Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Netflix

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 09 Mrt 2018 11:24

Re: Netflix

Ik heb net de eerste aflevering van Nailed it bekeken (soort Heel Holland Bakt, maar dan met mensen die er echt niks van kunnen). Wel grappig op zich, al ben ik wel bang dat het snel gaat vervelen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 10 Mrt 2018 12:25

Re: Netflix

Haha dat klinkt best grappig!

Ik las gisteren ergens dat La Casa de Papel heel verslavend is en wordt vergeleken met Prison Break. Dat klinkt beide heel goed :laughcry: jullie die al gezien?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 10 Mrt 2018 13:37

Re: Netflix

La Casa de Papel heb ik pas gekeken, heel goed en spannend. Aanrader! Prison Break moet ik ook weer eens oppakken, ook verslavend maar zelf had ik de vergelijking tussen beide series niet gemaakt eigenlijk.

Ik ben van de week begonnen met The OA, totaal anders maar wel een toffe serie tot nu toe. Ben telkens benieuwd hoe het verder gaat.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 10 Mrt 2018 15:05

Re: Netflix

Goed om te horen Saythia!

Oh en ik heb net The End of the F** World afgekeken. Ik vond het eigenlijk heel tof! Tot hoe ver had je gekeken Caro??
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 11 Mrt 2018 13:01

Re: Netflix

Ik loop hopeloos achter maar ben nu aan The Affaire begonnen. Vind ‘t tot nu toe heel goed!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 11 Mrt 2018 14:00

Re: Netflix

Zora schreef:Haha dat klinkt best grappig!

Ik las gisteren ergens dat La Casa de Papel heel verslavend is en wordt vergeleken met Prison Break. Dat klinkt beide heel goed :laughcry: jullie die al gezien?


Ik vind het een hele leuke serie. Je bent echt benieuwd naar wat er komen gaat, dus afzetten is lastig :smile:
2016
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 12 Mrt 2018 10:59

Re: Netflix

Susan schreef:Ik heb ook moeite om in een nieuwe serie te komen, ik weet niet waar het door komt. Zeker als ik net een heel goede serie heb gezien ligt de lat heel hoog, dan is er niks wat daaraan kan tippen. .


Ik heb dat ook hoor! Ik val altijd in een soort van gat als ik klaar ben met een hele goede, spannende serie :P

Ik ben gister ook begonnen met La Casa de Papel! Twee afleveringen gezien en ik vind hem wel leuk! Alleen dat spaans, daar moet ik echt aan wennen.. ik heb drie jaar spaans gehad tijdens mijn opleiding maar ik haal er alleen nog maar woorden uit :P Ze praten zo verschrikkelijk snel!

Carra schreef:Mijn vriend wil dus absoluut niet meerdere afleveringen van één serie op een dag kijken.

Ik ben trouwens op het moment helemaal info de superhelden series. Ik kijk Jessica Jones en The Flash.


Dan ben ik niet de enige die zo'n vriend heeft haha! Mijn vriend wil er max. 2 kijken en daarna vind 'ie het wel goed wat ik dus heul irritant vind.. als het spannend is dan wil je toch verder kijken? Ik heb mij er ook maar bij neergelegd :P The Flash volg ik ook! Ben je net begonnen of loop je nu gelijk met de laatste aflevering op Netflix?
Wat als het lukt
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 12 Mrt 2018 11:42

Re: Netflix

Zora schreef:Goed om te horen Saythia!

Oh en ik heb net The End of the F** World afgekeken. Ik vond het eigenlijk heel tof! Tot hoe ver had je gekeken Caro??


Volgens mij maar twee afleveringen maar ik werd echt beetje kriegelig van haar houding!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 12 Mrt 2018 14:01

Re: Netflix

Caro schreef:
Zora schreef:Goed om te horen Saythia!

Oh en ik heb net The End of the F** World afgekeken. Ik vond het eigenlijk heel tof! Tot hoe ver had je gekeken Caro??


Volgens mij maar twee afleveringen maar ik werd echt beetje kriegelig van haar houding!


ja dat snap ik wel :) het heerlijke accent hield me er toch bij echter haha
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem301

Bericht 12 Mrt 2018 17:24

Re: Netflix

Van een ander forum gequote:

Er is een fantastische zoekmachine voor Netflix heb ik laatst ontdekt: flixable.com! Echt een aanrader voor de hele wereld. Je kunt op film of series zoeken per genre en dan sorteren op IMDB rating (je moet hem wel even op NL instellen rechts bovenin). Heb weer zoveel nieuwe series en films ontdekt hiermee.
<<

Anoniem315

Bericht 15 Mrt 2018 18:41

Re: Netflix

Heeft iemand Annihilation al gezien?

Ik was redelijk onder de indruk, al vind ik het jammer dat ik hem niet in de bioscoop heb gezien. Mooi visueel spektakel en veel stof tot denken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Mrt 2018 18:37

Re: Netflix

Heeft iemand al Nailed It gezien? Die cake bakshow waarbij het juist om slechte baksels gaat? Concept is grappig maar de uitwerking vind ik niet heel fantastisch, krijg er een beetje het gevoel bij dat ze het af en toe expres slecht doen. Dat frustreert me een beetje.
Iemand die het al gezien heeft?
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Mrt 2018 18:41

Re: Netflix

Ik wil zo met een nieuwe serie beginnen, maar ben een beetje aan het twijfelen welke. Heb de laatste tijd steeds geen zin om in iets nieuws te duiken, maar als ik er eenmaal in zit, vind ik het heerlijk. Denk dat ik La casa de papel ga proberen en hoop dat ik het leuk vind.
❤ 7 juni 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Mrt 2018 18:50

Re: Netflix

Ik kan ook maar niks leuks vinden. Sinds ik the Good wife uit heb is m’n joie de Netflix weg. Heb nog wel e.e.a. gezien maar niet echt boeiend. Ben nu van ellende maar weer opnieuw begonnen met Call the midwife. Dat is toch wel echt heaven. Ik hou zo van die serie, vind het zó tof qua vormgeving en inkijkjes in de sociale en medische toestand daar in die achterbuurt. Ik kwam er alleen wel achter dat er gewoon nog twee seizoenen zijn die niet op Netflix staan! Dat is wreed! Tuurlijk kan ik downloaden maar dat wil ik niet.
Laatst gewijzigd door Urban Naked op 16 Mrt 2018 19:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
#teammaple🍁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Mrt 2018 18:55

Re: Netflix

The good wife kon mij ook al niet boeien! Lastig, lastig. En er is toch keus genoeg zou je zeggen.
❤ 7 juni 2018
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 16 Mrt 2018 18:56

Re: Netflix

Ken je Velvet al, UN? Ik ben ook zo gek op Call the midwife en ik schrik van het nieuws dat Netflix seizoenen voor me verbergt.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 16 Mrt 2018 19:01

Re: Netflix

Marin schreef:Heeft iemand al Nailed It gezien? Die cake bakshow waarbij het juist om slechte baksels gaat? Concept is grappig maar de uitwerking vind ik niet heel fantastisch, krijg er een beetje het gevoel bij dat ze het af en toe expres slecht doen. Dat frustreert me een beetje.
Iemand die het al gezien heeft?


Ik heb anderhalve aflevering bekeken (met bijna een hele week ertussen), maar het kan mij maar matig boeien. Er zit helemaal geen spanning in, dus het programma moet geheel drijven op het idee van mislukte baksels, waar voor mij de lol al snel vanaf is, en ik vind die presentatrice waanzinnig irritant en overdreven, en als iemand op de knop drukt waarbij ze de andere kandidaten moet afleiden, wordt ze nog erger.

Of ze de dingen expres laten mislukken weet ik niet, ze krijgen natuurlijk niet echt beginnersopdrachten, dus het zal echt wel moeilijk zijn. Maar het is gewoon niet iets waar je afleveringen lang door geboeid kan blijven. Wat jij zegt, het concept is leuk, maar dat is het ook. Als je de trailer hebt gezien, heb je volgens mij genoeg gezien.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Mrt 2018 19:08

Re: Netflix

June schreef:Ken je Velvet al, UN? Ik ben ook zo gek op Call the midwife en ik schrik van het nieuws dat Netflix seizoenen voor me verbergt.
Nee velvet ken ik niet. Kun je een pitch doen?

Edit: veel series vallen bij mij af omdat ik niet tegen geweld kan. Peaky Blinders bijv kan ik niet kijken daardoor, terwijl ik het er echt leuk uit vind zien.
#teammaple🍁
<<

Anoniem250

Bericht 16 Mrt 2018 19:34

Re: Netflix

Ik heb het nieuwe seizoen van Rita gekeken. Fijn en goed. Ik ga nu beginnen aan wanted. Series die ik fijn vond om te kijken en waar niet teveel geweld inzit: Thicker than water, dicte, alias grace, bonusfamilie (maar dan in het Zweeds of Deens geschreven), the affair, the crown, call the midwife.
<<

Anoniem250

Bericht 16 Mrt 2018 19:38

Re: Netflix

Oh ja en Broadchurch. Ook echt goed!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Mrt 2018 19:58

Re: Netflix

Susan schreef:
Marin schreef:Heeft iemand al Nailed It gezien? Die cake bakshow waarbij het juist om slechte baksels gaat? Concept is grappig maar de uitwerking vind ik niet heel fantastisch, krijg er een beetje het gevoel bij dat ze het af en toe expres slecht doen. Dat frustreert me een beetje.
Iemand die het al gezien heeft?


Ik heb anderhalve aflevering bekeken (met bijna een hele week ertussen), maar het kan mij maar matig boeien. Er zit helemaal geen spanning in, dus het programma moet geheel drijven op het idee van mislukte baksels, waar voor mij de lol al snel vanaf is, en ik vind die presentatrice waanzinnig irritant en overdreven, en als iemand op de knop drukt waarbij ze de andere kandidaten moet afleiden, wordt ze nog erger.

Of ze de dingen expres laten mislukken weet ik niet, ze krijgen natuurlijk niet echt beginnersopdrachten, dus het zal echt wel moeilijk zijn. Maar het is gewoon niet iets waar je afleveringen lang door geboeid kan blijven. Wat jij zegt, het concept is leuk, maar dat is het ook. Als je de trailer hebt gezien, heb je volgens mij genoeg gezien.


Intussen twee afleveringen gezien en inderdaad met je eens. En naast alles wat je zegt is het ook nog eens onrealistisch. Dacht je dat die bruidstaart bijv in één uur gemaakt is? Zo krijg je toch ook niet de kans om de cake af te laten koelen voor de botercreme erop gaat? Dan is t al gedoemd te mislukken.

Nee, niet mijn programma.

Ugly Delicious van David Chang daarentegen wel.
Let's discover the world together.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 16 Mrt 2018 19:58

Re: Netflix

Bliss schreef:Denk dat ik La casa de papel ga proberen en hoop dat ik het leuk vind.


Jaa die serie is leuk! :)
Wat als het lukt
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 16 Mrt 2018 22:05

Re: Netflix

Urban Naked schreef:
June schreef:Ken je Velvet al, UN? Ik ben ook zo gek op Call the midwife en ik schrik van het nieuws dat Netflix seizoenen voor me verbergt.
Nee velvet ken ik niet. Kun je een pitch doen?

Edit: veel series vallen bij mij af omdat ik niet tegen geweld kan. Peaky Blinders bijv kan ik niet kijken daardoor, terwijl ik het er echt leuk uit vind zien.


Ik kan niet tegen geweld en zielige eindes.

Ik ben heel slecht in pitchen, maar ik zal een poging doen. Mijn advies is eigenlijk om gewoon twee afleveringen te kijken.

Velvet speelt zich af in Madrid in 1958. Het draait allemaal om een modehuis/warenhuis (Velvet) in een tijd waarin de mode erg verandert. Ik vind de setting heel leuk! De verhaallijn gaat verder vooral over Ana (naaister) en Alberto (zoon van eigenaar van Velvet) die niet samen mogen zijn en steeds ook niet samen kunnen zijn, maar er is wel sprake van WARE LIEFDE tussen de twee. Er speelt zich verder van alles af in de welvarende kringen van Alberto, maar ook onder het personeel van Velvet. Het deed me ook een beetje denken aan Downton Abbey en Mr. Selfridge, maar dan Spaans!

Oké niet echt een goed verhaal, maar echt leuk en niet te zwaarmoedig!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 16 Mrt 2018 22:30

Re: Netflix

Marin schreef:Heeft iemand al Nailed It gezien? Die cake bakshow waarbij het juist om slechte baksels gaat? Concept is grappig maar de uitwerking vind ik niet heel fantastisch, krijg er een beetje het gevoel bij dat ze het af en toe expres slecht doen. Dat frustreert me een beetje.
Iemand die het al gezien heeft?

ja 2 afleveringen ofzo. het idee is leuk maar het is mij wat te schreeuwerig.

ik ben nu Lucifer, Scorpion en Crossing lines aan het kijken.
van de laatste 2 heb ik al wel eens losse afleveringen op tv gezien maar toch leuk om nu alles achter elkaar te kijken en de verhaallijnen te volgen.
Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 17 Mrt 2018 03:59

Re: Netflix

Mij intrigeert het gegeven van Call the midwife ook erg maar mijn momenteel uberhormonale zelf kan even geen zielige, zieke (of erger) baby’s aan. Die zitten er zeker wel in?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers