Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Teen Mom

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 06 Jan 2018 08:25

Re: Teen mom

Ik snap nooit iets van die uitzendingen op MTV. De ene keer zit in in allemaal nieuwe afleveringen en het volgende moment kijk ik weer allemaal afleveringen die ik al gezien heb. Heel verwarrend!

Wie vertelt me hoe het zit?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem294

Bericht 06 Jan 2018 11:34

Re: Teen mom

Op dinsdagavond komt meestal om/rond half 9 de herhaling van de vorige week en rond half 10 de nieuwste aflevering. Rest vd week zijn het meestal herhalingen of marathons. Nu in de afgelopen weken waren er veel herhalingen en marathons.
<<

Anoniem278

Bericht 18 Jan 2018 13:48

Re: Teen mom

Catelynn gaat terug in opname:

Well they say third times a charm... I'm going back to treatment people for 6 weeks to work on my trauma and getting on different meds. THANK YOU @TylerBaltierra I LOVE YOU SO MUCH!!!!! You are my light!! And nova you are my sunshine #KeepTalkingMH
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 18 Jan 2018 13:51

Re: Teen mom

Wat voor trauma heeft ze dan?
<<

Anoniem278

Bericht 18 Jan 2018 14:00

Re: Teen mom

Ik weet het niet precies, maar ik weet wel dat haar jeugd echt niet okay was.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 18 Jan 2018 14:18

Re: Teen mom

Oh. Ik wil dan wel graag weten wat het is :-D

En wat was er nu in Farrah's jeugd? Daar heb ik nooit antwoord op gekregen!
<<

Anoniem278

Bericht 18 Jan 2018 15:45

Re: Teen mom

<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jan 2018 16:06

Re: Teen mom

Haar vader zegt dat het niet waar is, maar er valt zo te achterhalen of beide ouders hebben gezeten.
Vind het zo raar dat ze het altijd heeft over daddy Derrick. Ja het is de vader van haar dochter dus sowieso vader dan hoeft het woord daddy er niet voor. Ik zei vroeger ook niet dingen als wanneer komt papa H. thuis.
Waar sommigen over vallen is dat zij haar vader bij zijn voornaam noemt, maar dat is wellicht deze tijd. Ik vind het iig niet raar.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Jan 2018 10:09

Re: Teen mom

Maci heeft een miskraam gehad vorig jaar.
<<

Anoniem278

Bericht 22 Jan 2018 20:01

Re: Teen mom

Javi en Briana zijn niet meer samen:
http://www.mtv.com/news/3058965/teen-mo ... avi-split/

De vader van Farrah, Michael, heeft zijn vriendin ten huwelijk gevraagd.
<<

Anoniem304

Bericht 25 Jan 2018 09:52

Re: Teen mom

Ook Catelynn heeft een miskraam gehad vorig jaar; http://www.theashleysrealityroundup.com ... exclusive/
<<

Anoniem278

Bericht 25 Jan 2018 13:22

Re: Teen mom

En eergisteren was de uitzending waarin Farrah aangesproken wordt op haar gedrag naar het team en de producers toe.
Tenenkrommend, werkelijk. Wat n hautain sujet.
<<

Anoniem304

Bericht 02 Mrt 2018 09:45

Re: Teen mom

Gisterenavond was op TLC; Unexpected
Een soort Teen Mom / 16 and Pregnant achtig programma.

De herhaling is zo om 10:00 en morgenavond geloof ik ook weer.
<<

Anoniem304

Bericht 02 Mrt 2018 09:46

Re: Teen mom

12 maart komt MTV Amerika met Young + Pregnant, de nieuwe versie van 16 and Pregnant.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 02 Mrt 2018 10:09

Re: Teen mom

Ik zag gisteren inderdaad al dat het kwam Cotton. Lag toen alleen al te slapen. Ben het dus nu aan het kijken. Toch een voordeel van ziek zijn :wink:.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 02 Mrt 2018 10:55

Re: Teen mom

Op tlc komt op donderdagavond ook een soortgelijk programma.
<<

Anoniem304

Bericht 02 Mrt 2018 10:58

Re: Teen mom

Girli schreef:Op tlc komt op donderdagavond ook een soortgelijk programma.

Haha daar hebben we het over ;)
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 02 Mrt 2018 11:08

Re: Teen mom

Oh! Ik reageerde op jouw opmerking van young en pregnant, maar zie het nu inderdaad staan haha
<<

Anoniem249

Bericht 04 Mrt 2018 11:46

Re: Teen mom

Ik heb een vraag. Hoe ziet het nou met de vader van Sofia (Derek, de ex van Farrah)? In de serie doet ze altijd alsof hij de liefde van haar leven was, maar nu las ik iets dat ze onwijs ruzie hadden. En dat de vader van Farrah en Derek zulke erge ruzie hadden dat er messen bij kwamen kijken.
Wie weet hier mee van? En Farrah verhuisd best vaak met Sofia, heeft de familie van Derek dan helemaal geen bezoekrecht of iets dergelijks?
<<

Anoniem304

Bericht 04 Mrt 2018 11:51

Re: Teen mom

Farrah mocht van haar moeder (ouders) Derek niet meer zien en tijdens dat contactverbod is hij overleden. Hij was een beetje stalkerig, tenminste zo lieten ze hem overkomen in haar 16 and pregnant aflevering.

Volgens mij ziet Sophia haar opa en oma van Dereks kant best vaak. Ze komen ook wel voorbij in de show.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Mrt 2018 13:58

Re: Teen mom

Claire**** schreef:Ik heb een vraag. Hoe ziet het nou met de vader van Sofia (Derek, de ex van Farrah)? In de serie doet ze altijd alsof hij de liefde van haar leven was, maar nu las ik iets dat ze onwijs ruzie hadden. En dat de vader van Farrah en Derek zulke erge ruzie hadden dat er messen bij kwamen kijken.
Wie weet hier mee van? En Farrah verhuisd best vaak met Sofia, heeft de familie van Derek dan helemaal geen bezoekrecht of iets dergelijks?


Opa's en oma's hebben toch geen rechten mbt kleinkids? De naam zegt het al het zijn niet hun kids.
<<

Anoniem231

Bericht 04 Mrt 2018 14:12

Re: Teen mom

Ik weet niet hoe het in Amerika is maar ze kunnen ook bezoekrecht aanvragen weet ik vanuit een privé situatie. De rechter moet dit dan goedkeuren.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Mrt 2018 16:45

Re: Teen mom

Sophia heeft haar eigen kanaal Sophia Abraham heeft het. Waarom heeft ze niet haar vaders naam?
<<

Anoniem304

Bericht 13 Mrt 2018 16:47

Re: Teen mom

caribbeanlover schreef:Sophia heeft haar eigen kanaal Sophia Abraham heeft het. Waarom heeft ze niet haar vaders naam?

Ik gok zo dat hij de baby niet heeft erkent tijdens de zwangerschap en hij was al dood voordat ze geboren werd.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 16 Mrt 2018 06:49

Re: Teen mom

Chelsea is zwager van een meisje :)
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers