Re: Sollicitatietopic #2

Goed gedaan, Minx!!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 08 Mrt 2018 15:04

Re: Sollicitatietopic #2

Ik ga werken als administratief medewerker, maar de systemen zijn op het moment zo dat ze nog niet optimaal gebruikt worden dus daar mag ik ook bij mee gaan denken. De belangrijkste taak gaan zijn om de gegevens in te voeren van de nieuwe medewerkers op het gebied van scholing en bekwaamheid. De organisatie groeit zo hard dat ze dat niet meer aankunnen. In januari hadden ze bv al iets meer dan 100 nieuwe werknemers in dienst genomen.
2015 💙
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 08 Mrt 2018 15:04

Re: Sollicitatietopic #2

Leuk! En spannend dat je maandag al mag beginnen. Succes alvast!
<<

Engeltje31

Noob

Berichten: 146

Geregistreerd: 10 Sep 2014 11:11

Bericht 13 Mrt 2018 16:27

Re: Sollicitatietopic #2

Vandaag weer gesprek gehad met arbeidsintegratie
Ik mag vrijdag om 10 uur op gesprek bij een groente en fruit-bedrijf.
Er werken alleen maar mannen maar ze stonden open voor een vrouw. Het is wel fysiek werk, maar dat vind ik niet erg
Morgen of overmorgen krijg ik nog te horen of ik op gesprek mag bij de cateringfabriek
Daarnaast wordt ik ook voorgesteld bij handelsbedrijf in werkkleding.
Laatst gewijzigd door Engeltje31 op 17 Mrt 2018 12:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 14 Mrt 2018 13:37

Re: Sollicitatietopic #2

Ik heb gisteravond een sollicitatie verstuurd. Functie lijkt me heel leuk en sluit goed aan bij mijn eerdere werkervaring. Ik zit alleen al wel een flinke tijd (3,5 jaar) thuis. Vandaag kreeg ik echter al een uitnodiging, voor een groepssollicitatie komende vrijdag. Iemand die zoiets al eerder gehad heeft en weet wat ik kan verwachten? Ik weet in elk geval dat er een soort pitch van me verwacht wordt. Oooh, weer die zenuwen!

Wel heel blij dat ik zulke goede reacties krijg op mijn sollicitaties. Recent 5 keer gesolliciteerd, ik reageer ook alleen op functies die echt goed bij mijn profiel aansluiten en slechts 1 keer direct afgewezen, 1 loopt nog. Valt me niet tegen met zo'n gat op mijn cv.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 14 Mrt 2018 15:37

Re: Sollicitatietopic #2

Wat goed Minx gefeliciteerd.

Ik heb nog telefonisch contact gehad, ze vonden het vreemd dat ik onder mijn niveau solliciteerde. Ze hadden ook veel reacties gehad en daar is het iemand uit geworden.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 15 Mrt 2018 12:20

Re: Sollicitatietopic #2

Ik heb net een super tof gesprek gehad en ben zelfs tijdens het gesprek al aangenomen! Ik begin na de Pasen. Ik ga gemiddeld voor 20 uur aan de slag, de ene week 2 dagen en de andere week 3 dagen. :cheering: :banaan:

Edit: net belde de huisarts met de uitslagen van mijn schouderfoto en -echo en ik blijk een schouderverkalking te hebben. Ze stuurt me door naar de orthopeed. Nou, dat is wel even een kleine domper...
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 19 Mrt 2018 15:54

Re: Sollicitatietopic #2

Oké, luxe probleem hier. Ik heb nog een baan aangeboden gekregen. Ik kan dus gewoon kiezen nu.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Patsy

Bericht 19 Mrt 2018 16:06

Re: Sollicitatietopic #2

Wat goed Thunder! Allebei in dezelfde branche als waar je uit komt?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 19 Mrt 2018 17:00

Re: Sollicitatietopic #2

Ja inderdaad. De een is nieuw en de ander een oude bekende. Daar gaat mijn voorkeur naar uit, maar vind het lastig. Er zijn bij beide voor- en nadelen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Patsy

Bericht 19 Mrt 2018 17:16

Re: Sollicitatietopic #2

Dat is wel even lastig dan. Allebei voor hetzelfde aantal uren?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 19 Mrt 2018 17:27

Re: Sollicitatietopic #2

Ongeveer. De een 15-18 (2 dagen) zonder weekenden, de ander 16-24 (2 om 3 dagen) met weekenden. De eerste is mijn laatste werkgever. Daar ken ik dus iedereen al en ik ben er al ingewerkt. Hij weet van mijn been en de operatie die nog komen gaat. Hij heeft geen winkel (we werken op bestelling) en is dus minder belastend voor me, maar kan er ook minder creativiteit in kwijt. De laatste weet van mijn been, maar nog niet van de operatie. Dat is wel een winkel en daarom veel meer belastend voor me, omdat ik daar veel meer moet lopen. Ik kan daar wel veel creatiever zijn, juist omdat het een winkel is.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Patsy

Bericht 19 Mrt 2018 20:11

Re: Sollicitatietopic #2

Lastige keuze. De eerste optie klimt verstandiger en de tweede leuker. Moeilijk, maar wel luxe.
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers