Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Forumster van de maand maart

<<

Burgemeester Kaat

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 15 Mrt 2018 21:33

Forumster van de maand maart

We zijn alweer in de helft van deze maand, dat betekent dat we weer een forumster beter leren kennen. Afgelopen maand was Joey onze forumster van de maand en zij nomineerde Mizz_S als forumster van de maand maart.

Ik heb heel eerlijk gezegd echt geen flauw idee meer hoelang ik al onder deze naam forum. Ik heb deze forumnaam al sinds ik voor het eerst ben begonnen met meeschrijven en heb daarna nooit een andere naam gehad. Deze naam heb ik ook gekozen bij gebrek aan inspiratie. Ik wilde graag ergens op reageren dus ik had snel wat bedacht. Ik ben wel wat uitgekeken op de naam (en iedereen schrijft ‘m ook altijd verkeerd) maar een andere naam nemen vind ik ook weer zo wat. Ik begin net een beetje ‘bekend’ te worden, zeker dankzij deze rubriek. Via het tijdschrift Yes ben ik op dit forum terechtgekomen, vermoedelijk omdat ik een kijkje nam op de site en zo ook het forum tegenkwam, maar helemaal precies weet ik het niet meer.

Over Mizz_S
Ik woon samen met mijn man in het zuiden van het land, in Limburg. Oorspronkelijk komen wij hier beiden niet vandaan, we wonen hier nu 2,5 jaar. Deze verhuizing was best even een stap. Als je ons 10 jaar geleden had verteld dat we nu hier zouden wonen, hadden we vast moeten lachen. Het stond totaal niet op de planning maar het kwam toevallig op ons pad. We hebben het hier heel erg naar ons zin gelukkig, voorlopig willen we hier echt niet weg. We hebben in januari een eigen huis gekocht en daar zijn we ook ontzettend blij mee.

Ik heb Engelse taal & cultuur gestudeerd aan de universiteit. Sinds ongeveer 2,5 jaar geef ik les op een hbo-opleiding in het zuiden van het land. Ik geef daar Engels en managementvaardigheden en ik ben ook mentor van diverse studenten. Voor deze baan ben ik ook verhuisd naar het zuiden. Het is erg leuk werk en ik heb het er goed naar mijn zin.

Verder ben ik op dit moment zwanger van ons eerste kindje. Ik ben in augustus uitgerekend en schrijf dus ook af en toe mee in het zomermama's topic. Mijn hobby is dansen. Ik doe aan klassiek ballet, jazzballet en af en toe ook moderne dans. Dit doe ik nu zo’n 20 jaar met veel plezier. Ook met mijn dikker wordende buik dans ik nog twee keer per week en ik hoop dit nog wel even vol te houden. Eerder heb ik ook al eens een keer een rubriek over deze hobby geschreven. Verder volg ik ook Italiaanse les, al ligt dat momenteel even stil, maar hopelijk kan ik in september weer verder hiermee.

Mijn man en ik houden van dezelfde dingen dus we doen best veel samen in onze vrije tijd. Zo zijn we gek op reizen, we houden vooral veel van Oost-Europa en hebben daar al heel veel landen bezocht. Ons favoriete vakantieland is Estland, daar zijn we al meerdere keren geweest en zouden we graag weer eens naar terugkeren de komende jaren. Verder houden we van muziek en bezoeken we graag concerten en festivals. Ook zijn we gek op sport (kijken), we bezoeken graag sportevenementen zoals schaatsen en (baan)wielrennen. Daarnaast gaan we ook graag uit eten of ergens lunchen, thuiszitten is eigenlijk niets voor ons! Ik spreek ook graag af met vriendinnen, maar omdat wij uit de richting wonen en we allemaal druk zijn is dat helaas niet zo vaak mogelijk als we zouden willen.

Ik kreeg ook de vraag waar ik over tien jaar hoopte te staan en wat ik dan bereikt zou willen hebben. Dit vind ik een moeilijke vraag. Ik kijk nooit zo ver vooruit, ik zie wel wat er op me afkomt. Dat merk ik dan over 10 jaar wel :).

Mizz_S en het forum
Ik kom eigenlijk in alle pijlers wel, ik kijk gewoon welke onderwerpen me aanspreken en die topics lees ik en soms reageer ik ook. Ik neem elke dag wel even een kijkje op het forum. Een echt favoriet topic heb ik niet, maar wat eten we vandaag bezoek ik wel dagelijks. Altijd leuk om inspiratie op te doen en te zien wat anderen eten. Vorig jaar was ik ook heel actief in de recepten challenge maar dit jaar moet ik nog even op gang komen met het proberen van nieuwe recepten. Op dit moment vind ik het zomermama's topic ook extra leuk natuurlijk omdat ik daar ook toe behoor.

Zonder dit forum had ik niet geweten dat je bij een rol aluminiumfolie 2 flapjes aan de zijkant kunt induwen zodat de rol vast komt te zitten in het pakje. Overigens doe ik dit nooit, want ik vind het helemaal niet zo handig! Wat ik graag zou willen veranderen aan het forum? Aan de ene kant denk ik wel eens dat een tagfunctie wel handig zou zijn, zodat je zeker weet dat degene voor wie het bericht bedoeld is het leest. Anderzijds kan dat misschien ook wel irritant worden als het te pas en te onpas gebruikt wordt.

De mooiste gebeurtenis in mijn leven
Ik kreeg van Joey de vraag wat de mooiste gebeurtenis in mijn leven is. Dat vind ik een hele lastige vraag en die kan ik eigenlijk ook niet beantwoorden omdat ik zoveel leuke dingen heb meegemaakt. Maar als ik echt moet kiezen, dan kies ik toch voor mijn trouwdag. Die was zo leuk, romantisch en relaxt, daar denk ik nog altijd met veel plezier aan terug.

Forumster van de maand april
Ik wil graag MissEnergy nomineren. Ik weet dat zij ongeveer hetzelfde werk doet als ik maar dan in een ander vakgebied. Ze is ongeveer tegelijk met mij uitgerekend en zit dus ook in het zomermama’s topic. Verder weet ik eigenlijk niet zo veel van haar! Aan MissEnergy zou ik willen vragen wat ze het leukste/mooiste/fijnste plekje in Nederland vindt en waarom?

Foto
Ik vond het nog wel lastig om een foto te kiezen. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een foto van één van de reizen van mij en mijn man omdat daar meestal toch de mooiste en bijzonderste foto’s gemaakt worden. Deze foto is gemaakt toen we een reis maakten door Canada en de VS. We waren het al jaren van plan, nooit kwam het ervan, maar ineens besloten we 3 weken van te voren toch die kant op te gaan omdat we een mooie aanbieding tegenkwamen. We kijken allebei met veel plezier terug op de reis. Graag zouden we over een paar jaar nog eens teruggaan naar de VS, nu om een ander deel te bezoeken. Deze foto is gemaakt vanaf een parkeerplaats langs de weg. Ik keek naar buiten vanuit de auto en het uitzicht was zo mooi dat we wel moesten stoppen. Als ik deze foto zie denk ik vooral terug aan de prachtige natuur die we tijdens deze vakantie hebben gezien.

Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 16 Mrt 2018 06:46

Re: Forumster van de maand maart

Wat een leuk stuk miss_s! Leuk om wat meer over je te weten te komen. En wat een prachtige foto!
29 augustus 2012 ~ 27 februari 2016

Volg mij op instagram Mamajezzblog
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Mrt 2018 07:39

Leuk stuk! Ik wist wel dat we in hetzelfde topic zaten; maar niet dat we ongeveer hetzelfde werk doen! Leuk om meer van je te weten. Volgende maand meer over mij!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Mrt 2018 10:51

Leuk om te lezen, Mizz_S!
26 september 2013
30 december 2015

Afbeelding
<<

HollyGolightly

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Mrt 2018 12:05

Wat een leuk stuk. En Estland, ik ben nu erg benieuwd naar Estland als vakantieland. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
They call me quiet girl. But I'm a riot.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Mrt 2018 12:48

Leuk geschreven! Ik had nog geen beeld bij je maar nu dus wel!
Hello, from the outside <3

Afbeelding

Afbeelding
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Mrt 2018 20:05

Leuk stukje Mizz_S. Ben benieuwd naar jouw stuk MissEnergy
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Mrt 2018 21:43

Heel leuk om meer over je te weten te komen, Mizz_S!
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 16 Mrt 2018 22:44

Leuk stukje Mizz_S!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 17 Mrt 2018 04:19

Hee wat leuk dat je zwanger bent! Op de een of andere manier blijven jouw posts me altijd goed bij dus ik ‘wist’ al veel over je maar was al steeds benieuwd hoe die grote stap naar het zuiden jullie bevallen is. Fijn dat het zo goed heeft uitgepakt!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 17 Mrt 2018 18:38

wat leuk en prachtige foto
<<

Liv

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 18 Mrt 2018 10:08

Leuk stuk! Ik had niet meegekregen dat je zwanger bent, dus nog gefeliciteerd!
<<

Julia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 18 Mrt 2018 18:25

Heel erg leuk stuk mizz_s.
♥ 18-09-2013 ♥ 26-05-2016 ♥
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Mrt 2018 19:14

Wat een leuke reacties, thanks dames!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 21 Mrt 2018 07:41

Leuk Mizz_S. Ik heb jou altijd al een leuke en interessante forummer gevonden. Veel geluk met je gezinnetje straks.
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Atelier Madame

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 21 Mrt 2018 21:36

Leuk stuk!
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven; een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met nieuwe en oude vrienden.
Beautiful girl <3
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Apr 2018 07:54

Ik vergeet steeds te reageren in dit topic, maar bedankt Marin en AM. En burgemeesters ook nog bedankt voor de leuke post!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 10 Apr 2018 08:20

Graag gedaan!

Terug naar Forumzaken