Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #3

<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 12 Mrt 2018 22:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh, dat had mijn dochter ook hoor Elliot.
Zo zielig! We zijn er 3 tot 4 weken zoet mee geweest. 2 keer een antibiotica kuur.
Eindelijk weer zichzelf en nu waterpokken.
Vreselijk balen voor dat arme kind.
<<

Anoniem282

Bericht 13 Mrt 2018 11:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Laatst mocht ik al voor openingstijd naar het ziekenhuis komen voor een onderzoek, zodat ik mijn werkgever niet hoefde in te lichten. Nu werd ik zojuist gebeld of dat onderzoek nog eens gedaan kan worden, want ze zijn het kwijtgeraakt. Bizar!
<<

Anoniem231

Bericht 13 Mrt 2018 12:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ow Guattari wat vervelend! Hopelijk nu weer op een goed tijdstip.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 13 Mrt 2018 12:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Nou dat is toch echt wel het laatste wat je verwacht of niet. Wat ongelooflijk slordig. En heel vervelend voor jou. Da's wel het laatste waar je op zit te wachten, een onderzoek nogmaals moeten doen..
<<

Anoniem231

Bericht 13 Mrt 2018 12:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal dat het regent. Vanmorgen door de regen op de fiets met 2 zieke kinderen boodschappen gedaan, ben ik in alle haast iets vergeten wat ik morgen echt nodig heb! Kan ik dadelijk dus nog een keer door de regen met de 2 zieke kindjes.

En ik baal dat de kinderen nog steeds ziek zijn, slaap hierdoor slecht en ben dus echt moe!
<<

Anoniem282

Bericht 13 Mrt 2018 13:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dank jullie wel voor de lieve reacties. Moet bekennen ook flink over de zeik te zijn nu. Heeft geen zin, maar voor nu baal ik er even van.
<<

Anoniem304

Bericht 13 Mrt 2018 13:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Overgewicht heeft er wel invloed op. Geloofd je man je niet?
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 13 Mrt 2018 13:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat man vrijdag voor 11 dagen naar Australië vertrekt, niet voor werk maar voor z'n plezier.

Leuk voor hem, maar stiekem baal ik ervan dat ik er dus bijna 2 weken alleen voor sta met de kids. En dat terwijl ik sinds vorige week pas weer volledig beter ben gemeld sinds m'n burn-out. Werken gaat nu goed, maar wel pittig als de zorg voor de kids nu ook geheel op mij terechtkomt.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 13 Mrt 2018 16:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Poeh dat is enorm zwaar MB! Dubbel voelt dat he, je gunt het hem wel natuurlijk maar voor jezelf is het wel heftig. Onhandige timing met je Burn-out wel he... heb je back-up voor als je ff gek wordt?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 13 Mrt 2018 16:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Euhm niet... Ja of onze oppas, betaald dus...
Helaas hebben we geen achterban, of voel ik me in ieder geval niet zo vrij om om hulp te vragen.

Gelukkig werk ik maar 3 dagen, dus die zullen vooral pittig zijn. Maar komt vast goed!
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 13 Mrt 2018 18:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal dat er over Mn nieuwe baan een boel onduidelijkheid is terwijl ik al wel met Mn naaste collega’s erover heb gesproken. Ik wou graag open en eerlijk zijn maar heb nu gestresste collega’s en zelf weet ik ook nog steeds niks zeker. Bleeeeegh
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 13 Mrt 2018 20:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Cotton schreef:Overgewicht heeft er wel invloed op. Geloofd je man je niet?


Je hebt het vast tegen mij?
Ja hij weet het dondersgoed dat als hij boven een bepaald gewicht komt hij meer gaat snurken.
Het gaat dan echt om zagen. Mega hard. Het wordt alleen maar erger. Het begint 1 minuut na de ogen dichtdoen en eindigd s ochtends als de wekker gaat :12:
We zijn hiervoor al bij de kno geweest maar die kon niets vinden.
Advies was om met een lege maag naar bed te gaan en wat kilo’s kwijt te raken.
Toen wij gingen trouwen is hij 10kg afgevallen en was het snurken over.
Dit is echt een eindeloze discussie in onze relatie.
2016
<<

Anoniem304

Bericht 13 Mrt 2018 20:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ja sorry tegen jou Salome. Wat jammer zeg dat het zo'n discussie is altijd :(
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 13 Mrt 2018 20:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Cotton schreef:Ja sorry tegen jou Salome. Wat jammer zeg dat het zo'n discussie is altijd :(


Ja, gelukkig kan ik apart gaan liggen als het echt te gek is. Zoals nu dus helaas iedere nacht. Maar slapen is wel erg belangrijk. Ben gek als ik er naast blijf liggen.
Verkoudheid speelt nu wel een extra rol.
Maar omdat het al een tijdje zo gaat baal ik er enorm van.
Ik wilde hem eigenlijk een weekendje weg cadeau doen voor zijn verjaardag. Samen dan hè :smile:
Maar ik denk dat ik daar alleen maar moe en geïrriteerd van terugkom op deze manier.
2016
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 14 Mrt 2018 07:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat bizar Guattari.
Het heeft inderdaad geen zin om over de zeik te zijn, maar het is wel begrijpelijk. Hopelijk was het geen vervelend onderzoek.

Oh Salome, dat is zo ontzettend vervelend!
Mijn vriend had er precies een jaar geleden ook gigantisch last van, hij stopte ook nog eens vaak met ademen in zijn slaap. Lag ik daar haast iedere nacht hoogzwanger op de bank..
Hij bleek overigens slaapapneu te hebben en slaapt nu met een masker op.


Ik baal omdat de batterij van mijn telefoon kapot is en omdat ik nu plat lig met een longontsteking. Ik ben al ruim een week ontzettend benauwd en heb steeds koorts, maar het was erg druk op mijn werk en de chef was op vakantie, dus ging ik maar door. Dat ging opzich best prima, maar nu heb ik een weekje vakantie en komt de klap even dubbel zo hard aan lijkt het wel.
10.04.17
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Mrt 2018 17:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh nee saga wat vervelend! Beterschap voor jou!

Ik baal omdat m’n kinderen af en aan ziek zijn sinds drie weken. Zo vervelend! Voor hen vooral natuurlijk. Vanmiddag heb ik m’n oudste van school gehaald omdat het niet ging, die ging voor het eerst deze week weer een dagje proberen. Mislukt dus, hij ligt nu weer met 39,7 op de bank.
#teammaple🍁
<<

ChiQ

Bericht 15 Mrt 2018 18:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Zijn ze vaak ziek UN? Ik geef Julian Manuka honing, door zijn yoghurt, of thee of gewoon hapje van lepel. Het is prijzig, maar helpt goed tegen ziek worden.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 15 Mrt 2018 21:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Mijn wekker gaat niet af op bepaalde tijden. Gisteren paar keer uitgeprobeerd en prima.
Maar om 6 uur piept hij gewoon niet en toen snel op 6.05 gezet en toen ging hij wel af. Uhhh
Gelukkig was mijn man al wakker
2016
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 16 Mrt 2018 07:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Urban Naked schreef:Oh nee saga wat vervelend! Beterschap voor jou!

Ik baal omdat m’n kinderen af en aan ziek zijn sinds drie weken. Zo vervelend! Voor hen vooral natuurlijk. Vanmiddag heb ik m’n oudste van school gehaald omdat het niet ging, die ging voor het eerst deze week weer een dagje proberen. Mislukt dus, hij ligt nu weer met 39,7 op de bank.


Vreselijk! Hier eerst 2 keer ooronsteking in 3 weken met flinke hoge koorts. Toen dat over was, kreeg ze meteen waterpokken. Dat was afgelopen weekend. Ze is er niet ziek van, maar wel erg chagerijnig en uit haar doen.
En daar word ik dan weer chagerijnig van... vandaag mijn vrije dag. Het is pas 7 uur en ik ben nu alweer moe.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Mrt 2018 09:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik schop mijn vriend altijd uit bed als hij snurkt hoor! Kom nou. Zeker als je zwanger bent...
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 16 Mrt 2018 11:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik word er freaking chagrijnig van dat mijn schildklier nog steeds niet doet wat ie moet doen. In november ofzo medicatie veranderd, toen compleet ontspoord en in 2 maanden 7kilo aangekomen, medicatie omhoog, half januari alles ineens weer prima (maar zit je wel lekker met die kilos) en nu issie weer te traag bezig. En ondertussen voel ik me de hele tijd gewoon moe en slap en heb ik last van zere moeite bovenbenen helemaaaaaal als ik ook maar iets sportiefs doe. Pfff doe gewoon your freaking job. Kutorgaan. Kutimmuunsysteem dat niks zinnigs doet tegen virussen maar wel heeeeel effectief mezelf tegenwerkt. Nuttig joh!

Ok: eigenlijk is dit natuurlijk helemáál niet ernstig en dat weet ik maar ik baal gewoon even enorm nu dat het zo lang duurt om weer normaal ingesteld te raken.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 16 Mrt 2018 13:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat klote dat het zo moeizaam gaat Whatever, lijkt me heel lastig dat je er zelf geen controle over hebt terwijl je er zo beroerd van wordt. Ik hoop dat je schildklier snel weer gewoon gaat meewerken. :)
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 16 Mrt 2018 13:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Lief van je! ♡

Wat vervelend dat je kids zo lang al ziek zijn zeg.. lijkt me echt flink pittig! Ben je zelf wel fit of kwakkel je zelf ook nog vrolij mee?
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 16 Mrt 2018 13:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Whatever schreef:Lief van je! ♡

Wat vervelend dat je kids zo lang al ziek zijn zeg.. lijkt me echt flink pittig! Ben je zelf wel fit of kwakkel je zelf ook nog vrolij mee?

Ik denk dat je me verwart met UN. :wink: Mijn kinderen ik maken het gelukkig uitstekend. :smile:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Mrt 2018 19:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal dat de kou weer terug is! Was net zo blij dat we ervan af waren. Hopelijk gaan we na het weekend écht richting de lente!
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers