Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleurenanalyse

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 13 Mrt 2018 21:11

Re: Kleurenanalyse

Ja HALLO, ik hoopte op advies dat ik me daar juist niet door moet laten leiden :wink:. Maar herkenbaar dus.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 14 Mrt 2018 08:02

Re: Kleurenanalyse

Meneer de Uil schreef:Kunnen we een volgende meeting niet een kleurenanalyse doen met de meiden die dat willen? Er zijn er hier nog zoveel die dat eens willen laten doen. :razz:
Ik bestempel mezelf altijd als herfst. Of het klopt weet ik niet en alsnog weet ik dan niet welke kleuren daar precies bij horen.


Ja I'm in! Ik kom er ook gewoon niet uit.
Smile, it's free!
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 19 Mrt 2018 12:14

Re: Kleurenanalyse

Nou ik ben zojuist geweest. Het was niet echt verrassend, want ze begon met waar mijn voorkeuren lagen en dat was vooral bij gedempt. Uiteindelijk bleek ik ook een gedempt kleurentype te zijn, zomer neigend naar herfst.

Ik weet nog niet zo goed wat ik er van vind, want het zijn wel veelal de saaiere kleuren, maar ik denk dat dat wel het beste bij mijn uiterlijk past, haha.

Ik vond het wel leuk om te doen, maar het was meer een bevestiging dat ik het zelf eigenlijk wel goed had, mn truitje en mn jas waren in ieder geval perfecte kleuren voor mij. Hoef helaas geen complete nieuwe garderobe. ;-)
<<

Anoniem301

Bericht 30 Apr 2018 10:47

Re: Kleurenanalyse

Ik lees je update nu! Je klinkt niet heel enthousiast, of ligt dat aan mij? Wel bijzonder, zomer neigend naar herfst, want zomer is koel en herfst is warm. Ik ken deze ‘methode’ eerlijk gezegd niet.

Ik ben afgelopen zaterdag met UN en Geel geweest voor mijn analyse, ik ben ooit door iemand in opleiding gediagnostiseerd als winter maar ik ben herfst! Dus dat is ineens wel even gek ofzo. Inderdaad wat saaiere kleuren was mijn eerste reactie, geen felle kleurtjes meer, geen koningsblauw of zwart :snik:

Maar ik heb gisteren op Zalando gekeken en ik heb zwart uitgezet en andere kleuren die mij niet mooi staan en dat zoekt een stuk beter! Kom ik ook niet in de verleiding :) En dan zie ik toch wel mooie items naar voren komen, petrol vind ik bijvoorbeeld een mooie kleur, mosgroen, mosterdgeel, olijfgroen ‘mag’ ik ook. Dus ik houd mijn kleurenwaaier altijd in mijn tas en probeer er rekening mee te houden bij het kopen van nieuwe items. Wel echt jammer van het zwart, maar goed als het niet flatteert waarom zou ik dat dan willen dragen ja toch of niet dan.

Dus ik vond het erg leuk!
<<

ChiQ

Bericht 30 Apr 2018 11:25

Re: Kleurenanalyse

Nou, omdat het leven niet alleen bestaat of iets je staat, maar óók of jij het leuk vindt. Wat een gare onzin. Draag wat je wil, het is écht niet zo dat als ik jou in een zwarte top zie denk: God wat een afschuwelijke niet passende kleur, had ze maar petrol aan. Túúrlijk staat dat zachte zalm mij mindermooi dan koraal, maar ik vind het echt niet zo serieus dat ik dat dan niet meer zou kopen.

Tot zover mijn bijdragen. Onzin.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 30 Apr 2018 11:31

Re: Kleurenanalyse

Gare onzin nog wel :)

Het was zaterdag heel tof om te zien wat sommige kleuren kunnen doen bij iemand. Echt alsof er een instagramfilter wordt toegepast, en dat alleen maar met ‘goeie’ en mindere kleuren bij iemands seizoenstype. Ik heb dat nu bij mezelf en bij Carrie gezien, en ben beide keren echt verbaasd door de uitwerking.
#teammaple🍁
<<

ChiQ

Bericht 30 Apr 2018 11:35

Re: Kleurenanalyse

Urban Naked schreef:Gare onzin nog wel :)

Het was zaterdag heel tof om te zien wat sommige kleuren kunnen doen bij iemand. Echt alsof er een instagramfilter wordt toegepast, en dat alleen maar met ‘goeie’ en mindere kleuren bij iemands seizoenstype. Ik heb dat nu bij mezelf en bij Carrie gezien, en ben beide keren echt verbaasd door de uitwerking.


Nee dat snap ik echt hoor, maar ik vind het zooooo onzinnig om dan nooit meer zwart te dragen. Ja nou soms heb ik ook in prachtige kleuren een offday. Zit mijn haar stom, mijn makeup ook. Ik zou nooit omdat het je minder goed staat niet dragen.
<<

Anoniem301

Bericht 30 Apr 2018 11:42

Re: Kleurenanalyse

ChiQ schreef:
Urban Naked schreef:Gare onzin nog wel :)

Het was zaterdag heel tof om te zien wat sommige kleuren kunnen doen bij iemand. Echt alsof er een instagramfilter wordt toegepast, en dat alleen maar met ‘goeie’ en mindere kleuren bij iemands seizoenstype. Ik heb dat nu bij mezelf en bij Carrie gezien, en ben beide keren echt verbaasd door de uitwerking.


Nee dat snap ik echt hoor, maar ik vind het zooooo onzinnig om dan nooit meer zwart te dragen. Ja nou soms heb ik ook in prachtige kleuren een offday. Zit mijn haar stom, mijn makeup ook. Ik zou nooit omdat het je minder goed staat niet dragen.

Haha prima toch? Ieder z'n ding, ik vond het erg leuk om te zien hoe bepaalde dingen me echt niet stonden (donkere kringen werden zichtbaarder bij bepaalde kleuren) en hoe andere kleuren me echt completeren. Het was echt feitelijk te zien dat bepaalde kleuren mij echt niet flatteerden dus dat je het afdoet als gare onzin vind ik wat overdreven gezegd, zeker tegen iemand die er enthousiast over is en het juist zo leuk vond! Net als met die grijze bank, toch? Kan ook anders verwoord worden.
<<

ChiQ

Bericht 30 Apr 2018 11:55

Re: Kleurenanalyse

Carrie schreef:
ChiQ schreef:
Urban Naked schreef:Gare onzin nog wel :)

Het was zaterdag heel tof om te zien wat sommige kleuren kunnen doen bij iemand. Echt alsof er een instagramfilter wordt toegepast, en dat alleen maar met ‘goeie’ en mindere kleuren bij iemands seizoenstype. Ik heb dat nu bij mezelf en bij Carrie gezien, en ben beide keren echt verbaasd door de uitwerking.


Nee dat snap ik echt hoor, maar ik vind het zooooo onzinnig om dan nooit meer zwart te dragen. Ja nou soms heb ik ook in prachtige kleuren een offday. Zit mijn haar stom, mijn makeup ook. Ik zou nooit omdat het je minder goed staat niet dragen.

Haha prima toch? Ieder z'n ding, ik vond het erg leuk om te zien hoe bepaalde dingen me echt niet stonden (donkere kringen werden zichtbaarder bij bepaalde kleuren) en hoe andere kleuren me echt completeren. Het was echt feitelijk te zien dat bepaalde kleuren mij echt niet flatteerden dus dat je het afdoet als gare onzin vind ik wat overdreven gezegd, zeker tegen iemand die er enthousiast over is en het juist zo leuk vond! Net als met die grijze bank, toch? Kan ook anders verwoord worden.


Oke, ik neem het gare terug. Maar ik vind het wel echt onzin om dan te besluiten: ik ga dat allemaal niet meer dragen.
<<

Anoniem301

Bericht 30 Apr 2018 11:57

Re: Kleurenanalyse

Haha ok. Ja kan ook niet ‘beloven’ (aan wie?) dat ik nooit meer zwart zal dragen hoor, maar ik probeer bij nieuwe aankopen zeker rekening te houden met de kleuren die mij het beste staan.
<<

Geel

Bericht 30 Apr 2018 12:32

Re: Kleurenanalyse

Chiq, ik klink natuurlijk soms wat militant, (dat heb je als je ergens van overtuigd bent), maar natuurlijk moet iedereen gewoon dragen wat ie wil. Het is geen wet ofzo. Maar het werkt nu eenmaal zo dat als je ziet gebeuren wat het effect op je gezicht is van de goeie kleuren, dan wíl je op een gegeven moment die ‘foute’ kleuren niet meer, snap je? En dat is waar mensen zo enthousiast worden en stapje voor stapje hun garderobe aanpassen. Niet omdat het moet of omdat je (in het geval van Carrie) geen zwart meer mag dragen. Iedereen moet dat lekker zelf weten. Maar als je zelf hebt gezien wat je goeddoet, is het vaak leuker om dát na te streven.
<<

Anoniem313

Bericht 30 Apr 2018 12:33

Re: Kleurenanalyse

En vanaf nu geven we natuurlijk elke keer vilein commentaar in het WHJAV topic als je iets zwarts draagt. Dan leer je het wel af.
<<

Anoniem301

Bericht 30 Apr 2018 12:40

Re: Kleurenanalyse

Caulfield schreef:En vanaf nu geven we natuurlijk elke keer vilein commentaar in het WHJAV topic als je iets zwarts draagt. Dan leer je het wel af.

Haha oh neeeee!
<<

Anoniem318

Bericht 30 Apr 2018 13:14

Re: Kleurenanalyse

Wat leuk Carrie, ik zou dat ook graag eens doen, maar het kost redelijk veel he? Ik ben er trouwens vrij zeker van dat ik een wintertype ben, maar zou het graag bevestigd hebben.
<<

Anoniem301

Bericht 30 Apr 2018 13:30

Re: Kleurenanalyse

Madame Butterfly schreef:Wat leuk Carrie, ik zou dat ook graag eens doen, maar het kost redelijk veel he? Ik ben er trouwens vrij zeker van dat ik een wintertype ben, maar zou het graag bevestigd hebben.


Ja, was echt leuk om te doen! Het is niet erg goedkoop nee, deze dame kost € 75,00 en is een van de goedkopere maar ze doet het echt heel goed. Nadeel is alleen dat ze in een dorpje vlakbij Gouda woont, dus niet voor iedereen goed te bereiken, of te lange reistijd.
<<

Anoniem318

Bericht 30 Apr 2018 13:33

Re: Kleurenanalyse

Dat valt inderdaad mee, meestal zie ik prijzen van ruim boven de 100. Maar ik woon in BE, dus inderdaad wat ver. Misschien na de bevalling als ik weer goed in mijn vel zit, dan maak ik er gewoon een leuk dagje NL van.
<<

Anoniem301

Bericht 30 Apr 2018 13:38

Re: Kleurenanalyse

Goed idee! Kun je meteen gaan shoppen met je nieuwe kleurenkaart bij de hand :)
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 30 Apr 2018 13:54

Re: Kleurenanalyse

Haai! Mijn update was inderdaad door niemand gelezen denk ik haha.
Hmm dat ik nou niet enthousiast was zal ik niet zeggen, maar er ging gewoon niet echt een wereld voor me open.
Zomer neigend naar herfst houdt volgens mij in dat ik niet uitgesproken koel of warm ben maar meer neutraal. En gedempte kleuren zijn het belangrijkst voor mij. Dat past goed bij mijn vale uiterlijk snapje. :-P

Leuk dat jij een herfsttype bent, zijn inderdaad niet de makkelijkste kleuren om nu aan te komen nee. Ben heel benieuwd naar je nieuwe outfits haha.

Het lullige is dat ik net een zalon box binnen heb en zo ongeveer geen enkel kledingstuk matcht met mijn kleurenkawrt.
<<

Anoniem301

Bericht 30 Apr 2018 14:10

Re: Kleurenanalyse

Moesje schreef:Haai! Mijn update was inderdaad door niemand gelezen denk ik haha.
Hmm dat ik nou niet enthousiast was zal ik niet zeggen, maar er ging gewoon niet echt een wereld voor me open.
Zomer neigend naar herfst houdt volgens mij in dat ik niet uitgesproken koel of warm ben maar meer neutraal. En gedempte kleuren zijn het belangrijkst voor mij. Dat past goed bij mijn vale uiterlijk snapje. :-P

Leuk dat jij een herfsttype bent, zijn inderdaad niet de makkelijkste kleuren om nu aan te komen nee. Ben heel benieuwd naar je nieuwe outfits haha.

Het lullige is dat ik net een zalon box binnen heb en zo ongeveer geen enkel kledingstuk matcht met mijn kleurenkawrt.

Haha een vaal typje! Net als ik, ik heb ook het beste baat bij gedempte kleuren. Oh ja, nu je het uitlegt dat je wellicht neutraal bent snap ik het beter.
Heb je je kleurentype wel doorgegeven aan de stylist van Zalando? Jammer zeg!
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers