Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Herstel na griep

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 16 Mrt 2018 11:24

Herstel na griep

Ik heb vorige week de griep gehad, heb een week plat gelegen en ben sinds woensdag weer aan het werk. Maar ik merk nu dat ik zó vermoeid ben, niet normaal. Heb gistermiddag nog een dutje gedaan en ben nu na een halve dag werken ook weer gesloopt. Hoe lang blijft dit nog en kan ik iets doen om me sneller weer beter te voelen?
<<

Anoniem282

Bericht 16 Mrt 2018 11:34

Re: Herstel na griep

De naweeën van een griep kunnen weken duren. Je lichaam geeft een grens aan qua vermoeidheid als gevolg van eraf hebben gelegen door griep. Dat zal steeds wat beter worden. Voor zover ik weet kun je dat proces niet versnellen.
<<

Anoniem321

Bericht 19 Mrt 2018 15:11

Re: Herstel na griep

Ik heb 3 weken geleden griep gehad en ben ook nog steeds vermoeid. Het ging vorige week beter, maar ben sinds dit weekend weer verkouden en heb me vanmorgen weer ziek gemeld omdat ik nu door die verkoudheid weer doodmoe ben, niet normaal.
Het zal allemaal met elkaar te maken hebben.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 19 Mrt 2018 16:11

Re: Herstel na griep

Wat naar Olifant, beterschap! Ik begin me inmiddels gelukkig weer wat beter te voelen, krijg weer een beetje meer energie. Ik probeer extra gezond te eten, veel groenten/fruit te eten en neem extra multivitaminen. En ik drink minder koffie en meer groene thee. Alle kleine beetjes helpen denk ik maar.
<<

Anoniem321

Bericht 19 Mrt 2018 19:44

Re: Herstel na griep

Gelukkig dat het nu dr goede kant weer op gaat Scandic, en idd op je voeding letten kan geen kwaad.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers